-26- FİNAL

4.7K 316 574
                                    

Bu ficte sürekli Filter'dan bahsediyorum çünkü fic Filter'ın sözleri ile yazdıldı.

Ayrıca Kore'de eşcinsel evliliği resmi değil bla bla gibi şeyler duymak istemiyorum çünkü ben resmi yaptıysam bitmiştir aşkfşejfşw

*

*2 ay sonra*

"Jungkook acele et!"

Jungkook aynada son kez kendini süzmüş ve makyajının üzerinden son kez geçildikten sonra sahneye doğru ilerlemişti. Bugün ilk defa vasıflı biri olarak çıkacaktı o sahneye.

Jungkook hızla Jimin'in yanında yerini almıştı. Girişte Jimin'in Filter şarkısını söyleyeceklerdi birlikte. Jungkook buna çok çalışmıştı.

Müzik başladığında ikili sahnede yerlerini almış, kafalarına göre dans ediyorlardı. İlk başta doğaçlama gidip nakaratta karografiye uyum sağlamak daha hoş oluyordu onlara göre.

Jimin Jungkook'a yaklaşıp Jungkook'un çenesine hafifçe dokunmuş ve şarkıyı söylemeye devam ederek geri çekilmişti. Bu küçük temasla bile hayranlardan inanılmaz sesler yükseliyordu.

İkili nakaratta da uyumlu bir dans ettikten sonra şarkı bitmiş, Jungkook'un yeni çıkarmış olduğu şarkı Euphoria başlamış ve alkış sesleri yükselmişti. Jungkook bu şarkıyı çok önceden yazmıştı. Jimin'i düşünerek sürekli bir şeyler yazıyordu zaten. Sadece yazdığı tüm şeyleri yeniden kurcalayıp bir kağıda toplamıştı.

[Y/N: Bu buraya çok uyuyor izlemek isterseniz diye bırakıyorum.]

"Moreugesseo i gamjeongi mwonji hogsi yeogido kkum sogingeonji."
(Bu duyguyu, hepsinin bir rüya olup olmadığını bilmiyorum.)

Jungkook gözlerini kapatmış şarkıyı söylemeye başlamışken gülümseyerek yürüyordu sahnede. Gözlerini açıp ona hayranlıkla bakan insanlara baktı. Hepsine tek tek bakmak istiyordu ama bunu yapamayacak kadar güçsüzdü gözleri.

Jungkook Jimin'e yaklaşıp elini Jimin'e uzatarak söylemişti sözleri.

"Take my hands now, you are the cause of my euphoria."
(Şimdi ellerimi tut, mutluluğumun sebebisin.)

Jimin gülümseyerek Jungkook'un elini tutmuş ve Jungkook'u sahnenin öbür ucuna çekiştirmeye başlamıştı. İkilinin yüzünde kocaman gülücükler açıyordu.

"Yeah yeah, yeah yeah."

Jungkook Jimin'in söylediği 'yeah yeah' kısımlarında yüzündeki gülümsemeyi genişletmişti. Jimin'e baktığında Jimin hayranlarıyla bakışıyordu. Onca uzun araya ve eşcinselliğine rağmen hayranlarının onu bırakmaması Jimin'i duygulandırmıştı.

Jungkook şarkının sonuna yaklaşırken Jimin'in yanındaydı. Son sözleri mırıldandığında Jimin'in omuzlarına kollarından birini bırakmış, gözlerini buluşturmuştu.

"When I'm with you I'm in utopia."
(Seninleyken düşler ülkesindeyim.)

Jungkook en sonunda şarkının son sözlerini de mırıldanıp şarkıyı bitirdiğinde Jimin ile yüzünün arasında çok az bir mesafe vardı.

"Jungkook! Öp! Öp! Öp!"

Wish | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin