O dva a půl měsíce později
Summer
Dneska je 2. března a Justin měl včera narozeniny. Je mu 26 let. Bohužel je Justin teď někde v Los Angeles a hraje tam hokej. Včera měl zápas a pak šel někam oslavovat s kamarády a týmem takže jsem mu jenom napsala takovou dlouhou slohovku, kde mu přeju všechno nejlepší a všechny takovýhle věci. Několikrát jsem mu tam napsala, že ho miluju. No a pak mi Justin zavolal a řekli jsme si, jak si chybíme a tak. Fakt neskutečně mi chybí.
Ale NHL bude končit za necelé dva měsíce. A třeba se Toronto ani do finále nedostane. Samozřejmě to neříkám, že nechci aby se tam dostali. Ale mají ještě hodně zápasů a třeba se jim to nepovede.
Teď je teda ráno a je sobota a já mám v plánu celý den proležet. Příští týden budu chodit každý den do práce. Na vysokou už chodím jen dálkově takže teď pracuji. Snažím si najít nějakou práci místo číšnice, ale zatím nic moc nemůžu najít.
Ještě v pyžamu jsem si lehla na gauč, Oscar si lehl ke mě pak jsem si pustila si televizi. Byl tam nějaký romantický film takže jsem si to tam nechala. Po chvilce mě to ale přestalo úplně bavit takže jsem si vzala mobil. Miluju tenhle mobil. A taky nejvíc miluju Oscara. Panebože to je takový zlatíčko. Je hrozně přátelský. Už hned když jsem ho od Justina dostala tak jsme šli k jeho rodičům a oni tam mají boxera. Oscar se ho vůbec nebál a hned si s ním začal hrát. Samozřejmě Oscar se pořád válel na zemi, protože ho Sampson vždy shodil na zem, ale to se Oscarovi neskutečně líbilo. Je to fakt miláček.
A rodiče Justina a jeho sourozenci jsou taky skvělý. Pattie je úžasná ženská. Fakt celá rodina Justina nebo jeho blízký jsou užasní. Až na Elizabeth, samozřejmě.
V mobilu jsem najela na TMZ, protože tam o mě zase určitě psali, ale to jsem dělat neměla.
Hned když jsem to otevřela tak se tam objevily fotky Justina a Elizabeth. Zhluboka jsem se nadechla a článek otevřela.
TMZ- ty nejčerstvější novinky o celebritách, exkluzivní přístup k nejlepším příběhům, fotografiím a videím- to dokáže jedině TMZ
Justin Bieber měl včera 26.narozeniny. A očividně na to nezapomněla ani jeho manželka se kterou má problémy a prý se budou rozvádět. Justin Bieber chodí se Summer Fisher, ale určitě ještě něco cítí k jeho manželce, protože ji včera vzal do restaurace, kde se slavili jeho narozeniny. Nejdříve Elizabeth přijela 28.2. na Justinův zápas a pak druhý den Justin si odehrál jeden zápas a pak šli všichni do restaurace. Bohužel jsme na místě nebyli úplně celý večer, ale i tak intimnost mezi Justinem a Elizabeth byla. Ale tak pořád je to jeho manželka takže třeba k ní stále něco cítí. Chtělo by to ale už konečné vyjádření od Justina. Jestli bude se Summer a s Elizabeth se rozvede a nebo nakonec zůstane se svou manželkou, která si myslí, že je Justin jenom poblázněný. Zajímalo by nás jak dlouho tohle bude trvat. A co na tohle všechno asi říká Summer?
ČTEŠ
Because, I love her✔️
FanfictionS manželkou zůstává jenom kvůli jeho dětem. Potká jednu mladší dívku a úplně ho okouzlí. Nedokáže na ní přestat myslet. Co udělá? Bude stále s manželkou a dětmi nebo bude radši s dívkou, kterou miluje až po uši? Story by: _IamAnett_ 2020 Cover by...