Bonusový speciál: Opilí přátelé

378 19 9
                                    

Zpočátku tohle mělo být trošku víc, ehm, ehm, odvážnější, ale nějak se mi to do téhle části nehodilo. Takže pokud byste chtěli pokračování, můžete mi napsat, mileráda vám vyhovím.

Jinak si užijte kapitolku, za každý koment i vote budu ráda. Mějte se!Vaše Eiffelovka!

"Hej, Rae! Jdem na párty!"

"Kam?"

"K bratranci!"

"Jasně!"

No, a takhle to vlastně všechno začalo. Tak, že se dva kamarádi vydali na oslavu narozenin...

Rae seděl na kuchyňské lince a sledoval lidi, kteří se zde míhali jak hejno sarančat. Bylo totiž nadmíru jasné, že alkohol bude na jednadvacetinách nejlepším nápojem i pro nezletilé...Jen Rae se neodvažoval vzít do ruky lahev a loknout si. Neměl moc v oblibě alkohol. I když...ještě nikdy ho nepil.

"Rae? Chceš něco namíchat?" ozval se hluboký ochraptělý hlas jeho kamaráda. Hnědovlásek přesunul pohled od vymóděné dívky, která se motala okolo nějakého nabušence, k černovláskovy, který na něj pobaveně civěl v kelímkem v ruce. Chase William patřil mezi na první pohled dokonalé chlapce. Vysoký, štíhlý, svalnatý, milý, usměvavý, sympatický. Možná jen jeho oči nebyli moc příjemné...no jako ne, že byly nepříjemné...spíš měly až ledový odstín modré, což vypadalo, jako by to byli kousky rozbitého skla, které někdo slepil a zasadil do jiskrných očí. Ve škole snad nebyla dívka, která by ho nechtěla alespoň jednou pro sebe. Byl inteligentní, sportovně nadaný, pozorný...hold, dokonalý člověk. Jenomže jen pár lidí ho znali doopravdy a měli povoleno nahlédnout za přátelskou bariéru. A jelikož Rae byl jeho nejlepším přítelem, věděl, že je Chase výbušný, majetnický a rád přivádí lidi do rozpaků. Jen bohužel jednu věc o něm nevěděl. Ale tu se dozví za nedlouho...

"Záleží co." pokrčil rameny menší chlapec lhostejně. Neměl nějaké konkrétní přání. "Hlavně to nesmí být něco hnusného." ušklíbl se.

Chase se pousmál a přikývl. "Nech se překvapit. Bude to můj nejoblíbenější drink." S těmito slovy utekl o Raa, propletl se mezi lehce napitými lidmi k pultu a už tam něco patlal. Rae pozoroval jeho hbité pohyby a než se nadál, jeho kamarád už byl u něj s druhým kelímkem a podával mu pochybnou tekutinu.

"Neboj, není to otrávené." zachechtal se Chase a upil ze svého pití. "Možná." dodal.

Rae si přičichl k tekutině a nelibě nakrčil nos. Páchl z toho alkohol. Jeho kamarád si toho nejspíš všiml, jelikož ho do něj cvrnkl. "Je to to samé, co mám já. Je tam jen trocha alkoholu. Z jednoho kelímku se neopiješ."

"Tak dobře." vydechl poraženě Rae a lokl si neznámé kapaliny. A nemohl uvěřit vlastním očím...chuti. Bylo to výborné! No, a tak se stalo, že vypil minimálně další čtyři, což způsobilo, že se již obstojně motal a Chase ho musel podpírat, aby nespadl ze židle.

"Ah, víš co, Rae? Radši tě odnesu do ložnice. Půjčím si od Loryho klíče, protože pokoje pro hosty budou obsazené..." vydechl Chase.

"J-Jasně." škytl omámený Rae a díval se na tančící těla v obýváku. S kamarádovou pomocí se zvedl z pohovky a namířili si to rovnou k bratranci Chase.

"Lory? Můžu dát Raa do postele tvých rodičů? Domů to má daleko a já tady budu přespávat." poklepal modrooček na rameno stejně vysokého chlapce.

Lory se otočil a překvapeně zamrkal. "Oh, j-jo. Ale budeš si muset vlézt k němu, v pokoji pro hosty si to totiž rozdává McKenny a Brynová. Jestli dostane pohlavní nemoc, můj problém to nebude." zachichotal se opile Lory a vyhrabal z kapsy klíče do ložnice.

We are in LOVEKde žijí příběhy. Začni objevovat