Justin
Ráno jsem se probudil na to, že do mě kopala Emma. Povzdechl jsem si a otevřel oči. Podíval jsem se kolem sebe a viděl Ellu, která spala na druhé posteli a neskutečně se rozvalovala. Musel jsem se uchechtnout.
Tak dneska se mi spalo opravdu špatně. Jako holky mají pohodlnou postel, ale je malinká takže když je na mě ještě přilepená Emma tak v noci jsem se skoro vůbec nemohl hýbat.
Ani nevím, že jsem tu včera usnul. Chvíli jsem něco povídal Emmě a pak jsem taky usnul. No nevadí.
Pomalu jsem vstal a v tu dobu sem vtrhla Elizabeth. ,,Justine! Vzbuď děti. Vždyť už se musí připravovat!" Vyhrkla. ,,Na co? Vždyť nejdou do školky" nechápal jsem. ,,Už dva týdny je domluvený, že pojedou od soboty do úterý na chatu s tvým rodiči a sourozenci" řekla. ,,No jo vlastně. Já zapomněl" řekl jsem. ,,A pak kdo je tu horší rodič" Uchechtla se a odešla pryč. To si ze mě dělá prdel ne? Ty jsi mnohem horší rodič. Ale aby ty děti vzbudila sama to ne. Radši to nechá na mě, aby s nima nemusela nic dělat.
,,Holky, zlatíčka. Vstávejte. Jedete s babičkou a dědou na chatu" řekl jsem a začal hladit Emmu po hlavičce, která spala úplně tvrdě. Ella ta už se pomalu probouzela.
,,Já se těším až uvidím babičku a dědu a Jazzy a Jaxona!" Vypískla Ella a já se zasmál. ,,Tak to je super. Tak jdi do koupelny princezno. Já musím ještě probudit tuhle princeznu" řekl jsem a ona vyběhla z postele a běžela do koupelny.
,,Miláčku vstávej. Jedete na chatu" řekl jsem a vzal si ji do náruče a posadil si ji na sebe. Ona se o mě opřela a ještě dál spinkala. ,,Brouku no tak babička s dědou tu budou za chvíli" ,,Já chci ještě spát" zakňučela a konečně otevřela oči. ,,Budeš spinkat v autě ano? Jedete tam dvě hodiny" řekl jsem a ona pomalu přikývla. Postavil jsem ji a pohladil po vlasech. ,,Tak jdi za ségrou do koupelny" řekl jsem a ona se tam hned rozeběhla. Ta v autě určitě spát nebude.
Když už všichni tři byli připravení tak zrovna přijel táta před dům a zatroubil.
Vzal jsem tři tašky, které zavalila Elizabeth a šel dolů.
,,Ahoj mami, tati" usmál jsem se a oba dva objal a pak jsem objal Jazzy a Jaxona. Jazzy je 11 a Jaxonovi 10. Jazzy si hned přebrala holky, který se jí už nechtěly ani pustit. Jazzy neskutečně zbožňuje Ellu a Emmu. Olivera má samozřejmě taky ráda, ale holky jsou takový její dvě princezny. S Olliem si víc zase vyhraje Jaxon.
,,Jste skvělý, že si je vezmete na čtyři dny. Budete mít pětí" zasmál jsem se. ,,To se zvládne. A už nám chyběli broučci" usmála se mamka.
Rodiče mají takový to obrovský rodinný auto takže jsem moje tři děti připoutal do dětských sedaček do druhé řady za rodiče a pak moji sourozenci si sedli úplně do zadu, kde byly dvě místa. Prostě to velký auto pro sedm lidí.
,,Tak se mějte krásně!" Všem jsme s Elizabeth zamávali a oni odjeli.
,,Bylo docela hnusný, jak si řekla, kdo je horší rodič. Sama si určitě uvědomuješ, že jsi to ty. Já se o ně starám mnohem víc a neseru na ně jako ty. Takže ty jsi říkej, že jsi horší rodič" řekl jsem ji a pak jsem odešel do baráku.
V šatně jsem se oblékl, přehodil si přes sebe Maple Leafs bundu a pak jsem šel zase dolů.
,,Kam jdeš?" Ozvala se Elizabeth z kuchyně. ,,Prostě pryč" pokrčil jsem rameny a vzal si z věšáku klíče od mého oblíbeného auta.
,,Jdeš za ní?" Zeptala se a naštvaně se na mě podívala. ,,Může ti bejt jedno, kam jdu. Ty mi taky neříkáš kam vždy chodíš" ušklíbl jsem se na ní a odešel do předsíně. ,,Justine, podvádíš mě s ní?" Vyhrkla. ,,Ne Elizabeth. Měj se" falešně jsem se na ní usmál a odešel jsem pryč.
ČTEŠ
Because, I love her✔️
FanfictionS manželkou zůstává jenom kvůli jeho dětem. Potká jednu mladší dívku a úplně ho okouzlí. Nedokáže na ní přestat myslet. Co udělá? Bude stále s manželkou a dětmi nebo bude radši s dívkou, kterou miluje až po uši? Story by: _IamAnett_ 2020 Cover by...