Omlouvám se, že tady bude o Vánocích český zvyk, ale to asi nevadí, že? Užijte si čtení a hlavně...Vánoce! Už se těšíte? Tohle je můj dárek pro vás! Takže šťastné a veselé, ať si užijete skvělé volno a příjemný večer! A ten, kdo to nemůže zažít s rodinou, tak ať si vzpomene na to, že nikdy není sám!
Nyní bych chtěla zvláště poděkovat těmto pár lidem: Sandra-238 za to, že byl/a první hlasující, meinyanori za to, že byla naopak můj první neznámý sledující a jako první mi napsala komentář, GurieKristen za to, že mi napsala pěkný komentář a také mě podpořila, -_Steff_- za to, že mi dala také vote, a nakonec Darkwolf328. Moc vám děkuji lidičky. Kdyby nebylo těchto pár lidí a mé bláznivé kamarádky, tak bych s tím už dávno sekla. Přeji krásné svátky.Ještě se chci omluvit za to, že tento díl nevydávám zítra, ale chci to celý den vydržet bez mobilu a počítače, tudíž bych nemohla tuto část vydat. Je napsaná v třetí osobě, takže se trochu liší, ale na Silvestra už bude v ich formě.
Vaše Eiffelovka.
Yumemiru:
We do what we have to when we fall in love.
We say what we need to get out when it's not enough.
Whether it's to yourself, or lookin' at someone else.Everybody lies, lies, lies.
It's the only truth sometimes.
Doesn't matter if it's out there somewhere
Waiting for the world to find.
Or buried deep inside. Everybody lies...We say what we need to get out when it's not enough.
Whether it's to yourself, or lookin' at someone else.
Everybody lies, lies, lies.
It's the only truth sometimes.
Doesn't matter if it's out there somewhere
Waiting for the world to find.
Or buried deep inside. Everybody lies...Slova písně se mu zarývala do mysli jako prastaré rytiny do kamenů. Zrovna kráčel potemnělou ulicí a ignoroval rozzářené obchody s vánoční výzdobou a pestrými výrobky ve výlohách. Tengoku Yumemiru nepatřil mezi milovníky těchto svátků. Počkat, přímo je nesnášel. Jeho poslední šťastné Vánoce byli před deseti lety, když je ještě slavil s rodinou. Další rok se před Vánoci odhodlal a oznámil rodičům, že je bisexuál, proto se také stalo, že ho s křikem vyhodili z domu a nazvali ho zasraným buzerantem. Od té doby se toulal po různých koutech světa a až v pětadvaceti se usadil v malebném malém městečku, které mělo své osobité kouzlo. Lidé zde byli převážně postarší a velmi příjemní, tudíž ho nikdo nesoudil.
Se sklopeným pohledem sledoval své zimní boty a tak se stalo, že omylem do někoho narazil a spadl na zem. Sluchátka mu vypadla z uší a on se překvapeně zadíval na vysokou siluetu, za kterou zářilo pouliční osvětlení.
"Gomenasai. Nevšiml jsem si vás." ozval se příjemně ochraptělý mladý hlas. Cizinec k němu natáhl ruku, aby mu mohl pomoct se zvednout.
Yume ji bez zaváhání přijal a oprášil si kalhoty. "Také se omlouvám, nevnímal jsem cestu, proto jsem do vás narazil." pousmál se mile. Jemu samotnému přišlo divné jestli je možné se náhodou srazit na prázdném širokém chodníku.
Nyní ve stoje si mohl neznámého lépe prohlédnout, i když ne zcela, jelikož měl na hlavě bavlněnou čepici a spodní polovinu obličeje mu zakrývala šála. Byl téměř o hlavu vyšší nežli samotný Yume, měl širší ramena, husté symetrické tmavé obočí a oči mandlovitého tvaru, které se v tom příšeří jevili jako temné hlubiny oceánu, v němž se odrážel zářící měsíc. Vyzařovaly velkým množstvím citu, až to Yumemira donutilo upřeně do nich zírat. Byly tak krásné.
"Já se tak trochu zasnil. Do lidí narážím často. Děda mi pořád říká, že mám hlavu až moc vysoko v oblacích. Prý si musím najít někoho, kdo je stoprocentní realista. A mimochodem jsem Neru Sozo-ryoku. Pro známé pouze Sozo." představil se muž a znovu napřáhl ruku, tentokrát aby si s ní mohli navzájem potřást.
"Já Tengoku Yumemiru, ale mám raději oslovení Yume. Těší mě." oplatil mu mile Yume. Sice nesnášel spoustu věcí a byl občas protivný, ale s lidmi vycházel celkem za dobře. "Ještě jsem vás tu nikdy nepotkal. Jste tu nový, nebo jenom na návštěvě?" naklonil zvědavě hlavu na bok, ale poté si ihned sundal brýle, protože mu od mrazu zamrzly sklíčka a on si je potřeboval vyčistit.
ČTEŠ
We are in LOVE
Cerita PendekKrátké povídky typu LGBTQ+! Berte prosím v potaz, že první polovina sbírky je zaplněna mými psacími prvotinami (byla jsem 14tiletá puberťačka, teď jsem ale taky puberťačka, jen zestárlá, heh), ale díky tomu jde zde zkoumat psací evoluce po dobu něk...