(×VAROVÁNÍ×!, NERUČÍM ZA TO, KDYŽ SE PO PŘEČTENÍ TÉTO KAPITOLI VAŠE IQ SNÍŽÍ O 99,9%! PRO VAŠE PSYCHICKÉ ZDRAVÍ SI OBRŇTE MOZEK! A TO, ŽE JE TO NEVHODNÉ, PRO MALÉ DĚTI ANI ŘÍKAT UŽ NEMUSÍM, PROTOŽE SI TO STEJNĚ PŘEČTOU!!!15+!!!)
Tak, varování uděláno...a taky Darkwolf328 , tohle je V.I.P pro tebe! Jde se šmírovat! (vezměte si dalekohled, klíčovou dírkou toho moc neuvidíte!
Vaše Eiffelovka!
"R-Rae...Měli bychom jít vážně spát." napomenul staršího potichu, když se od sebe celí udýchaní odtáhli. Ani jeden nikdy nepocítil takové vzrušení jako nyní. Ani jeden nechtěl přestal, avšak mladší stále uvažoval s čistou myslí, i když ho pohled na jeho udýchaného kamaráda pod ním nesmírně vzrušoval.
Rae zakňučel a přehodil své paže okolo krku Williama, který nad ním klečel na čtyřech. "Ale já nechci! Prosím, Chasi! Já chci...chci..." nedokázal vyslovit ono slovo na tři písmenka, proto radši cuknutím přitáhl mladšího blíže a znovu ho políbil. Ah, jak moc ho chtěl...chtěl ho cítit...v sobě?! uvědomil si vystrašeně, ale to už ucítil, jak mu Chase vklouzl jednou dlení pod tričko, což ho donutilo slastně vydechnout a zapomenout na všechno, kromě druhého chlapce nad ním. "Víc." žadonil hnědovlasý, a aby se k vyššímu dostal ještě blíže, omotal mu nohy okolo boků a přitiskl se na něj pánví, což je oba donutilo k prudkému nádechu, jelikož se o sebe navzájem otřeli.
"Rae. Tohle už nedělej." zavrčel Chase, který se už pomalu ale jistě přestal ovládat.
Tmavooček se znovu položil do peřin a mrkl na svého nejbližšího přítele vyzývavým pohledem. "A co když to dělat chci?" Měsíční světlo je halilo do podivného stříbrného hávu, tikání hodin doprovázelo jejich splašené dechy.
Chase se zhluboka nadechl. "Pokud to uděláš, tak za sebe neručím." varoval, ale pravděpodobně zbytečně, jelikož to starší stejně zopakoval, slastně zaklonil hlavu a zaúpěl. To už bylo na černovlasého přespříliš. "Tak dobře. Stál sis o to." zachroptěl, a tentokrát už se třeli svými těly o sebe zcela beze studu. Místností se ozývalo sténání a vzdychání staršího a občasné zavrčení či hluboké vzdychnutí ze strany mladšího. Celá ta scéna vypadal jako vystřihlá z nějakého erotického romantického filmu, plného vášně, lásky, touhy.
"Ah...Chasi~!" úpěl starší, přičemž zamotal své prsty do hustých havraních vlasů muže, který nyní pečoval o jeho krk štiplavými polibky a jednou dlaní přejížděl po těle a občas po pokožce přejel i nehty, což donutilo Raa, kroutit se nedočkavostí. "Mgh, Chasi! Já chci...ah...víc!" Jeho pohled byl skelný, když se zadíval do stříbrných očí, které naopak byli až nebezpečně pronikavé.
"Čeho chceš víc?" provokoval mladší, přičemž mu začal svlékat tričko, avšak dříve než se Rae nadál, byli jeho ruce uvězněné právě v tomto kusu oblečení. S pažemi přivázanýma ke kovové tyči v čele postele sledoval vysokého štíhlého mladíka, jak si svléká své tričko. Jeho srdce se rozbušilo nad tím pohledem. Měsíční paprsky házely tajemné stíny a tím zvýrazňovali vypracované tělo i bledou pokožku mladšího, jehož oči doslova svítili. Rae byl uvržen do nejistoty, co se s ním bude dít, ale jakýmsi podivným způsobem ho to vlastně vzrušovalo ještě více. Být bezmocný. Být jen v moci jeho nejlepšího přítele.
"T-Tebe." zakňučel rozklepaně a musel se pohnout pod náporem slasti, když mu Chase svlékl i poslední kousek oblečení a dotkl se jeho bolestivé erekce. "No tak! Chasi~!" zaklonil hlavu a z očí se mu začali řinout slzy. Už ho chce cítit! Už to nedokáže vydržet!
ČTEŠ
We are in LOVE
Historia CortaKrátké povídky typu LGBTQ+! Berte prosím v potaz, že první polovina sbírky je zaplněna mými psacími prvotinami (byla jsem 14tiletá puberťačka, teď jsem ale taky puberťačka, jen zestárlá, heh), ale díky tomu jde zde zkoumat psací evoluce po dobu něk...