Kaycee & Tod. Nikdy jinak. Přesně takhle všichni nazývali nerozlučnou dvojici, která byla, až na pár výjimek, velmi oblíbenou. Kaycee byl snad ten nejhodnější, nejchytřejší a nejhezčí kluk na škole a Tod byl naopak nejroztomilejší a nezkazil žádnou zábavu. Všechny překvapilo, když v polovině roku na školu přestoupili tito dva kluci a už od prvního dne chodili všude spolu. Jako by nemohli bez druhého žít. Což možná byla pravda, protože kdokoliv, kdo byl poctěn, stát se jejich blízkým přítelem, pochopil pouto mezi těmi dvěma. Počkat... možná ani to ne. Mezi nimi bylo tak silné pouto, že přesahovalo i chápání lidské mysli. To pouto se jmenovalo čistá láska. Samozřejmě, že se občas pohádali a měli co dělat, aby se zase udobřili, ale nikdy si neřekli slova nenávisti, byť by toho druhého pomlouvali. Ne, byli spolu již od dětství. Narodili se i ve stejný den ve stejné místnosti. Hold si byli souzeni osudem.
Ale nyní zpět ke skupince středoškoláků, kteří si potichu šuškali a patlali všemožná díla. Proč? Protože...
"Sabby? Podej mi ty jahody..." zašeptala zručná dívka, jejímž hlavním úkolem bylo upečení a ozdobení velkého jahodového dortu.
"Jojo." chňapla již zmiňovaná Sabaya po krabičce s jahodami. "Tady."
"Dík."
"Ale? Mohl bys mě pls podržet žebřík?" houkl další člověk s pásem látky v rukou.
"Yes, sir." zasalutoval Al.
O několik set metrů dál se procházeli dva mladíci a navzájem si pokládali otázky, které nedokázal ani jeden zodpovědět. "Proč nás vyhodili ven?" otázal se vyšší.
Menší pokrčil rameny a roztomilým sladkým hláskem odpověděl. "Třeba něco chystají..."
Vyšší černovlásek se usmál. "To by mi nedošlo, vážně díky, Tode..."
Zrzek ho uraženě bouchl volnou rukou do ramene. "Nech si tu ironii pro sebe, ano?"
Kaycee se jenom usmál a dál si to vesele kráčel s Todem ulicí.
***
"Už můžou vstoupit, pošli to dál..."
"Už můžou..."
"Můžou..."
"Otevřete dveře..."
"Pak jim sundejte pásky..."
...
"Všechno nejlepší k narozeninám!"
"Blahopřeji kluci k dovršení osmnáctky!"
"Užívejte si poslední měsíc maturity!"
"Jé, Kaycee! Oni mají dort!" vypískl nadšeně Tod, aniž by nějak zareagoval na blahopřání. Ostatní na něj nevěřícně zírali, avšak poté se rozesmáli... tedy pouze Kaycee měl co dělat s udržením Toda v klidu, aby se nevrhl na dort dříve, než přání skončí. Hold Tod miloval sladké. A dorty hlavně od doby, co si dal v osmé třídě poprvé pusu se svým nejlepším kamarádem. A pak už to s nimi šlo z kopce...A teď plánují dokonce i svatbu, poté vystudovat vysokou a adoptovat si holčičku. No, sice to jsou ještě duší tak trochu děti, ale nebudeme jim kazit sny, ne?
Avšak teď zase zpět k oslavě...
Kaycee se na všechny usmál, poděkoval, ale i on už byl nedočkavý ochutnat ten dobře vypadající dort.
"Tak neváhejte hoši a raději si pohněte, jinak vám ta poleva steče." pobídla je mladá cukrářka. Oba kluci se na ni podívali, ale mžikem vyrvali Kate dort z rukou a už si ho nedočkavě běželi ukrojit, přičemž užírali krém s polevou. A jahody rovnou taky. Jejich přátelé se nad tím jenom křenili a kráčeli za nimi.
A v podobném duchu vlastně probíhala celá oslava. Ostatní se rozplývali na roztomilostí homosexuálního páru, který si každou chvíli vyměňoval dětské pusinky, přičemž se Kaycee lehce usmíval a Tod se hihňal jako malé dítě.
