Rendben akkor elmondom, hogy ez a nap igen bizarr volt.
De kezdjük az elején.Reggel még nem voltam fenn, a tegnap éjjeli olvasásom miatt.
-Kisasszonny! Kisasszony! Ébredjen! Reggeliznie kell!-ébresztett egy vékony lány hang.
-Mivan? Ki az a Kisasszony?-kérdeztem kómássan.
-Hát maga!-mondta. A szememet még mindíg nem nyitottam ki.
-Ki vagy te?-kérdeztem.
-A szobalánya. A Királynő rendelt maga mellé, hogy segítsem.-na erre a hirre kipattantak a szemeim, és hirtelen felűltem.
-A szobalány?-néztem meglepődve.
-Igen. Minden nemesnek van.
-De én nem vagyok az....
-Tudjuk. De itt tartozkodik a palotában. Na de, Kisasszony! Keljen fel!-tapsikolt, majd oda ment a függönyhöz és szét húzta.
A reggeli fény átvilágította az egész szobát, vele az én szememet itt, aminek hatására kénytelen voltam sokat pislogni.
-Gyerünk keljen fel!-kapta le rólam a takarót.
-Rendben! Felkelek!-keltem ki az ágyból.
-Most elmegy reggelizni, aztán vissza jön az eddző ruhájáért. Majd utána elkisérem az udvarra.-mondta, közben meg az ágyamat bevetette, majd oda ment a szekrényhez, és ki vett belőle egy ruhát:
-Ez nagyon szépen állna magán a reggelinél!-mondta mosolyogva, aztán letette az ágyra.- Mosakodjon, öltözzön fel, én addig elfordulok.-mondta, majd úgy is tett.
-Köszönöm.-mondtam.
-Mit is?-kérdezte a faltól, meglepődve.
-Hogy segìt, kedves meg azt, hogy jól állna a ruha.-erre nem válaszolt semmit, mert gondolom nem nagyon szokták dicsérgetni.
Gyorsan magamra kaptam a ruhát, aztán oda mentem a fésülködő asztalhoz, és leűltem, hogy megfésűljem a hajam.
-Majd inkább én.-jött oda a szobalány.-majd kifésűlte a hajam, és lazán befonta:-Ez gyönyörű! Köszönöm!-öleltem meg. Mire a szobalány először furcsálta, majd vissza ölelt.
-Elmondanád a neved?-kérdeztem, mert zavart, hogy nem tudom.
-Emma.-mondta mosolyogva.
Aztán elindultunk az étkezőhöz, ahol elég nagy volt a hangzavar.Benyitottam, majd mindenki elhalgatott.
-Barátaim.-állt fel Thor.-Üdvözöljétek Oliviát, Midgárdról.- Tárta szét a kezét.
Én meg intettem eggyet szerencsétlenűl.
Az asztalnál ott űlt három férfi, és egy nő.
Oda űltem Thor mellé, ahová szoktam, aztán mindenki bemutatkozott.
Először egy szőke hajú férfi jött oda, akinek bajusza, és....kecskeszakálla volt(?). Egész viccesen nézett ki. Majdnem felnevettem, mikór megláttam.
De amúgy nem nézett ki rosszúl, látszott, hogy izmos is.
-Kisasszony.-csókolt nekem kezet.-Az én nevem Fandral.-mondta csábosan.
-Örülök, hogy megismerhetem.-mondtam neki hűvösen, majd biccentettem.
Ahogy láttam, mintha besértődött volna. Egész vicces.
YOU ARE READING
Dr.Strange lánya 2. kötet (Befejezett)
FanfictionMiután Olivia rosszúl lett, Thor és Loki elviszik Asgardba az ottani gyógyitókhoz,hogy meg vizsgálják a lányt, akinek a Térkő a kezében van. Neki jutott az a hatalom,hogy irányíthatja a teret. Ő a kiválasztott Az I.Évadból: ,,-Tér kő utazni akar, Ő...