O jeden den později
Summer
Včera jsem šla do školy a každý se tam na mě díval a něco si vždy šeptali. Bylo to hrozně divný. Chvíli se na mě usmívali a myslím, že se se mnou chtěli začít bavit, ale pak si myslím mě jenom pomlouvali. Nevím proč, zdálo se mi to tak. Koukali na mě, ukazovali na mě a pak se smáli. Takže ano. Určitě mě pomlouvali. Justin se mi včera vůbec neozval. Ale tak měl mít prý nějaký dlouhý trénink takže asi neměl čas.
Dneska jsem se probudila a neměla jsem vůbec náladu někam chodit. Nechci, aby mě lidi zase pomlouvali. Naštěstí dnes máme jenom jednu přednášku takže to zase není nic moc hroznýho. Zítra už ale určitě půjdu.
Když jsem se ještě v pyžamu ploužila do kuchyně tak se ozval zvonek. Ne nikoho tady nechci.
Rozešla jsem se ke dveřím a otevřela je. ,,Ahoj" usmála se Cindy. ,,Ahoj. Co tu děláš?" ,,Jdu tě rozveselit. Snad teda nejdeš do školy" ,,Dneska se mi nechce. A proč mě chceš rozveselit?" Zasmála jsem se.
,,Ty jsi neviděla ty fotky?" ,,Jaký fotky?" Zvedla jsem obočí. ,,Uhm žádný fotky. Nech to být" mávla rukou a já se zamračila. ,,Hele tak teď ses prozradila takže mi to hned řekni. Jaký fotky?" Nechápala jsem.
,,Zase na internetu v Breaking News" šeptla a já se rozešla do ložnice a tam si vzala svůj mobil a najela na internet. Byly tam tři fotky, který mě dost zabolely.
BREAKING NEWS!!
Justin Bieber a Elizabeth Bieber si tyto dva dny užívali jen spolu. Nejdříve se šli projít a šli na snídani a pak jeli oba dva na Justinův trénink a Elizabeth Justinovi moc fandila a vždy ho krásně odměnila a na konec dne si šli ještě zacvičit do fitness centra a jeli si pro svoje děti a vzali je na večeři. Z večeře bohužel žádné fotky nemáme. Ale Justin Bieber si asi uvědomil, že nějaká mladá neznámá holka pro něj není důležitá a radši bude se svoji rodinou. Sice je Summer Fisher opravdu krásná, ale Justin si chce zachovat svůj vztah se svojí Elizabeth. Možná mu Elizabeth řekla, že jde jenom po penězích. Je to možné. Uvidíme jak se tahle situace bude vyvíjet dál.
ČTEŠ
Because, I love her✔️
FanfictionS manželkou zůstává jenom kvůli jeho dětem. Potká jednu mladší dívku a úplně ho okouzlí. Nedokáže na ní přestat myslet. Co udělá? Bude stále s manželkou a dětmi nebo bude radši s dívkou, kterou miluje až po uši? Story by: _IamAnett_ 2020 Cover by...