Reggel puha anyag fölött ébredtem, a testemet két takaró fedte.
Nem akartam felkelni, hisz ez így oly tökéletes volt.Megérezten egy ismeretlen, de kellemes illatot, nem tudom miez.
Lassan kitakaróztam és elmentem a tükörhöz, hogy rendbe tegyem a hajam, ami nagyvalószínűséggel egy hatalmas oroszlán sörényre nőtte ki magát, vagy esetleg egy botanikus kertre.
Ahogy a tükörhöz értem, meglepődve konstantáltam( a komás fejemmel) ,hogy az öltözetem az nem...az enyém.
Egy zöld köppeny volt rajtam, és még azon is elgondolkodtam vajon, hogyan kerűlhetten az ágyamba...A válaszok ,mint a villám úgy csapódtak belém (#2Thorpoén. Hehehh)
Tegnap Lokival voltam, és el aludhattam...na de, hogyan?
Akkor Loki rám adta a köppenyét....
És ma tanulok Friggával! Elkéne menni reggelizni is!
Uristen mennyi dolog van!Gyorsan a fürdőbe rohantam, vettem egy gyors fürdőt, a hajamat atfésűltem.
A szekrényhez rohantam, és mivel nagyon jó idő volt, és tanulni is fogunk, ezért kikaptam a sok gyögyörű ruha közűl, az új kedvencem:A zöld mostanában a kedvenc szìnem, ez a ruha kellőképpen jó a tanuláshoz, és kényelmes.
Állapítottam meg magamnak.Gyorsan magamra kaptam, aztán gyorsan a lapostalpú cipőmet, a James nagymamája karkötőjét, amit már régóta nem húztam fel, aztan irány az étkező.
Villám gyorsan igyekeztem futni (#3Thorpoén Lol :), közben azon gondolkodtam vajon Loki minek adta oda a köppenyét?
Nem vagyunk jóban, jólvan...lehet tegnap jót beszélgettünk, de attól még nem vagyunk jóban!!Az ajtó elé érve, még símítottam eggyet a ruhámon, majd kinyitattam az őrökkel az ajtót, és beléptem.
Az étkezőben nem volt hangzavar, de az illat édes volt.
Gyorsan be űltem Thor mellé, majd rájöttem miért van csönd.
Erena nincs itt.
Szószerint mindenki itt van: Odin, Frigga, Thor és még Loki is!
De Erena nincs itt.Az asztalnál mindenki nyugodtan evett , csöndben. Szeretem a csöndet, de a kínos csöndet, valahogy kinek állhatom!
Pár perc gondolkodás után ,oda hajóltam Thorhoz és meg kérdeztem miért nincs itt Erena.
Az illető éppen válaszolt volna, mire Loki hangos csörömpöléssel lecsapta az evőeszközeit, és hozzám fordult.
-Erenával ma reggel össze vesztünk, és ezért nem hajlandó bejönni reggelire. Próbáltam meg beszélni vele, de nem sikerűlt, meg hát amúgy is. A megbékülés nem az erősségem.-mondta szemrebbenés nélkűl, kicsit feszűlten. Aztán vissza fordult a reggelijéhez.
-Hallottad, ez az oka.-bólintott Thor felém.
A királyi pár nyugodtan nézett minket, és nem szóltak semmit, de valószínüleg az információ ugyan úgy eljutott hozzájuk is.
Ránéztem Odinra, aki nyugodtan ivott.
Látszólagosan nem érdekelte a fia nő ügyei, sőt lehet még örűl is a helyzetnek.
Frigga csak mosolygott. Ahogy szokott. De most olyan sokat sejtően, mintha...örűlne?
Ez komoly? Ezezezez...nevetséges.
Ezt a csajt tényleg nem bírja senki, csak talán Loki.
KAMU SEDANG MEMBACA
Dr.Strange lánya 2. kötet (Befejezett)
Fiksi PenggemarMiután Olivia rosszúl lett, Thor és Loki elviszik Asgardba az ottani gyógyitókhoz,hogy meg vizsgálják a lányt, akinek a Térkő a kezében van. Neki jutott az a hatalom,hogy irányíthatja a teret. Ő a kiválasztott Az I.Évadból: ,,-Tér kő utazni akar, Ő...