Až den postoupil a spousta lidí byla již lehce přiopilá, rozhodli se zahrát si městečko Palermo. Ale ne takové to nudné, které hraje spousta lidí, ale to pravé, jak se má.
A hádejte, kdo dostal roli vypravěče? No přeci spisovatel Mai-boo. Největší mazánek učitele literatury a zároveň milovník černého humoru.
"Takže bude šest mafií a jeden katány! Teď vyberu mafie!" zvolal a začal obcházet velký kruh složený z dvaceti sedmi lidí. Mezi mafie samozřejmě patřil Tod i Kate, největší ukecánci na škole.
"Všichni stále chrní a vybírám katányho!" Tentokrát byl katány někdo neočekávaný! Samotný a jediný mladší žáček, který se zúčastnil. Mladší bratr Kayceeho.
"Takže nyní se probouzí mafie!"
Zvedne hlavu šest človíčků a navzájem se na sebe zakření, přičemž vyberou svoji oběť. Chudáček Sabby...
"Mafiáni si zase schrupnou a vstává katány!"
Kai se probudí a namátkou ukáže na svého bratra, ale Mai záporně zavrtí hlavou. "A nyní se probouzí celé městečko Palermo, bohužel bez nevinné občanky, Sabayi. Když se vracela domů z oslavy, byla přepadena a následně na kousky rozřezána vhozena do popelnice, kde ji další den objevili popeláři. Stalo se to přesně v 11:59. Má zde někdo nějaké obvinění?"
Todova ruka ihned vystřelila nahoru. "Udělal to Alexandr! Jelikož musel z oslavy odejít dříve, takže vyčkal v oné uličce. A včera jsem ho viděl, jak si kupuje odpadkové pytle a nůžky na maso!" vyhrkl.
Mai-boo se podíval na Ala a tázavě zvedl obočí. "Máš nějaké obhájení?"
"Kupoval jsem si svačinové pytlíky a nůžky na papír. A před půlnocí jsem již doma spal." obhájil se uraženě Al, ale nikdo na něj stejně nebral ohledy. Dále byla navrhnuta další dvě obvinění, ale stejně to prohrál Al.
"S lítostí vám musím oznámit...že jste zabili nevinného občana. Řezal dřevo na pile, ale proběhl kolem něj pes, a tak se stalo, že skončil po celé místnosti...i s tím psem..."
Takhle hráli ještě nějakou dobu, dokud nevypadl ze hry i Kaycee.
"Zase jste zabili nevinného občana...zemřel...zemřel na zulíbání!"
Nato se všechna kukadla upřela na Toda, který jen nevinně pokrčil rameny. "Já to nebyl..."
"Jak vidím, všichni se shodli na jednom člověku, takže...chceme vidět, jak vypadá smrt z zulíbání!" prohlásil šibalsky Mai a ostatní, kromě nám známe dvojice, souhlasili.
Tod se jen začervenal, ale přisunul se k blonďákovi a přitiskl své rty na jeho. V ten moment přestali vnímat pištění holek a pobavené mručení kluků. Vnímali jen sebe a dravé polibky, se kterými přestávali pouze ve chvílích, kdy se potřebovali nadechnout.
Holkám okolo nich pomalu tekla krev z nosu a všichni se rozplývali nad jejich sladkostí. Jen Kai se pobaveně ušklíbal, protože bylo nesmírně vtipné vidět svého bráchu líbat se s někým.
No, a takhle vlastně vypadá život lidí, kteří setrvávají v blízkosti nerozlučného páru Kayceeho a Toda.Jen taková oddechovka pro zasmátí, i když...taky vám přijdou ti dva sladcí?
Vaše Eiffelovka!
ČTEŠ
We are in LOVE
Cerita PendekKrátké povídky typu LGBTQ+! Berte prosím v potaz, že první polovina sbírky je zaplněna mými psacími prvotinami (byla jsem 14tiletá puberťačka, teď jsem ale taky puberťačka, jen zestárlá, heh), ale díky tomu jde zde zkoumat psací evoluce po dobu něk...