twenty

938 91 253
                                    

arkadaşlar unuttuğum minik bir güncelleme...foresight'ın spotify'dan çalma listesini oluşturdum. duyurularımdan linkine ulaşabilirsiniz.

İKİ AY ÖNCE

Neden bu kadar mükemmel? diye düşündü içinden Tony, gözleri uyumakta olan sarışında gezinmekle kalmıyor, parmakları tuttuğu kolu yavaşça okşuyordu.

Uzun zaman oldu, birine böylesine yoğun hissetmeden, gözlerinin içine hayranlıkla bakmadan geçmiş onca soğuk ve yalnız yıllar.

Sarışının parlak teninden geçen ısı, esmer adamın eline tamamen yerleştiğinde gülümsedi, aklına evine geldiğinde onunla el sıkıştığı zaman gelmişti; Steve paniklemiş, renksiz yüzüyle onun karşısında dururken hissettiği sıcaklık ile şimdiki hala nasıl aynı olabiliyor, anlamıyordu.

Gerçekten beni seviyor mu? Tony kendisini yeniden yastığa bırakıp yüzünü sevgilisine yaklaştırdı, burunları neredeyse birbirine değiyordu, yoksa beni ve bu ilişkiyi sözde zengin biri olduğum için mi kabulleniyor?

Tony bu düşüncelerinden sonra yüzünü ekşitti, bunun doğru olmadığını bildiği için kendinden utanıyordu. Steve ona babası hakkında gerçekleri açtığında kafasından bu soruları silmişti, ona inanmış ve hoşlanmadığı düşünceleri hızla kovmuştu.

Ona herhangi bir bağlama yapmayacağım, dedi kendini ikna etmek ister gibi. Ona böylesine bir alçaklığı yaparsam kendimi asla affetmeyeceğim.

O bunu hak etmiyor, o her şeyin en iyisini hak ediyor. Yüzü bir daha asla solmamalı, dudakları hep sevinçle büyümeli, hüzünle büzülmemeli.

Biraz daha izlemeyi sürdürdükten sonra dudakları tuttuğu o kolu buldu, minik bir öpücük bırakmasıyla dahasını arzuladı fakat kendini durdurması gerektiğini biliyordu.

Birkaç etik savaştan sonra zorla da olsa sessiz ve yavaş hareketlerle az önceki pozisyonuna geri döndü ve sevgilisini incelemeye devam etti.

Acaba onu izlediğimi öğrense ne yapardı? Tony bunu düşünmesiyle kendi kendine güldü, kızarır mıydı yoksa kaşları mı çatılırdı? Zaten o her şekilde bana yine kızacak, kim olduğumu bilmeden beni insan sanarak her sabah doğru dürüst uyumadığım için o kaşlarını çatıyor.

Yeteneklerim olsaydı her şey mükemmel olurdu, onun neler düşündüğünü görebilirdim, beni sevip sevmediğini veya ne kadar değer verdiğini. Ne yazıktır ki artık bir insandan farksızım, işin kötüsü geçici olduğunu bildiğim bu cezanın bitiş tarihini bilmiyorum.

Yukarıdan gelen sesler kendisiyle olan konuşmasını bir bıçak gibi kestiğinde Tony gözlerini tavana doğru dikti, Steve'in her gün bunlara maruz kaldığını düşündükçe üzülmeden edemiyordu.

Gecenin bir vaktinde aniden sevişmelerine anlam vermek oldukça zordu, bu da yetmez gibi çıkardıkları tüm sesler buraya iniyordu.

Öfkeyle dudağını kemirdi esmer adam. Birini parçalama hakkı verilseydi kesinlikle ev kimin üstüneyse onu hallederdi.

Hem biraz geriye kalan güçlerini zorlasa bir ihtimal onları buradan sürebilirdi ama hayır, bir tane daha uzun süreli cezayı kaldıramazdı.

𝘧𝘰𝘳𝘦𝘴𝘪𝘨𝘩𝘵 ∝ 𝘴𝘵𝘰𝘯𝘺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin