5.Bölüm

15.4K 587 146
                                    

    Gözlerimi açmamla gözüme vuran güneş ışığı yüzünden gözlerimi tekrar kapattım.

    Neden bir odada bu kadar çok pencere olmak zorundaydı ki? Gözlerimi tekrar açmamla karşımda sarı saçlı, yeşil gözlü ve çilli bir kız çocuğu gördüm.

    "Sende kimsin böyle?" Dedim, yeni uyandığım için sesim boğuk çıkmıştı. güldü ve hızla odadan çıktı onun ardından içeri Emre girdi.

    "Günaydın" Dedi ve yattığım yatağa gelip ayak ucuna oturdu. "Sana da günaydın. Kimdi o şirin yaratık?" Dediğimde güldü.

    "Yiğenim yani yabancı değil. Ablamlar bugün çok yoğunmuş bende şirkete gidicem sana bıraktılar" Dediğinde gözlerim fal taşı gibi açıldı "ben daha kendime bakamıyorum" Dediğimde kahkaha attı elindeki kremi göstermesiyle bıkkınca nefes verdim ve yüzüstü yattım.

     Sırtımı açıp yavaşça kremi sürdü. Krem yaraları yakıyordu ben ise yastığı ısırıyordum ve ısırdığım yastığa sarılıyordum.

    İşi bittiğinde yavaşça sırtımı kapattı ve yataktan kalktı. "Kremin yakıcı etkisi olduğunu annem söylemişti özür dilerim."

     "Sen neden özür diliyorsun ki sen beni iyileştirmeye çalıyorsun." Dediğimde bir şey demedi ve odadan çıktı bende tuvalete gidip yüzümü yıkadım ve salona indim.

    "Dayı, bak şimdi bu bloom ve benim en sevdiğim o sende birisini seç" Dedi küçük kız ve merakla Emreye baktı. "Bende şu pembeli olayım" Dediğinde küçük kız güldü, "onun adı flora" Dedi.

    "Tamam ben oyum" Dediğinde gülümsedim ve koltuklardan birine geçip oturdum.

    "Sende geldiğine göre ben gidiyorum geç kalacağım yoksa" Dedi Emre ve hızla ayağa kalkıp koltuğun üzerinde ki ceketini aldı "saat 5 gibi gelirim" Dedi ve Küçük kızın yanaklarına kocaman öptü tam gidecekken "Yengemi öpmeyecek misin Dayı?" Dedi Minik sarı şey.

    "Tabi öpeceğim" Dedi ve bana yaklaşıp yanağıma öpücük bıraktı ve hızla evden çıktı ben hala öpücüğün etkisindeydim. Neden böyle oldum ben? Çok heyecanlıydım, kalbim durmaksızın hızla atıyodu.

    "Yenge neden dayımın yanında yatmıyorsun?" Diye sordu çocuk mankeni gibi olan küçük kız.

    "Dayınla daha evlenmedik o yüzden ayrı yatıyoruz" Dediğimde gülümsedi ve yanıma oturdu "benim adım Buse" Dediğinde bende gülümsedim, "bende Elvan" Dedim.

    "Yenge, Annem dedi ki, Dayın evlenecek ve sana kuzen yapacaklar ve seninle oyun oynayacak doğru mu bu?" Dedi heyecanla Buse. Benden ne istiyorlar gitsin kendileri yapsın.

    "Bi evlenelim dayınla o zaman bakarız tamam mı?" Dediğimde gülümsedi ve tam çizgi filmine dönecekken aklına bir şey gelmişçesine bana döndü.

    "Yenge ben evde yaptım kahvaltımı sen ye" Dediğinde iştahım olmadığı için başımı hayır anlamında salladım.

     Bir süre birlikte televizyon izledik. Buse ile çizgi film bitince mutfağa geçtik.

     "Yenge böyle kendine özel bir tarifin var mı?" Dediğinde düşündüm. Evet vardı ismini vermeyeyim. Tatlının malzemelerini çıkartıp tezgahın üzerine yerleştirdim ve dondurma kaselerine ulaşmak için tezgaha çıktım.

      "Yenge düşeceksin!" Dedi Buse ve oturduğu sandalyeden kalktı. "Bir şey olmaz merak etme." Dedim ve dondurma kaselerini alıp eğilerek tezgaha koydum sonra da tezgahtan indim.

      Tatlıyı hazırlayıp buzdolabına koydum ve tencerede kalan çikolata sosunu parmaklayan Buseye baktım.

     "Yenge ne zaman yiyeceğiz" Dedi sabırsız bir ses tonuyla "en az 2 saat sonra" Dedim ve dudağımı büzüp kirlenmiş Buseye baktım.

Evlilik Oyunu (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin