22

4.4K 150 16
                                    

O týden později

Justin

Neskutečně nasranej a vyčerpanej jsem vběhl do šatny a bouchnul pěstí do skřínky na oblečení. Zkopl jsem ze sebe brusle a helmu hodil na zem a kluci mezitím taky přišli. Právě jsme dohráli náš poslední zápas v NHL. Bohužel jsme nevyhráli. Byly jsme v playoff a dneska jsme hráli poslední zápas, který by nás potom mohl dostat do finále, ale bohužel jsme to nedali. Jsem docela nasranej. Stanley Cup už byl tak blízko.

,,Na co si myslel?" zařval na mě Mark a já zvedl obočí. ,,Na co bych jako myslel?" ,,Určitě si myslel na tu svojí mladou děvku a kvůli tomu jsme to prohráli. Totálně si na to sral!" zařval a já se nehorázně nasral. ,,Takhle už ji nikdy neřekneš ty idiote!" zařval jsem na něj a on ke mě přišel a dal mi pěstí. ,,Hej, hej! Nechte toho!" všichni se snažili ho ode mě odtáhnout, ale moc jim to nešlo. A já se za chvíli válel na zemi, protože jsem neměl skoro žádnou energii.

,,Dost!" zařval náš trenér a tvrdě ho ode mě odtáhnul. ,,Zbláznili jste se nebo co?!" zařval na nás a pak mi pomohl se postavit. ,,Kreténe" zavrčel jsem a vyplivl z pusy krev. ,,Zavolejte doktorku ať ho ošetří" povzdechl si trenér a já se posadil na lavičku.

,,Vy snad nejste normální ne?! Jste tým proboha! Proč se doprdele perete? Vím, že jste to prohráli a vítězství už jste měli na mále, ale tohle není důvod se tady prát!" rozhodil rukama.

,,Je to důvod trenére! Bieber se dneska vůbec nesnažil. Úplně se na to vysral. Neříkal nám ty svoje strategie, co nám vždycky říká. Myslel úplně na něco jiného. Je to kapitán na hovno!" zařval a já se zamračil.

,,Uklidni se Reynoldsi. Pokud vím tak Justin dneska asistoval u dvou gólů. Co si tam dělal ty? Taky hovno. Ty si opravdu myslíš, že když kapitán není ve svojí kůži tak že ty tam nemáš nic dělat? Nemůžete jenom spoléhat na kapitána! Vy všichni se musíte snažit a chovat se jako tým! Takže se sakra uklidněte! Budete mít ještě hodně možností vyhrát Stanley Cup. A jestli ještě někdy tady vyvoláš rvačku Reynoldsi tak jdeš pryč z týmu!" zařval nasraně a odešel pryč.

Rychle jsem si sundal dres, kalhoty a všechno to hodil na jednu hromadu. Šel jsem do sprchy a celou dobu myslel na Summer, která už mě celý týden ignoruje. Napsala mi zprávu, že je konec. Elizabeth ji něco udělala a já vůbec nevím co. Ta mrcha mi to taky nezvedá od té doby co jsem si na ní zase přes mobil pěkně zařval. Fakt ta holka mě sere, ale zase i trošku mě bolí to, že si kvůli mě ubližuje. Nechci už s ní být, ale nepřeju ji nic špatného. Ať si taky někoho najde a zamiluje se do něj. Nesmí si kvůli mě ubližovat.

Vylezl jsem ze sprchy a obmotal si kolem pasu ručník a šel jsem ke skříňkám. ,,Myslel si celou dobu na Summer co?" Stoupl si vedle mě Auston taky v ručníku. ,,Hmm jo" kývl jsem a shodil ze sebe ručník a prohrábl si vlasy. Jo tohle je normální. Viděl jsem každou prdel a každej penis mých spoluhráčů.

,,Pořád ti neodpověděla?" ,,Ne a nevím co mám dělat. Už ji potřebuji vidět a všechno ji říct a taky slyšet, co ji Elizabeth zase udělala a musím to nějak vyřešit" ,,Hele teď už je pro nás konec NHL takže ji fakt za chvilku uvidíš. Jestli nechceš jít na tu konečnou párty, kterou pořádáme tak se normálně všem omluv a leť co nejdřívějším letem" pokrčil rameny a já se oblékl. ,,Tu párty nemůžu zmeškat. Jsem kapitán a bude tam harda paparazzi, musím tam být" povzdechl jsem si.

Vždy když pro nás skončí NHL tak jdeme někam do klubu a oslavujeme to, kam jsme se dostali. Jakoby štve mě, že jsme nevyhráli to je jasný. Ale dostat se do semifinále je taky sakra dobrý. Takže jdeme slavit no. Ale musím tam jít.

Because, I love her✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat