14.Bölüm.

6.4K 290 65
                                    

"Duygularını saklamakta beceriksizsin, Tombik. Ve yalan söylemekte de."

"Utku ne alaka? Onun için neden geleyim ben?" çıkıştım sinirle.

"Utku'ya yabancı biri gibi bakmıyorsun, Tombik. Defalarca seni izledim. Ona çok tanıdık biri gibi davranıyorsun. Sen mesafeleri seversin ama ona mesafe koymuyorsun, koyamıyorsun. Sınırlarını aştığında bile tek kelime etmiyorsun. Gerçekten sen ve Utku arasında ne var? Benim bilmediğim bir şey mi saklıyorsun?" dedi gözlerini kısarak ayağa kalkıp karşımda dikilerek.

"Sen," dudaklarımın kuruduğunu fark edince dudaklarımı yalayarak ağzımın kurumasına çare olmasını umdum, fakat işe yaramadı, yutkundum. "Sen ne saçmaladığını bilmiyorsun bence. Sen kafayı yemeden buradan uzaklaşsak iyi olur. Senin dinlenmen gerek." dedim kolundan tutup yürümesi için yardım ederek.

Yerinden kıpırdamayınca ona baktım tekrar.

Kafasını bana çevirip "Biri bana 'Herkes aynı anda geceyi yaşar ama herkesin karanlığı farklıdır.' demişti. Ben Masal, senin karanlığını öğreneceğim." dedi dudağının tek tarafını kıvırarak.

Benim karanlığımı hiç öğrenmemeni isterim, Cihan. Benim ezik biri olduğumu hiç öğrenmemeni.

----------

"Enişte çapkınlık mı yapıyor?" diye kahkaha atan Melisa'ya olumsuz bir bakış attım.

"Sokarım eniştene! Enişte deme şuna!" diye bağırdı Güneş yerinde durarak. Fazla sürmedi ki, tekrar odayı turlamaya devam etti.

Kaşlarımı çatarak sinirle dört dönen Güneş'e hafif öfkeyle "Oturacak mısın?" diye sordum.

Tırnaklarını kemirerek benim yatağıma kendini attı. "Tamam, arkadaşıdır da ne bu yakınlık anlamadım ki?!" dedi sıkıntıyla oflayarak. Tekrar ayağa kalkıp "Yok, ben arkadaşlıktan falan da anlamıyorum." deyip tekrar odayı dolanmaya başladı.

"Kızım, çocuğa trip atıp istediğini yapıyorsun o da yapar tabii ki." dedi Sinan'ın Instagram'ına kızla fotoğraf atmasını haklı bularak Melisa.

Onaylayarak kafa sallamıştım. Sonuçta böyle şeylere pek kafam çalışmazdı ama yani doğru bulduğumda onaylıyordum.

"Yok ya, olmaz. O benimle olmak istiyorsa ne yapıp yapmayacağını benden sormalı! Benimle her konuyu paylaşmalı ya!"

"Nüfuzuna da geçir istersen, Güneş." dedim hayretle.

"Masal, deme öyle şeyler, bu yarım akıllı onu da yapar." dedi alayla Melisa.

Düşünür gibi yapıp "Çok mantıklı." dedi kafa sallayarak Güneş.

Buna ben bile ciddi kalamamıştım. Benim arkadaşım ne kadar zeki öyle.

"Aptal aptal konuşma, kızım." dedi Alkım Güneş'in kafasına şaplak vurarak.

"Ya anlasanıza, ülkemin güzellik seviyesinin yükseltmek için benim Sinan'la evlenmem şart! Ondan bir b*k olmaz ama benimle olursa olur." dedi kendini haklı çıkararak Güneş.

"Allah, Allah," dedi Alkım ile Melisa birlikte.

Yanaklarını şişirterek ofladı Güneş. "Daralıyorum, geliriyorum, sıkılıyorum, deliriyorum yaaa!" diye isyan etti.

Tombik!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin