Reggel, mikór fel ébredtem csak egy dologhoz volt kedvem. A halálhoz.
Semmi máshoz. Várni a halálom.
Várni, hogz eljöjön a várva vált halál. Sosem gondolkodtam a túl világról. Hogy vajon, mi történik velünk a halál után. Tovább élünk a más világban? Vagy a kárhozatra juttunk, mert bűnösök vagyunk mind? A testünk a földben lessz, de a lelkünk? Vajon eléri az áhitott mennyek országát?Ilyen dolgokon gondolkodva heverésztem az ágyamba, majd hirtelen kipattantam és elkezdtem öltözni. Hogy miért?
Mert ma Frigga megtanít a burkoló varázslatra, amit kértem tőle. Ma fekete hangulatom volt, ezért azt is húztam:
Gyorsan magamra kaptam mindent és ma magassarkút húztam, amit találtam. Egy fekete magassarkú. És hegyes volt, kábé egy arasznyi magas cipő.
Gúnyos mosolyra húztam a számat, majd felhúztam a cipőm és elindultam az étkező felé.Mikór beértem már mindenki ott volt. Köztük Odin is. Ezért persze hálát adtam Odin apjának, hogy itt van.
Gyors oda mentem Thor mellé, majd le űltem.
-Mi van ma veled?-néz fel rám apám.-Sosem vagy magassarkúban.-nézett rám mindent sejtően. Tudja, hogy mi történt. Tudja, hogy Lokival van gond. Tudja, mitörtént tegnap este.
-Csak ilyen napom van.-válaszoltam egy mű mosoly közepedte, aztán Friggához fordultam.
-Ma akkor megtanìtja a varázslatot, amit kértem?-kérdeztem.
-Persze!-válaszolt mosolyogva.
-Köszönöm!-mondtam őszintén.
-Milyen varázslatot?-kérdezte apám.
-Majd, ha megtanulom megmutatom.-mondtam kicsit flegmán. Mire apám csak bólintott.
-Köszönöm szépen a reggelit!-mondtam, majd felálltam és igen sok akarat erő kellett ahoz, hogy ne nézzek arra a seggfej istenségre, akinek a tekintete szinte kiégette a hátam.Piros pont nekem azért, hogy nem néztem hátra! 🔴
Miután besiedtem a könyvtárba, kalapáló szívvel vágódtam le egy székre. Nagyon-nagyon dühös voltam, hogy ez történt. Hogy egy percig elhittem, hogy egy herceg szeret! De mit vártam a csínytevések istenétől? Mit? Azt, hogy szeressen? Minek az...?
-Na akkor kezdhetjük az órát?-kérdezte hirtelen Frigga melőlem.
-Persze.-válaszoltam szomorúan mosolyogva. Tudtam, hogy látja, hogy baj van. De nem szeretnék erről beszélni és ezt tiszteletben tartja, ezért roppant hálás vagyok neki.
-Az alapoknál kéne kezdeni. Mert telepatikus erőd van ügye.-mondta.-De te egy varázslat megtanítását kérted. Akkor megtanítalak.-lépett mellém, majd kinyújtotta a kezét, hogy felsegítsen a székről.-A lényege a varázslatnak, hogy beburkolsz valamit.
-Igen...de olyan varázslatot szeretnék, ami példáúl életbe tart egy almát és nem rohad el...-mondtam. Mire Frigga felhúzott szemöldökkel nézett rám.
-Ez a burkoló varázslat erre is képes igen.-nyugtatott meg.
-Kezdjuk egy kővel.-mire a kezében lett hirtelen egy kavics.
Oda adta a kezembe.
-Képzeld azt, hogy egy burkott vonsz köré.-mutatta meg egy másik kaviccsal, ami a kezében volt. Ott volt a kezében, majd a kezével gömb alakot formázva körülötte, fehéres fénycsóvák közepedte egy burok lett a kavics körűl.
-Wow, ez hasznos.-mondta elismerően bólogatva.
-Igen. Cska azt sajnálom, hogy nem Loki tanít.-tért rá a kényes témára.
-Én nem.-csuktambe a szemem, hogy tudjak koncetrálni.
A kezembe fogtam a kavicsot és elképzeltem, hogy miközben burok formálok a kezemmel.
Kinyitottam a kezem és a kezemből sárga fénycsóvák csaptak ki. Elkezdtek burok formát ölteni, de hirtelen elpárolgott.
-Hogy az a....-mondta mérgesen.
-Türelem! Ezt gyakorolni kell. Valakinek még ennyi sem megy elsőre.-nyugtatott meg Frigga.
-Akkor gyakorlom.-lettem akaratos.
KAMU SEDANG MEMBACA
Dr.Strange lánya 2. kötet (Befejezett)
Fiksi PenggemarMiután Olivia rosszúl lett, Thor és Loki elviszik Asgardba az ottani gyógyitókhoz,hogy meg vizsgálják a lányt, akinek a Térkő a kezében van. Neki jutott az a hatalom,hogy irányíthatja a teret. Ő a kiválasztott Az I.Évadból: ,,-Tér kő utazni akar, Ő...