Az út nagy részét végig aludtam. Hiába próbáltam minden erőmmel arra koncentrálni,hogy felkészüljek a versenyre, a szemeim folyamatos leragadtak.
-Jó reggelt álomszuszék.- kocogtatta meg a vállam Zozó.
-Már is itt vagyunk?-nyöszörögtem.
-Nem, dehogy. Csak itt a vacsora.- mutatta fel a repülői vacak kaját. Kibontottam a saját ételem, és elkezdtem enni.
-Te sült krumplival kaptad?-kérdeztem Zozótól.
-Igen, kérsz?-mutatta felém a műanyag ételest.
-Persze!- nyúltam felé. És jó nagy marékkal vettem belőle.
- - -
-Hogy telt az út?- jött oda vidáman Laci, a műsorvezető. Egy pálmafás inget viselt. A mi pulcsi+ hosszúgatya szerelésünktől eléggé eltért.
-Nagyszerűen!- feleltük egyszerre.
-A kihívók gépe késik, szóval itt leszünk még egy darabig.- mondta,majd elsietett. Érdeklődve figyeltem a csapattársaim, akik látszólag otthonos mozogtak a reptéren. Dávid és Szilveszter a székeken elterülve szórakoztatták egymást. Misi egy szendviccsel babrált. Szandi és Fatima a mosdó felé igyekezett. Brigi pedig telefonálva járkált fel-alá. Egyedül Zozó állt mellettem tanácstalanul.
-Mi lenne,ha tartanánk ,, ismerjük meg egymást jobban'' játékot?- kérdeztem a többiektől. Mindenki egyetértően bólogatott. Megvártuk míg a lányok visszaérnek, és ismertettem a szabályokat.
-Mindenkinek el kell mondani magáról pár dolgot, és a végén kérdezgetünk egymástól.
-Ki kezdi?- fordult körbe Szilveszter.
-Kezdem én.- szólaltam meg.- Gabi vagyok, 25 éves, és 3x kick-box világbajnok. A testvérem a példaképem. Rettentően eltökélt vagyok. Eléggé érzékeny a lelkem, szóval nálam a sírás napi program.
- - -
-Gyerünk te jössz!- noszogattam Zozót.
-Kempf Zozó vagyok, 23 éves, freestyle bmx világbajnok, van egy kutyám csumpi és biztos vagyok a megérzéseimben.- fejezte be a rövid ismertetést.
- - -
-Itt vannak gyertek.- rohant oda hozzánk Laci. Látszólag eléggé izgatott volt. Nem értettem lelkesedésének mivoltát, mivel még csak most landolt az ellenfél csapat gépe. Brigi megbökött és a 8 fős társaság felé mutatott. Úgy vonultak be, akár egy díjátadón lennének. Amikor odaértek illedelmesen ránk vicsorogtak. Laci ismertette a dolgokat.
-Amint jön a busz kérlek szálljatok fel rá. Ez elvisz a szállásotokig. 1 napot fogtok ott tölteni, majd elkezdődik a verseny. Érthető?- mindenki vadul bólogatott és szedelőzködött.
A kihívók szélsebesen rohantak a buszhoz, ami akkor gurult be. Mint, ha féltek volna, hogy ha itt maradnak, lemaradnak a versenyről. Mi ráérősen pakoltunk fel az említett járműre. A szememmel üres helyet kerestem. Nehéz volt,hiszen tömve volt a hatalmas jármű. Végül sikerült kiszúrnom egy kettes helyet. Mellém Dávid vágódott be, így vele élveztem az utat.- - -
Az ideiglenes szálláshelyünk eszméletlen. A tengerre néző szobák, kedves személyzet és fergeteges kaják. Végül Brigivel kerültem egy szobába , amit nem is bánok, hiszen vele kerültem eddig a legszorosabb kapcsolatba.
- - -
A vacsorához nem terveztünk kiöltözni,viszont az utolsó sminkelési lehetőséget kihasználtuk. Ezért egy picit késtünk. A társaságunk az ellenfél csapattól távol foglalt helyet.
-Nem értem. Próbáltam velük kommunikálni, de elküldtek.- értetlenkedett Misi.
-Talán azért, mert ez egy verseny.- vonta meg a vállát Fatima.
-De ez akkor se nyomós indok arra,hogy úgy viselkedjenek, mint a kutyákkal.- szállt vitába Szilveszter. Az elhangzottakon mindenki elgondolkodott. A vacsora további részében nem beszéltünk erről a témáról.
////////////////////////////////////////////
Sziasztook. Meghoztam az új részt! Remélem tetszik. Én eléggé gyatra résznek gondolom, de ígérem hamarosan izgalmasabb lesz.Love,
Miranda
YOU ARE READING
hallod a tengert?
FanfictionBEFEJEZETT! [exatlonx gazo ship fanfiction] Ott álltunk a végén. Kéz a kézben. Vártam,hogy vége legyen ennek a 4 hónapos őrületnek. Az arcodat figyeltem, amin az izgalomnak már nem látszott nyoma. Dühös se voltál. Csak egy keserű mosolyjal ajándékoz...