26

4.6K 157 18
                                    

O tři dny později

Justin

Dneska budeme se Summer fotit fotky pro Vogue v Los Angeles. Nemůžu se dočkat. Bude to úžasný. S Elizabeth jsme měli taky pár photoshootů, ale to už hrozně dávno. Hlavně to bylo na začátku vztahu a potom když mi přišla nějaká nabídka tak jsem to odmítl, protože jsem photoshoot s ní nechtěl dělat.

Teď jedeme na místo, kde se focení bude konat. Včera jsme přiletěli do Los Angeles, protože Vogue chce dělat ten photoshoot venku a v Kanadě ještě moc teplo není takže jsme museli jet do Los Angeles.

Summer sedí vedle mě a celá se klepe z toho jak je nervózní. Je tak neskutečně roztomilá.

,,Zlato no tak. Nebuď tak nervózní" zasmál jsem se a objal jí. Veze nás Josh takže sedíme vzadu.

,,Bojím se, že mi to vůbec nepůjde" povzdechla si. ,,Miláčku, viděl jsem tvůj Instagram a tvoje fotky. Ty jsi pro tohle focení úplně stvořená" ,,No jo, ale to mě vždycky fotila Cindy a to jsem nebyla nervózní. Teď tam budou cizí lidi a ti mě budou fotit" řekla a já ji dal pusu do vlasů.

,,Fakt se neboj krásko. Oni ví, že si nikdy nic takového nefotila takže ti budou se vším pomáhat. Bude to v pohodě ano?" Usmál jsem se na ní a ona přikývla. Chytil jsem ji za obličej a pak jsem ji políbil.

,,Miluju tě" vydechl jsem. ,,Já tebe" šeptla roztomile a já se usmál a zabořil si hlavu do záhybu jejího krku.

,,Jsme tady" ozval se Josh že předu a já se musel odtáhnout od Summer, která voněla po vanilce. Miluju její vůni.

,,Jdeme na to?" Usmál jsem se na Summer a ona se zhluboka nadechla a kývla. Vystoupili jsme a já si k sobě Summer hned přitáhl a šli jsme ke všem těm lidem, kteří už pobíhali na place. Nebyl to normální plac ve studiu, ale byli jsme na zahradě u takového menšího, ale luxusního domku.

,,Dobrý den Justine" přišla k nám s úsměvem nějaká paní. Pro Vogue jsem ještě nefotil takže ty lidi tady neznám.

,,Dobrý den" usmál jsem se a podal si s ní ruku a Summer udělala to samé.

,,Jsem Annie Leibovitz a dneska mám na starost váš photoshoot a poté i rozhovor. Náš fotograf je Patrick a ten je támhle. A potom tu máme čtyři vizážisty. Dva jsou pro vás Justine a dva pro vás Summer" ,,Klidně nám můžete tykat" usmál jsem se a ona s úsměvem přikývla.

,,Naším cílem tohoto focení je ukázat lidem vaší lásku. V tomhle focení nebude žádný dlouhý stání na jednom místě a pózovat. Budete se chovat prostě přirozeně. A já vám budu jenom říkat kdy je čas se převléknout do něčeho jiného a co byste tak mohli dělat. Jinak to bude na vás. Vím, že Summer ještě nikdy nic nefotila, ale nemusíš se vůbec bát. Prostě jen nasadíš úsměv, podíváš se do foťáku a je to" usmála se Annie. ,,Dobře děkuji" usmála se Summer a já ji chytil za ruku.

,,Takže nejdřív bych udělala fotky na zahradě. Nejdřív začneme na zahradě, kde bude taková uvolněná atmosféra. Potom nafotíme i nějaký váš polibek a pak na konec se přesuneme do domečku a tam taky uděláme nějaké fotky" řekla Annie a my jsme přikývli.

,,Tak super, tak Summer tebe pošlu támhle za holkama. Připraví tě na focení a dostaneš nejdříve šaty a Justine tebe pošlu támhle" řekla a já se rozešel za jedním vizážistou a vizážistkou.

,,Dobrý den jsem Simon a tohle je Barbara" představili se mi. ,,Jsem Justin ale to asi víte" zasmál jsem se a oni přikývli.

Nějak mě připravili a nejdříve mi dali černou košili a černou košili s kytkama. Šel jsem na svoje místo a za chvíli přišla Summer, která měla šaty taky s kytkama a neskutečně ji to slušelo.

Because, I love her✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat