O dva dny později
Summer
Dneska jsem šla do školy a vůbec mě to tam nebavilo a vytáčelo mě to tam. Každý na mě koukal a já pořád nechápu proč, protože s Justinem jsem se už čtyři dny neviděla, žádné fotky na internetu s ním už nemám a už se s ním asi nikdy neuvidím. Sice Justin už pak nebyl asi nikde s Elizabeth, jenom se svými dětmi, ale stejně mi vůbec nenapsal. Takže se na mě vykašlal. Ale měla jsem to čekat. Na internetu měl fotky ze včerejška jenom s dětmi a jeho žena tam nebyla. Tak nevím. A taky mě nejvíc bolí, že mě lidi označují za zlatokopku. Vypustila to z úst ta jeho manželka a od té doby na mě tímhle útočí.
Po škole jsem šla do centra do mé práce. Dnes jsem měla krátkou školu a potřebuji si vydělávat takže dneska musím jít i když je všední den. Přišla jsem do práce, v šatně si oblékla svoji bílou košili, černé kalhoty, vlasy si dala do drdolu a mohla jsem jít.
Přišla jsem k baru a tam byla moje kamarádka, která tu se mnou pracuje. ,,Ahoj" objala mě. ,,Ahoj" usmála jsem se.
,,Takže ty a Bieber jo?" Zasmála se. ,,Ne. Už nic není." Povzdechla jsem si. Doufala jsem, že aspoň tady v práci se toho zbavím.
,,Ne? Takže jste se jenom spolu vyspali a konec?" Uchechtla se. ,,Nespala jsem s ním. Nic nebylo. Jenom se nám spolu dobře povídá takže jsme spolu párkrát někam zašli a všichni ze mě dělají zlatokopku. Prosím aspoň tady v práci to nechci řešit" řekla jsem a rozešla se k jednomu stolu a začala obsluhovat. Samozřejmě jsem ji lhala, ale není to zas tak dobrá kamarádka, abych ji říkala, že jsem se s ním líbala.
**********
Je devět večer a já konečně končím v práci. I když je to práce tak jsem si tak nějak říkala, že si tady odpočinu, ale vůbec ne. Zdálo se mi, že hlavně kvůli mě sem chodilo více lidí. Hlavně hrozně moc lidí bylo vždy u baru a občas po mě chtěli fotku. Vůbec jsem to nepochopila. Sakra vždyť já jsem nikdo. Dvakrát jsem byla někde s Justinem Bieberem a už mě lidi pronásledují. Vůbec to nechápu.Když jsem chtěla odejít z restaurace tak jsem před restaurací viděla několik paparazzi a taky docela dost lidí jenom s mobily. Sakra tak tohle opravdu není normální. Byla jsem s ním jen dvakrát!
Šla jsem zpátky k baru a pak do kanceláře šéfa. ,,Petere?" Zaklepala jsem a pak vešla. ,,Summer? Ty jsi ještě tady?" Překvapeně se na mě podíval. ,,Hele asi tady není nějaký zadní východ co?" ,,Ne tady nic takového nemáme. Proč?" ,,Venku jsou paparazzi" povzdechla jsem si. ,,Vždyť si říkala, že s Justinem už se nestýkáš a nic jste spolu neměli ne?" ,,Jo, ale ty lidi to nechápou. No tak nic tak se měj" řekla jsem a odešla pryč.
Vylezla jsem ven a hned se na mě všichni nahrnuli. Všichni mě fotili a mě malém ty blesky oslepili. Snažila jsem si přikrýt obličej, ale stejně to moc nepomáhalo.
,,Summer? Podvádí Justin svoji manželku s vámi?" ,,Summer nevadí vám, že má Justin tři děti a je mu 25 let?" ,,Summer proč zrovna Justin Bieber?" ,,Summer jdete jenom po jeho penězích?"
Pořád na mě něco řvali a mě se chtělo hrozně brečet.
,,Hej, hej dost!" Slyšela jsem povědomý hlas. Najednou mě někdo chytil kolem ramen a já sebou cukla a trochu vyděšeně vypískla. ,,Klid, to jsem já" řekl mi Justin do ucha a já se na něj překvapeně podívala.
Pevně mě chytil a začal mě odvádět pryč. ,,Pozor, procházíme" Zavrčel Justin. ,,Nechte nás projít vy idioti!" Zařval na nějaký fotografy a pak mě dovedl k jeho autu. Rychle jsem nastoupila a úplně vydechla i když nás stejně fotili přes sklo.
ČTEŠ
Because, I love her✔️
Fiksi PenggemarS manželkou zůstává jenom kvůli jeho dětem. Potká jednu mladší dívku a úplně ho okouzlí. Nedokáže na ní přestat myslet. Co udělá? Bude stále s manželkou a dětmi nebo bude radši s dívkou, kterou miluje až po uši? Story by: _IamAnett_ 2020 Cover by...