Uyandığımda hava karanlıktı yavaşça doğrulduğumda yanımda Emre'nin yattığını gördüm. Bunu fazla abartıp kavga sebebi yapmayacaktım sadece de ben farklı odada kalmak istediğimi söylesem yeterdi.yataktan kalktım ve etrafa bakındım. Acaba saat kaç?
dışarıdaki ışıkların hafif aydınlattığı odada telefonumu aradım ve komidin'in üzerinde buldum. Saate baktığımda akşam 8 olduğunu gördüm.
Acıkmıştım ama dayanamayacağım bir şey değildi açlık. Emreye baktım, kafası bana dönüktü ve halinden çok rahat görünüyordu.
Yavaşça dürttüm onu ama yerinden kıpırdamamıştı bile. "Emre?" Dedim kulağına doğru hafif kıpırdanmıştı bu sefer. "Uyansana" Dedim ve daha sert dürttüm.
"Günaydın" Dedi ve gülümsedi ama gözlerini açmadı. "Kalk hadi akşam oldu hem sen acıkmadın mı?" Dediğimde biraz düşündü "acıktım aslında" Dedi ve gözlerini açtı.
Emre:
Gözümü açtığım anda onu görmek çok iyi gelmişti. Daha yeni uyanmıştı ve çok tatlı gözüküyordu.
Asıl planımın ne olduğunu size söyleyeyim. Ben Emre Argıç, itiraf edeyim Elvan ile evlenmeyi ben istedim. Şöyle ki uzun zamandır Elvan'ı tanıyorum ama babasından şiddet gördüğünü bilmiyordum.
Yaklaşık 4 ay önce kafede iş başındayken gördüm kendisini. Güzelliği beni baştan almıştı sonra hergün o kafeye gittim. Kafası o kadar karışıktı ki yanlış kahveyi getirirdi bana ama sorun etmezdim.
Onu istemeye gittiğimde beni tanımaması biraz kırdı beni ama bir şey demedim. Abisiyle arkadaş olmuştum sonra kardeşiyle evlenmek istediğimi söyledim o da zaten hemen kabul etmişti.
Yatakta doğruldum ve ona baktım "sen acıktın mı?" Diye sordum ama cevap vermedi. Başından neler geçti hiçbir şey bilmiyordum. Araştırmıştım ama o kadar detaya inmemiştim. Keşke her detayını araştırsaydım.
"Ayrı odalarda kalalım biraz rahatsız hissettim" Dedi. Ne desem bilemedim. Ama güvenini kazanmak için elimden geleni yapacaktım.
"Tamam sana bir oda ayarlarım." Dedim ve komidinin çekmecesinden krem çıkardım. "Şimdi yat ben senin sırtını açıp krem süreceğim tamam mı?" Dediğimde bir şey demedi ve yüzüstü yattı ben de sırtını açıp yaralarına baktım.
Canı çok yanıyor olmalıydı çünkü kemer izleri mosmordu. "Çok mu canın acıyor" Dediğimde bir şey demedi ben de kremin kapağını açıp yavaşça sırtına sürmeye başladım. "Annemi çağıralım istersen o doktor" Dediğimde başını iki yana salladı "istemiyorum, seninde görmeni istemiyordum" Dedi ama ben durmazdım. "Bak anneme güvenebilirsin ben iyileştiremem bunları en azından annem bir şeyler yapabilir"
"Tamam ara ama kimseye bir şey demesin lütfen" Dedi. Korktuğu çok belliydi ama neyden korkuyordu birisinin polise söyleyip babasının hapise girmesinden mi?
Telefonumu komidin'in üzerinden alıp annemi aradım.
"Söyle canım oğlum" Dedi annem içten bir sesle.
"Anne benim eve gelebilir misin? Yanında birkaç sağlık eşyası getirsen iyi olur" Dedim annem ilk başta "ne oldu" falan diye sordu ama buraya gelince anlatacağımı söyledim.
"Annem gelicek sırtına bakacak tamam mı?" Dediğimde başını salladı.
"Bir şey yiyelim gel" Dedim ve sırtını yavaşça kapattım.
"Bana neden bu kadar iyi davranıyorsun?" Diye sordu ne desem bilemedim ama kafamdan bir şeyler uydurdum.
"İyilere iyi davranılır, kötülere kötü... Sen iyisin be kötü davranılmayı haketmiyorsun" Dedim. Sanırım ikna etmiş olmalıyım ki bir şey demedi. Şimdi kız aramızda aşk girmeyecek dedi gidip ona seni seviyorum diyemem ki.
