15.Bölüm.

5.8K 307 48
                                    

"Bir kulunu çok sevdim ama diğerleri de hiç fena değil be, Allah'ım, mükemmel yaratıyorsun." diye yanından geçen erkeklere hitap ederek şarkı söylemeye çalıştı Güneş. Sinan Güneş'in gözlerini kapatarak kafasını bizim masaya doğru çevirdi.

"Kızım, sen iki dakika hiçbir erkeğe yavşamadan duramıyor musun?" diye kızdı Güneş'e.

Güneş de omuz silkip göz kırptı. "Ne yapayım, doğamda var."

Masada tek ben ve Utku susmuştu. İkimiz de yarım saat önceki sarılışın etkisinde olsakta bunu çaktırmamaya çalıştığımız ortadaydı. Birbirimize attığımız kaçmak bakışlardan bu belliydi.

"Senin anan sana nasıl sahip çıkıyor?" hayretle konuştu Anıl Güneş'e bakarak.

Melisa elini sallayıp "Ooo onun annesi çok açık görüşlü, yahu. Güneş'e 'Hayatında n'olur biri olsun, yavrum.' diye yalvarıyor." dedi Güneş'i göstererek. Güneş'te pişkin pişkin gülüyordu.

"Gerçekten mi?" diye şaşkınlıkla tepki vermişti Sinan.

"Aynen, ben de kıskanıyorum. Benim annem turşu dükkânı kurmak peşinde. Bunun anasını görünce 'Anaya bak ya amk! Ben de böyle ana olacağım.' diye aklıma not ediyorum." dedi Alkım gözlerini kısarak Güneş'e bakıp.

Koluma dokunan Cihan'ı fark edince kafamı ona çevirdim. "Neden dalgınsın?" dedi gözleri Utku ile benim aramda gidip gelirken.

"Öylesine, canım sıkkın. Kimseyle uğraşacak hâlim yok." dedim omuz silkerek.

"O zaman sana yavşarsam sorun olmaz değil mi?" dedi sırıtarak.

Gülüp "Hı hı, işinde ol sen." dedim omuzuna vurarak.

"Dünya fâni, ölüm ani. Bir kere öpsem, ne olur yani?" diye konuşan Cihan'a vurdum.

"Hop, o kadar da değil." dedim hafif kızgınlıkla.

"Sana yürüyeceğimi söylemiştim." dedi kendini haklı çıkararak.

"Evet, ne çekmiştik havuz probleminden lisedeyken." diye konuşmaya dalmış Uraz'lara baktık.

"Havuz problemi neymiş, Allah güven problemi yaşatmasın." dedi sırıtarak göz kırpıp Melisa.

Güneş'le Alkım da "Âmin!" demişlerdi birlikte.

"Senin güven problemi yaşamak gibi sorunun yok zaten, Melisa. Kimseyle çıkmamakla evde kalacaksın." dedi sırıtarak Güneş.

"Ben insan sevmiyorum. Ayrıca," ifadesiz yüzünü Sinan'a çevirip tek kaşını kaldırarak "Sinan'cım senin Instagram'da fotoğraf attığın kız kimdi? Sevgilin mi?" dedi Güneş'in inadına.

Güneş sinirle hepimize bakıp "Bak, yine aklıma geldi," derken öfkeyle solurdu. "Bak yine geliyorlar bana. Yine tepem attı, bak! Sinan Allah cezanı versin. Cevap versene!" dedi Sinan'a kaşlarını çatarak sinirli tepki verirken.

"Ne yiyip ne içiyorsun, kızım sen? Durmadan bu kadar konuşuyorsun. Sana kim katlanacak gelecekte merak ediyorum." dedi gülerek Anıl.

"Ona katlanacak canlı henüz dünyaya gelmedi, Anıl'cım." diye konuşan Alkım'ı umursamadan Güneş,

"Bakarsın, devran döner sen katlanırsın, canısı. O kadar emin olma." dedi dudağını kıvırarak.

"Güneş, bir tarafa yürü rica ederim. Sen böyle herkese yürürken ne yapacağım?" dedi şaşkın şaşkın Sinan.

"Bir tanem, sen evleneceğim erkeksin. Diğerleri eğleneceğim." diye açıkça fikrini derken biz gülüyorduk. Tabii, zavallı Sinan şok olmuş bir şekilde Güneş'in rahat tavırlarına hayret ediyordu.

Tombik!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin