(nem minden futamot fogok leírni!)
🔴1-0🔵
Zozó-ZalánA pályán Zozó teljesített jobban. Viszont Zalán az ügyességinél behozta, még is az utolsó labdát Zozónak sikerült célba juttatnia.
🔴2-2🔵
Az én futamom következett. A pályán egyhangúan jöttünk. Néhol egyikünk vezetett, még is sikerült behoznunk. Az ügyességinél én bizonyultam jobbnak, ezért 2-2 lett az állás
🔴4-5🔵
Zozónak ismét sikerült megnyernie a futamot. A pályán nagyon sokat vert az ellenfelére, Adura. Az ügyességinél is sikerült előbb bedobnia a 3 labdát.
🔴6-8🔵
A pályán óriásit bakiztam, ezért nagy hátrányból sikerült elkezdenem az ügyességit. Sikerült bejuttatnom egy labdát a kosárba, de addigra Alexa már bedobta az utolsót.- - -
A mai játék vége 10-8 lett a kihívóknak, ezért mi kerültünk a faházba. Nem túl barátságos a környék. Konkrétan egy mezőre lettünk száműzve. Nincsen meleg víz,és mindenki egy szobába van besűrítve. Szekrényekről csak álmodozni tudunk.
-Mit gondoltok a mai játékról?-foglalt helyet középen Szilveszter. A szemüvegén keresztül fürkészte a tekintetünket.
-Szerintem jók voltunk. Ha nem hagyjuk elhúzni a kékeket 9-6-nál akkor simán nyertünk volna.- gondolkodtam hangosan.
-Ha behúztam volna 8-9-nél, akkor nem itt lettünk volna.- vonta meg a vállát Szandi
-Én is hozhattam ma volna pontot.- szólalt meg Dávid.
-Egyedül csak Zozó volt ma 100%- mosolygott Szilveszter biztatóan az említett fiúra.
- - -
-Gyere csak.- rángatott ki Zozó a bungalló elé.
-Mit kell nézni?- értetlenkedtem. A szemem továbbra is a kezemen pihenő kezén tartottam. Valószínűleg észrevette ezért elhúzta onnan.
-A csillagokat!- hurrogott le.
-Csodálatosak.- ,,lelkesedtem''. Nem igazán voltam kíváncsi az égboltra, egy ilyen nap után.
-Azt hittem bírni fogod az ilyen dolgokat.
-Nem igazán lelkesedem értük.- vontam meg a vállam.
-Akkor mesélj Gabi! Mi érdekel?- foglalt helyett a falépcsőn. A példáját követve én elhelyezkedtem.
- - -
-Komolyan egyszer alsógatyába mentél be suliba?- húztam össze a szemöldököm.
-Tizedikes voltam és elvesztettem egy fogadást.- vonta meg a vállát.- És ki fog hiányozni a legjobban?
-Talán a nővérem és Krisz...- haraptam el mondat végét. Nem szándékoztam róla beszélni senkinek.
-Ő a barátod lenne?- kérdezte félénken.
-Már nem.-vontam meg a vállam. Ezzel lezártnak tekintettem a témát, ám a srác látszólag hallani akart Krisztiánról.
-Hogy lett vége?
-Majd egyszer meg tudod Zolika. Talán egy másik univerzumban.- keltem fel a falépcsőről.
-Várj! Hova mész?- kiáltott utánam.
-Későre jár, szóval aludni.- nyitottam ki az ajtót.
-De még csak most sötétedett.- értetlenkedett Zozó. Pár pillanatig farkas szemet néztünk, majd becsuktam az ajtót.
- - -
-Gabi, Brigi! Tudnátok jönni?- kérdezte a stábtag.
-Persze! Mi a helyzet?- érdeklődött Brigi.
-Beszélgetnetek kéne kint.- terelgetett kifelé minket.
-Miről beszélgessünk?- értetlenkedtem. A stábtag gyilkos pillantásokat vetett felém.
-Mehet!- szólt a kamerás fickónak. Elhelyezkedtünk a veranda szélén.
-Annyira kevesen múlott a mai nap.- kezdett bele a mondandójába Brigi.
-Igen. Hogy látod a kihívó lányoknál az erőviszonyokat?- kérdeztem.
-Ma Dorcinak és Alexának sikerült csak pontot hoznia. Gondolom ők lesznek a kemény mag. De ez még változhat.
-Én is így gondolom. Ez még csak az első nap volt. Holnap talán ők jeleskednek.- vontam meg a vállam.
-Nálunk viszont rajtunk kívül még Fatima is hozott pontot. Szandié meg nem sokon múlt.- jelentette ki ünnepélyesen.
- - -
-Remélem holnap nyerünk.- bújtam be a takaró alá. A szokásos gatya pulcsi kombót választottam pizsomának. A többiek is hasonló szerelést viseltek. Zozón egy fekete kapucnis pulcsi volt, amin egy arany színű ,,Ride'' felírat díszelgett.
-Én is.- motyogta Szandi.
-Jó éjt!- kapcsolta le a lámpát Dávid. Még egy keveset forgolódtam, aztán engem is elnyomott az álom.
///////////////////////////////////////////
Sziasztoook! Lehet nem lett a legjobb rész, de kérlek nézzétek el, mert tegnap este írtam (hehehe).Love,
Miranda
YOU ARE READING
hallod a tengert?
FanfictionBEFEJEZETT! [exatlonx gazo ship fanfiction] Ott álltunk a végén. Kéz a kézben. Vártam,hogy vége legyen ennek a 4 hónapos őrületnek. Az arcodat figyeltem, amin az izgalomnak már nem látszott nyoma. Dühös se voltál. Csak egy keserű mosolyjal ajándékoz...