"3 ay sonra ne yapacaksın Emre" Dedi iç sesim. Haklıydı 3 ay sonra ne yapacaktım. Ona alışacak ve bırakmak da zorlanacaktım.
Mutfağa geldiğimizde ne yapsak diye düşündük. "Makarna yapalım mı?" Diye sordu ve bar sandalyelerinden birine oturdu. "Soslu mu?" Diye sordum.
"Evet olabilir." Dedi ve gülümsedi. Seni öperim kızım ama yapamıyorum.
"Üniversiteyi okuduğum zamanlar ev arkadaşımla bir makarna sosu keşfettik. Onu yapayım mı?"
"Sen üniversiteyi ne zaman bitirdin ki?"
"Geçen sene" Dedim ve sırıttım. "Çok uzun zaman önceymiş gibi bahsettinde biraz şaşırdım" Dediğinde sadece güldüm.
Makarnayı yaptık sıra sosu yapmaya geldiğinde kapı çaldı. Muhtemelen Annem gelmişti. Kapıyı açtım ve annemi içeri aldım.
"Oğluşum sana bir şey olmadı değil mi?" Dedi annem ve beni kontrol etti. "Yok bana bir şey olmadı da Elvana bir şey olmuş o yüzden çağırdım." Dediğimde annem kaşlarını çattı. Annem Elvanı sevdiğimi biliyordu ve bu yüzden Elvanı daha çok sevmişti.
"Ne oldu gelinime" Dedi ve içeri geçip eşyalarını bıraktı. "Mutfakta kendisi" Dedim ve annemle beraber mutfağa geçtik. Elvan annemi görünce, "hoşgeldiniz" Dedi ve anneme sarıldı annem de Elvana sarılacakken annemin ellerini tuttum. "Oğlum bırak sarılayım." Dediğinde başımı "olmaz" Anlamında iki yana salladım.
Elvan annemden ayrıldı ve yemeğimizi yapmaya devam ettik.
Makarna hazır olunca tabaklara koyup, masaya geçtik.
"Elvan neyin var" Dedi annem ama Elvan bir şey demedi. "Hadi ama bunu konuşmuştuk." Dedim bana baktı.
"Yemekten sonra olur mu?" Dediğinde bir şey demedim ve makarnamı yemeye devam ettim.
Yemekler bitmişti ben bulaşıkları makineye dizdim ve salona Annem ve Elvan'ın yanına gittim.
"Kim yaptı bunları" Dedi Annem kaşlarını çatarak ama Elvan ses bile çıkarmadı. Annem ondan cevap alamayınca bir şey demeden tedavi etti.
"Sabah ve akşam sen krem sür tamam mı oğlum" Dedi ve elime bir krem verdi. "Düzenli yaparsanız birkaç haftaya sadece izi kalır" Dedi ve kapıya doğru ilerledi.
"Dikkat edin olur mu?" Dedi annem ve yanağımı kocaman öptü. "İyi bak kıza" Dedi ve gitti. Salona gittiğimde oturmuş televizyon izleyen Elvan'ı gördüm. Yanına gidip oturdum
"Kaç senedir dövüyor baban seni?" Diye sordum ama cevap vermeyi bırak yüzüme dahi bakmamıştı.
Ayağa kalktım ve tam gidecekken "Nereye gidiyorsun?" diye sordu.
"Birkaç işim var çalışma odamda olacağım" Dedim ve yukarı, çalışma odama çıktım.
Elvan:
E bu beni bırakıp gitti, ben tek başıma ne yapıcam kocaman evde?
Televizyonda ki kanalı değiştirdim ve neler olduğuna baktım. Önüme gelen herhangi bir diziyi izlerken saatin nasıl geçtiğini anlamadım ve yanıma Emre oturunca ona baktım.
"Bahçeye çıkalım mı?" Diye sordu ama ben dizi izliyordum.
"Dizim bitince olur mu?" Diyince suratı biraz düşse de başını arkaya yaslayıp diziyi o da izlemeye başladı.
Burada bitsin bölüm bakem.
Kestiiiikkk!!
Eee napıyorsunuz?
İnstagram: lminnaaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evlilik Oyunu (Tamamlandı)
ChickLitBaşlangıç Tarihi: 28.03.2020 Elvan ve Emre'nin hikayesi, Elvan babası tarafından şiddet gören bir kız ve ona platonik aşık olan Emre'nin onu istemeye gelmesi ile hikayemiz başlar