6

5.1K 158 15
                                    

O čtyři dny později

Summer

Dnes je pondělí a já jsem dnes měla tři přednášky. Teď už jdu konečně domů. Těším se až si lehnu. Dnešní přednášky byly docela náročné.

Měla jsem namířeno na zastávku když najednou vedle mě zastavilo auto. Auto Justina.

Usmála jsem se a podívala se do auta, kde se na mě už Justin usmíval. ,,Ahoj sluníčko" zazubil se. ,,Sluníčko?" Zasmála jsem se. ,,Ano, vypadáš jak sluníčko." Usmál se. ,,Tak to děkuji" usmála jsem se. ,,Nasedej" kývl na mě a já otevřela dveře a nastoupila.

,,Odvezeš mě domů?" Zeptala jsem se a zapla si pás. ,,Ano" usmál se. ,,Jedu z tréninku takže proto nevypadám moc dobře" řekl. ,,Vypadáš pořád dobře" řekla jsem a pak celá zčervenala když se Justin na mě podíval a usmál se.

Za chvíli Justin zastavil před panelákem a já si rozepla pás. ,,Chceš jít nahoru?" Zeptala jsem se trošku stydlivě. ,,Fakt? Moc rád" usmál se a taky si rozepl pás. Oba dva jsme vystoupili a šli dovnitř. Výtahem jsme vyjeli do 10 patra a pak jsem přešla ke dveřím a odemkla svůj byt.

,,Mám tu docela nepořádek. Měla jsem v plánu to uklidnit dneska" řekla jsem a sundala si boty. ,,To vůbec nevadí. By si to měla vidět u nás. Hospodyně to po dětech nestíhá uklízet" zasmál se.

Rozešli jsme se do kuchyně. ,,Chceš kafe nebo něco k pití?" Zeptala jsem se. ,,Kafe bude skvělý" usmál se a já začala dělat kafe a sobě čaj.

,,Máš to tu hodně hezký" usmál se. ,,Děkuji" taky jsem se usmála.

,,Tady máš" řekla jsem a podala mu kafe. ,,Děkuji" kývl a já mu ukázala až si sedne na sedačku a já si pak sedla vedle něj.

,,Takže co si dělala o víkendu?" Zeptal se a pozoroval mě. ,,Pracovala" pokrčila jsem rameny a uchechtla se. ,,No jo, to jsi vlastně říkala, že o víkendech pracuješ" řekl. ,,Máš ještě nějaký fotky Olivera a holek společně? Všimla jsem si, že na Instagramu máš spíš jenom holky spolu než Olivera" řekla jsem. ,,Projíždíš můj Instagram?" Zasmál se a já zase zčervenala.

,,Taky jsem si projel tvůj Instagram a jsi tam všude neskutečně nádherná" kousl se do rtu a pohladil mě po ruce. A co já jsem udělala? Samozřejmě jsem byla zase rudá jak rajče.

,,No nic. Jo mám jich docela dost všechny tři. Ale holky jsou spíš takové víc fotogenické. Ollík moc nemá rád když ho fotím, ale holky ty třeba někdy i přiběhnou a řvou na mě ať je začnu nějak krásně fotit" zasmál se a já se začala smát. ,,No vždyť jsem to říkala. To budou modelky" Zasmála jsem se a on přikývl a pak si vytáhl mobil a začal mi ukazovat fotky, kde jsou všichni tři.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Because, I love her✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat