1.Bölüm

37.6K 863 313
                                    


Saat iyice geç olmuştu ve eve yine geç kalmıştı. Ah be Elvan yine mi dayak yiyeceksin?

Eğer otobüsü kaçırmamış olsaydım şu an evdeydim. Hem ben neden Eylülle dışarı çıktım ki.

Şimdiden kemerin acısını sırtımda hissettim. Sırtım artık kemer izleri ve yaralarla doluydu ama yapacak bir şey yoktu.

Anneme diyordum gel kaçalım bu evden diye ama beni dinlemiyordu neymiş "baban bensiz ne yaparmış" Ne hali varsa görsün.

Bir kere kaçmayı denedim ve sonu iyi bitmedi 2 gün ne yemek ne su verdi gelip gidip dövdü.

Kendimi bildim bileli Babamdan dayak yedim ve ben hiçbir şey yapamıyordum. Suçum yokken döver, suçum varken döver, Ders çalışıyorum diye döver, borçlanır beni döver, canı sıkılır döver. Kısacası hep döver.

Benim bir de abim var. Korumaya çalışan meleğim. Babam bana hep dayak atar o ise beni korumaya çalışır. Bazen ona bile üzülüyorum babamdan benim yüzümden dayak yediği zamanlar oluyor.

Otobüs geldi ve hızla bindim ne olursun babamdan önce eve varayım.

Eve geldiğimde babamın arabasını kapının önünde buldum. Kahretsin!

Evin kapısını yavaşça açtım ve sessizce kapattım kimse duymadan odama gidecektim ki babamın sesini duydum.

"Neredesin lan sen!" Diye bağırdığında seslice yutkundum.

"Özür dilerim Baba biraz geciktim" Dedim ama bu dayaktan kaçmama sebep değildi.

"Sana Nereden geliyorsun diyorum?" Dedi ve odama koşacakken beni saçımdan yakalayım sürükledi. "Gezdin demek he" Dedi ve beni yere fırlattı.

"Ben seni harca diye mi işe gönderiyorum bu eve para getir diye işe yolluyorum. Nerede lan param" Dedi ve yavaşça kemerini çıkartmaya başladı

"Baba yalvarırım yapma giyecek bir şeye ihtiyacım vardı" Dedim ama nafile kemeri sırtıma vurmaya başladı.

"Demek giysiye ihtiyacın vardı? Bana ne lan" Dedi ve sertçe vurdu "paramı harcamayacaksın demedim mi sana" Dedi ve tekrar vurdu. Vurduğu yerler yanıyordu.

"Baba dur" Dedim ama durmadı vurmaya devam etti. "Bu böyle olmayacak" Dedi ve tekrar vurdu "eve para getirdiğin yok ben senin nasıl eve para getireceğini bilirim" Dedi ve tekrar vurdu.

Canım çok acıyordu. Ağlıyordun. o kadar sert vuruyordu acıdan bayılacaktım.

"Baba dur vurma kıza" Abimin sesi kulağıma ilişince göz yaşlarım hızlandı. "Sen karışma" Dedi ve tekrar vurdu. Çığlıklarımı kimse duymuyor muydu?

"Bu kız paramın hepsini kendine harcamış" Dedi ve tekrar vurdu.

"Harcayabilir kendi parası" Dedi abim

"Ne demek kendi parası kız benim para benim" Dedi babam ve tekrar vurdu. Yavaşça kendimi yere bıraktım ve titreyerek ağlamaya devam ettim babamda vurmaya devam etti.

"Git içki paranı kendin kazan kızın parasına karışma" Dedi Abim. Babam tekrar vurdu. Annem nerede mi? Annem kesin mutfakta ağlıyordu.

Beni dövmesi bitince üstümü güzel giyinmemi misafirlerimiz olduğunu söyledi. Kim gelirse gelsin odamdan çıkmayacaktım.

Saat akşam 9 olmuştu misafirler geldi mi haberim yoktu ama ben uyuyacaktım. Acımı uyku dindirir umuduyla.

Abim odama dalınca ona baktım neden gömlek giymişti bu.

"Elvan? Kardeşim kalk hadi babamızı sinirlendirme" Dedi ve dikkatle beni kaldırmaya çalıştı.

"Uyumak istiyorum. Canı sıkılınca da dövecek zaten" Dedim ve arkamı döndüm. "Kurtuluş yolunu buldum" Dediğinde kaşlarımı çatarak ona döndüm.

"Neymiş bu yol?" Dedim ve biraz doğruldum "kardeşim biliyorum bana kızacaksın ama görücü getirdim sana" Dediğinde şok içinde ona baktım.

"Ne yaptım dedin?" Şokla.

"Bir arkadaşım. Ailesi evlendirecek birini arıyormuş seninle evlensin bir süre evli kalırsınız para biriktirirsin bu sürede sonra boşanırsınız kendi evini tutarsın üniversiteye gidersin. Kurtulursun babamdan" Dediğinde mantıklı geldi.

"Ama para ister babam"

"Zenginler sen hiç merak etme orasını"

"Yaşlı mı?" Dedim gülerek

"23 yaşında" Dedi. 4 yaş büyüktü ama 10 yaş büyük olmasından iyiydi.

"Kötü bir şey yapmaz değil mi?"

"Yapmaz merak etme ama hadi hazırlan" Dedi ve odadan çıktı. "Abimin yaptığı şey kötüydü ama beni kurtarmak için yapıyordu.

Hazırlandım ve yüzümdeki yaralara kapatıcı sürdüm ve salona gittim. Maşallah muhabbete bak.

"Kız git kahve yap" Dedi Annem herkesin nasıl içtiğini sorup mutfağa gidip kahveleri yapmaya başladım.

Kurtulacaktım babamdan ve bunun sevinci vardı içimde sadece.

Kahveleri yapıp ikram ettim. Ne yani gidip damat kahvesi için mi uğraşacaktım. Uğraşmadım ama babamın kahvesine midesini bozacak bir ilaç koydum.

"Kızımızda pek bi güzelmiş" Dedi yaşlı bir adam babamda ona karşılık olarak "çok güzeldir maşşallah."

"Kızım ismin nedir" Dedi bir kadın. 40lı yaşlardaydı kadın. "Elvan" Diye yanıtladım.

İsteme faslı bitti ama benim için hayatımın başlangıcıydı. Okuyup Avukat olucaktım ve hayatımı yaşayacaktım ve şunu farkettim evleneceğim kişi bana çok derin bakıyordu. İsmi Emre'ydi. Gerçekten ama korkmuş bile sayılabilirim.

Emreyle bir anlaşma yapmamız lazımdı bunun ilki ise 3 ay içinde boşanmak olacaktı.

Sizi hikayesiz bırakmak istemedim. İkizim bittikten sonra bu hikayeye başlamak ilk planlarımdan biriydi umarım beğenirsiniz.

Elvan'ın dövülme sahnelerini yazarken ağlamış olabilirim karakterin çok derinine indim.

İnstagram:
lminnnaaa

Evlilik Oyunu (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin