Eylül:
"Ne iş yapıyor?" Annemin beni art arda soktuğu soru yağmurunu umursamadan yemek yapmaya çalışıyordum.
"Kendisi gelince sorarsın tamam mı Anneciğim" dedim ve fırından tavuğu çıkarttım.
Kapının çalmasıyla duvarda duran saate baktım. Oha bu kadar da dakik olmazsın. Neyse masa falan hazır. Yemeklerde hazır tamam.
Kapıyı açtım ve elinde iki adet çiçek buketi olan Semihle karşılaştım.
Annem yanıma geldi ve Semihe gülümsedi. "Hoşgeldin oğlum geç içeri" Semih ayakkabılarını çıkarttı ve içeri girdi. Elinde ki mor ve beyaz çiçekler bulunan buketi anneme, sarı ve beyaz çiçekler bulunan buketi de bana uzattı.
"Teşekkür ederim bunlar çok güzeller." Dedi annem ve elinde ki bukete baktı
"Ne demek efendim" dedi Semih gülümseyerek.
Herkes masaya geçince ben de çorbaları koydum.
"Ee oğlum ne iş yapıyorsun?" Diye sordu babam
"Efendim benim bir holdingim var" Dedi Semih
"Ha Elvan'ın kocası gibi." Dedi Annem. Ben de yerime oturdum ve yemeğe başladık.
"Biz onunla ortağız."
"Yaa gerçekten mi?"
"Evet hatta Eylülle Elvan sayesinde tanıştık."
"Ne kadar güzel" dedi Annem ve çorbasını içmeye devam etti.
"Elvan'ın durumu nasılmış kızım?" Dedi babam bana bakarak.
"Gayet iyiymiş hafızası falan yerine gelmiş sadece yürümekte zorlanıyormuş" dediğimde babam gülümsedi "bir gün ziyarete gidelim"
"Ee siz Elvan'ın kocasıyla nasıl tanıştınız?" Dedi babam ciddi bir ses tonuyla.
"Bizim babalarımız ortaktı biz de o sayede tanıştık çocukken"
"Anladım" dedi babam ve yemeğine döndü.
"Siz ne iş yapıyorsunuz?" Dedi Semih Babam ve Anneme.
"İkimizde Avukatız." Dedi babam. Semih gülümsedi ve yemek yemeye devam etti.
"Oğlum sen bizim kızla ciddi mi düşünüyorsun?" Dedi annem
"Ben ciddi düşünmediğim bir kızla sevgili olmam. Hayatım da sadece 2 tane sevgilim oldu zaten biri aldattı diğeri de terketti." Dediğinde ona baktım. Onlar artık pek umrunda değil gibiydi.
Yemek bittikten sonra babam ve Semih balkona çıkmışlardı ben ve annem de mutfağı topluyorduk.
"Çok yakışıklı, kibar, centirmen, tatlı bir çocuk" dedi annem hayranlıkla.
"Anne!" Diye uyardığımda Annem bana ters bir şekilde baktı "Sus anneye karışılmaz. Bak maddi durumuda iyi, ciddi de düşünüyor. Ay sana bir bakışı var aşık aşık."
"Anne yeter!" Dediğimde annem elinde ki süngeri tezgaha bıraktı. "Siz bunla bir şey yapmadınız değil mi?"
"Ne gibi Anne?"
"İlişkiye girmek gibi"
"Abartma anne. Dün sevgili olduk bugün de tanıştınız işte."
"He iyi" dedi annem ve bulaşıkları bulaşık makinesine dizip makineyi çalıştırdı.
"Git sor kahveyi nasıl içiyormuş."
"Sade"
"Vay onu da biliyorsun demek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evlilik Oyunu (Tamamlandı)
ChickLitBaşlangıç Tarihi: 28.03.2020 Elvan ve Emre'nin hikayesi, Elvan babası tarafından şiddet gören bir kız ve ona platonik aşık olan Emre'nin onu istemeye gelmesi ile hikayemiz başlar