(A zenét közben hallgassátok pls)
Miután kialudtam magam, ami ügye nem tartott olyan sokáig. Gyorsan magamra kaptam a ruhámat:
És rohantam is a könyvtárba.
Kétségbe esetten rontottam be.
Rengeteg dolog kavargott bennem. Egy szörny lennék? Mi vagyok? Ki vagyok? Az anyám? Ő pontosan ki? Mivan ha valamit eltitkoltak? Miaz, hogy telekinézis? Mivan? Miaz, hogy ez még nem minden?
Kavargó gondolatok közzepedte huppantam le a székbe, a fejemet fogva.
Én ezt nem birom! Annyi dolog, teher, meg válaszolatlan kérdés van körülöttem, hogy leszívja az erőmet. A fizikális erőmet.
Én ezt...nem hinném, hogy sokáig fogom bírni így.
-Mivan velem?-törlöm meg a könnybe lábadt szemem.
Aztán hirtelen suttogást hallok.
-Ő lenne az utód? Mennyit tudhat?
-Kiaz?-kérdeztem. Majd hirtelen minden elhalgatott. Én meg a hang iránya felé indultam.
Majd megint suttogás.
-Oh nézd, milyen szép! Bárhogy megérinthetném. Erre jön!-mondta újból egy hang.
Én meg a könyves polcokhoz mentem.
És csak sutyorgás ezt hallom.
Vajon keresnem kéne valamit? Egy könyvet? Vagy valaki tényleg hív? A könyv hív engem? Milyen könyv?
-Nagyon okos. És nézd szakasztott annya!-suttogott tovább egymással a két rejtéjes hang.-Azt a zöld szemet nézd! Olyan, mint az annya. És a herceggel remélem tesz valamit! Hisz minden nap a könyvtárba van,de nem olvas semmit. A gondolatai aggasztják.
-Ki az?-kérdeztem tovább, és kotorásztam a könyvek között.
Úgy érzem valami hív.
Néztem a könyveket, a címeket, hallgadtam az ijesztően halk suttogó hangokat.
Hol van? Egyaltalán mit keresek? Egy könyvet? Vagy a hang forrását?
Nem is kellett sokat kutakodnom, ugyanis a kettő ugyanaz volt.
A hang, és a könyv.
Ki vettem a zöld könyvet, amin arany díszítések voltak.
Alfehim.
Ez volt a könyv címe. Kinyitottam.Mint kiderűlt Alfehim egy elfekkel és különleges lényekkel lakott birodalom.
Nagyon jó gazdaságuk van, hisz náluk szinte mindent növény borít. De Asgardiakkal nincsenek jóban. Valahogy...Amint lapoztam, a királyi család volt a következő fejezet.
Nagyon szép hercegnők,királynők voltak a képeken.
Aztán megakadt a szemem egy képen, vagyis egy nőn, aki a mostani uralkodója a birodalom fölött. A neve Rosemary. Nagyon hasonlított anyámra. Vagyis rám.
Vagyis anyámra. Rám.
Ahogy lapoztam a könyvben egy kisbaba kép volt ott.
A kép alatt pedig egy név.
Aurora az elveszett trón örökösA képen a kisbaba mosolygott. Sötét zöld szeme volt.
Nagyon kicsi volt.
-Te jó ég...-kezdtem el sírni.-Ez lennék én...?-az arcomat égették a könnyem.
-Miért nem mondtad el apa...?-kérdeztem tőle motyogva.-a sós könnyem végig szántották az arcomat. Próbáltam letörölni őket. Da ahogy le törőltem őket, jött másik.
-Nem hiszem el...-temettem bele az arcomat a kezembe. Pedig ez a kegyetlen igazság.
Egy hercegnő vagyok? Egyaltalán igaz ez? Nem is értem, ez a valóság? Mit történik itt? Miért vagyok Asgardba? Elvakított ez az arany mámóros kastély. Hol vagyok? Ez nem csak egy kóma, ahonnan felkéne ébrednem? Ez a valóság? Nem értem....
Mit kéne tennem? Mit keresek itt?
ESTÁS LEYENDO
Dr.Strange lánya 2. kötet (Befejezett)
FanficMiután Olivia rosszúl lett, Thor és Loki elviszik Asgardba az ottani gyógyitókhoz,hogy meg vizsgálják a lányt, akinek a Térkő a kezében van. Neki jutott az a hatalom,hogy irányíthatja a teret. Ő a kiválasztott Az I.Évadból: ,,-Tér kő utazni akar, Ő...