-Víííí- rohant bele a tengerbe Zozó, mint egy öt éves. Mi is rohantunk utána.Annyira jó érzés volt végre kikapcsolódni. Magunk mögött hagyni a fárasztó napokat és egyszerűen megmártózni a tengerben.
-Annyira örülök, hogy nyertünk.- mosolygott őszintén Brigi.
-Én is.
- - -
Az előnyt és a végjátékot is sikerült megnyernünk, ezért 1 ember távozott a kihívóktól, Flóri személyében. Hétfőn 3 új játékos érkezett a játékba. Kettő hozzánk és egy a kihívókhoz. Sikerült Norbinak és Dorkának is hamar beilleszkednie, ezzel megnyerve a villát, majd az előnyt is. A végjáték 2 fordulós volt. Az elsőt a kihívók nyerték.
-Gabi! Beszélhetnénk?- ült le mellém Zozó.
-Persze!
-Tudom nem annyira szeretsz magadról beszélni, de muszáj tudnom valamit...- kezdett bele a mondandójába.
-Mit szeretnél tudni?- kérdeztem vissza egyből
-Kit hívnál fel, ha nyernénk a holnapot?- utalt a tegnap bejelentett nyereményre, ami egy telefonbeszélgetés a szeretteinkkel.
-Talán Andreát.- gondolkoztam hangosan. A fiú kérdőn nézett.
-Miért pont őt?
-Más látványa elgyengítene. Ő az, aki mindenképp motiválna.- vontam meg a vállam.- És te kivel beszélnél?
-A kutyámmal.- nevette el magát.
-Jó lenne, ha videó hívást nyernénk. Láthatnám legalább a kutyád.- tapsikoltam izgatottan.
-Remélem azt nyerünk. A viccet félre tévé, szerintem az öcsémmel és a szüleimmel beszélnék szívesen.- komorodott el az arca egyből. Látszott, hogy letört. Hiányoztak neki a szerettei.
-Nyerni fogunk! Beszélhetünk, majd azzal akivel csak akarunk. - próbáltam jobb kedvre deríteni.
- - -
A kihívóknak sikerült elhúzni 7-1-re. Már-már feladtuk a küzdelmet, ám a második körre sikerült felhúznunk magunkat, ezért 8-8 lett az állás. Legjobb fiúnak Zsoltit, míg a legjobb lánynak engem jelöltek. Zsolti fölényesen nyerte a futamát Zalán ellen, aki teljesen összeroskadott. Én Dorci ellen futottam.
A pályán megelőzött, mivel az elején leesett a nagy labdám. A végére hoztam rajta, de még így is ő kezdhetett előbb. A homokzsákokat és a karikát kipakoltam. Kifújtam a levegőt, majd a kezembe vettem a dobóeszközt. Sikerült 2 homokzsákok feljuttatnom egyből, de szorult a hurok, mivel Dorcinak már fent volt 1 karika. A karikákat is sikerült hamar feldobnom. Pár másodperccel előbb sikerült elkezdenem a labda dobását. Az ötödik dobásra sikerült betörnöm a cserepet. A másik labda azonnal kiesett a kezemből. Elfordítottam a fejem. Mellettem Dorci zokogva hagyta el a pályát. Mire észbe kaptam a csapattársaim már a nyakamba csimpaszkodtak. Boldogon elöltem vissza őket. Először Szandira pillantottam, aki sírni kezdett. Vele együtt Dorkának is megeredt a könnye. Elkaptam a tekintetem róluk, majd Zozóra néztem. Hálásan pillantott rám.
-El sem hiszem, hogy nyertünk.- foglalt helyet a padon Brigi. Nagy örömében a kulacsát is sikerült kiborítania, ami Zsolti ölében landolt. Nevetve kért elnézést. Zsolti csak legyintett.
-Bár most jöttem,már annyira hiányoznak az otthoniak. Remélem ez a beszélgetés erőt fog adni a továbbiakban.- mosolygott Dorka.
-Már csak a videó hívást kell kihúznia Gabinak.-biccentett felém Szandi.
- - -
-Gabi! Mivel te húztad be a nyertes pontot, ezért te választhatsz. Melyiket szeretnéd?- mutatott rá a két csillagra, amiben a nyereményünk rejtőzött.
-A bajnokok mindig az egyest választják, ezért legyen az.- mutattam rá a hozzánk legközelebb lévő tárgyra.
Laci lassan leengedte a csillag tetejét. Izgatottan vártam, hogy melyiket húztam. Magamba a videó hívást kántáltam.
-Videó hívás!- ordította el magát Laci. Örömömben felsikítottam, majd a helyemre mentem. Mindenki hálásan pillantott rám.
Még ma telefonálhatunk a szeretteinkkel. Ami biztos, hogy a mai nap nem volt zökkenőmentes. Ezt a 10-8-as játékot, amit 7-1-ről hoztunk fel, a legjobb napunknak könyvelhettük el. És még milyen jó lesz a nap további része.
/////////////////////////////////////////
Valaki még emlékszik a hívásra? Ki beszélgetését találtátok a legaranyosabbnak?Love,
Miranda
YOU ARE READING
hallod a tengert?
FanfictionBEFEJEZETT! [exatlonx gazo ship fanfiction] Ott álltunk a végén. Kéz a kézben. Vártam,hogy vége legyen ennek a 4 hónapos őrületnek. Az arcodat figyeltem, amin az izgalomnak már nem látszott nyoma. Dühös se voltál. Csak egy keserű mosolyjal ajándékoz...