afterword

620 37 38
                                    

evet sonunda bitti.

ilk önce şunu söylemek istiyorum ki foresight benim ciddi anlamda en çok zorlandığım kitaptı çünkü bir türlü bitiremedim. ama sonunda bitti.

anlamadığınız herhangi bir şeyi sorabilirsiniz, ya da en basitinden hikayenin geleceği ile ilgili de sorular sorabilirsiniz, gönlünüzden ne koparsa üç sene geçse falan da yine yanıtlarım. (birazdan soru sor butonu gelecek oraya yazabilirsiniz.)

kısa bir bilgilendirme yapayım, foresight benim bundan sonra yazabileceğim tüm marvel kurgularının ana evreni aslında, herkesin her şeyin farkında olduğu tek nokta çünkü.

ve kötülük hakim, evet. gülümsüyorum görmüyorsunuz.

bu kitapta ağır bir karakter gelişimi var aslında, nereden baksanız bambaşka bir steve profili görüyorsunuz, adım adım gelişti ve yavaş olsa da sonunda kendini buldu.

bereavement bu gelişimde bir noktada tıkanmış ve kendince çözümler üretmiş bir steve'i anlatıyordu ama foresight gerçekten benliğini bulma hikayesi bence.

ve bu kitabı full hd ekranda fotoğraf kareleri gibi estetik çekimlerle hayal ettim hep, sade yazdığımı biliyorum ama gerçekten bana enfes bir tat verdi. özellikle hayalimdeki steve var ya taş taş. yersin, süper bir yaratık.

neyse buton geliyor:

BANA BİR ŞEY SOR

(VSVAAVAFGABALCLPAÖZMAJXMAKSMWKXMSNAJXNSNFN)

bu arada foresight hakkında çok ilginç şeyler var onları buraya yazmam lazım.

ilk olarak böyle bir kurguyu nasıl aklına getirdin cidden falan diye düşünmüş olabilirsiniz, normal, ben de düşünürdüm.

aklımda en başa baktığım zaman hiçbir şekilde şeytan, melek, dinsel ögelere bağlamak gibi bir derdim yoktu, en fazla hereditary'deki gibi ana kişi üzerinden şeytani bir karakterle bağlantı çıkabilir diye düşünmüştüm, böylesine arada kalmışlık, savaş gibi düşüncelerim aslında uzun zaman olmadı.

zaten foresight'ı conjuring serisine olan hayranlığım sayesinde üzerine aylarca düşünüp ilerlettim, yazabileceğimi düşünmüyordum ama kafama takılıyordu durmadan, engel olamadım bir süre sonra.

bakmışım yazıyorum, aslında kısa olacaktı bu kitap, nasıl bu kadar uzun sürdü inanın ben de bilmiyorum, bittiği için içim burkuldu bile diyebilirim.

neyse, eğer her şeyi mantığa oturtabilseydim tony kesinlikle lucifer olmayacaktı, bildiğiniz tarikat lideri olacaktı ve paranormal korkudan ziyade folk/cult tarzında bir korku yapacaktım ama bu sizi yeterince şaşırtmaz diye düşündüm. çünkü tony'nin böyle bir karakter çıkması gerçekten ters köşe olacaktı ve oldu da, kesinlikle mutluyum. aslına kalırsa bu kadar okunacağını da düşünerek yazmamıştım. üzerine düşündükçe seçtiğim yol en mantıklısı geldi.

ne olursa olsun, foresight benim için çok çok özel bir kitap, aşırı emeğim var üzerinde ve kurgu hakkında aldığım kararların hiçbirinden de pişman değilim, sonundan da gayet memnunum, en başından beri planladığım şeye ulaştım.

diğer kurgularım beklemede, tahminimce bir müddet daha beklemede kalacaklar çünkü yks senem ama foresight'ı bitireceğime söz verdiğim için elimden geldiğince kısa sürede toparlayıp önünüze koydum, umarım siz de beğendiniz. hazirandan sonra pat pat pat yazacağım her şeyi siz hiç merak etmeyin, hatta yeni bir tane de yazıyorum ama temmuza bekleyin.

bakın, mischievous bile yazacağım yaza.

(bu arada medyada bıraktığım görsel foresight playlistine ulaşmanız için size yardımcı olacaktır hesabımın profili, öpüyorum.)

kendinize iyi bakın,
rue ruru rue ru

🎉 𝘧𝘰𝘳𝘦𝘴𝘪𝘨𝘩𝘵 ∝ 𝘴𝘵𝘰𝘯𝘺 hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝘧𝘰𝘳𝘦𝘴𝘪𝘨𝘩𝘵 ∝ 𝘴𝘵𝘰𝘯𝘺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin