SELAM
ilk olarak tek bir şey soracağım, siz bu fici neden 70k yaptınız nasıl oldu bu amkk
bu arada medyayı izleyin
kırmızı bereli çocuğa aşığım, eğer siz de aşık olursanız işime gelir bebeklerime üç beş destekçi kazandırırım falan.
herrrr neyse aşkımı bir kenara bırakıp sadede gelelim
öncelikle, fic boyunca shipler konusunda sürekli bir memnuniyetsizlik vardı ve açıkçası bu beni çok gerdi. chaennie yaptım, yorumlar "neden chaelisa değil ki?" tarzı şeylerle doluydu. vhope yaptım, "sope kalbim can çekişiyor" gibi yorumlar yapıldı her vhope sahnesinde. bu gerçekten can sıkıcıydı. keşke içinizde tutup yorum olarak yazmasaydınız, emin olun daha az sinirlenirdim. bir fic'te yan shipler size uymuyorsa bile geçip başka bir shipi yazmayın, bu hoş değil gerçekten. beğenmeyen okumayabilirdi. kimsenin kafasına silah dayamıyoruz okuması için.
ayrıca seme-uke olayına da takılan çok oldu. neden takıldığınızı anlamış değilim, jikook her şekilde güzel arkadaşlar kim kimi sikmiş ne önemi var? jimin seme olamaz diyen o kadar çok kişi gördüm ki, seme jungkook yaptığıma pişman oldum, keşke sağlam bir seme jimin yazsaydım da sustursaydım hepsini dedim. sonradan, özel bölüm yazma fikri uçuştu kafama, henüz seme jimin yazabilmek için geç sayılmazdı, değil mi?
bölümü okuduktan sonra gelin siz söyleyin jimin'den seme olur muymuş olmaz mıymış. bakalım, bazılarınızın bizzat dediği ve bazılarınızın da ima ettiği; 'kız erkeği sikiyormuş gibi' mi oluyormuş :p
bakın, jimin gibi bir adam öyle bir siker ki, kıçınızı ciddi anlamda haftalarca oynatamazsınız. "kız erkeği sikiyormuş gibi" kalıbını da sağlamca sokmak lazım size aslında. bir kız olarak, bizzat ben sikebilirim bu zihniyette olup başımda dırdır edenleri. sikmek için sike ihtiyacım olduğunu kim söylemiş? kolum/bacağım ne güne duruyor arkadaşlar, istedikten ve azmettikten sonra her şey mümkün :d
daha isyan edeceğim çok şey var ama neyseeee buraya gerilmeye gelmedik arkadaşlar.. şimdiden neredeyse 300 kelime olmuş yani yeter amk'çılar beni linç etmeden şey edelim.
bölümde elimden geldiğince güzel şeyler yazmaya çalıştım, yazarken feels taklaları attım ve gerçekten ben jikook'a çok aşığım.
evet söyleyeceklerim bu kadardı, artık bölüme geçebiliriz xd
(dipnotçuk: bölüm 9264 kelime oldu, normal bir romana göre ortalama 45 sayfa yani..)
•
"Jimin, hayatım, saatlerdir çalışıyoruz ama kafan hep başka bir yerde gibi. Hiçbir hareketi tam olarak yapamıyorsun. Neden böylesin?"
Evlilikleri üzerinden iki yıl geçmiş olan bu çift, dans arasında birbirlerine fazlasıyla aşık bakışlar atıyorlarken-
Pardon, aşık bakışları atan tek taraf Jungkook'tu.
"Bilmiyorum, dikkatim çok dağınık."
Jimin, Jungkook'un ellerindeki ellerini çekerek su içmek için kenardaki su şişelerine doğru adımlamıştı. Jungkook, eşinin yürüyüşünü sakince izledikten sonra yutkundu. Jimin, kalbindeki sızının sebebini doğrulayacak hareketler sergiliyordu. Ve bu, canını yakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wish | Jikook
FantasyJeon Jungkook, gerçekleşeceğine dair küçücük bir ümitle dilediği dileğin gerçekleşmesiyle hayatındaki en büyük dönümü yaşar. Başlangıç: 26/02/2020 Bitiş: 21/03/2020 @minkiseki 'ye ithafen🌸