Az éjszakát végig forgolódtam. Hiába mondták,hogy nem én leszek a párbajozó, az agyam mélyén még is ott bujkált a gondolat,hogy én megyek. Minden eshetőségre fel kellett készülnöm, ezért is akartam remekelni ma a medáljátékon.
- - -
-A mai nap harc lesz az életbevágóan fontos medálért, ami akár a játékban maradást is jelentheti!- mondta Laci.- Dorci meg akarod szerezni a nő medált?
-Meg fogom szerezni.- jelentette ki határozottan.
-Ez a beszéd kislány.- adta alá a lovat a műsorvezető. - Zozó mit gondolsz a medálokról?- fordult az említett fiú felé.
-Szépek.- nevette el magát.
-Meg szeretnéd szerezni?- tette fel neki is ezt a kérdést.
-Minden erőmmel azon leszek.
- - -
A sorsolás szerint az első körben nekem Bogival kellett megmérettetnem magam. A kb. 5 méter magasban lévő konténeres pálya jól ment. Sikerült az ellenfelem előtt kiérnem. Az ügyességi is nagyon jól ment. Egy hálóba kellett belökni 3 korongot. Boginak csak az elsőt sikerült bejuttatnia,mikor én az utolsóval is végeztem, így bejutottam az elődöntőbe.
-Szép volt Gabi.- pacsizott le velem Dávid.
-Legalább valakinek sikerült eljutnia tőlünk az elődöntőig.- nevetett fel Misi.
-Most már nyerd is meg!- parancsolt rám Brigi.
- - -
A medálokat Dorcinak és Flórinak sikerült megszereznie. A döntőbe sikerült bejutnom, ott viszont Dorci bizonyult jobbnak.
-Zozó! Végül,hogy döntöttél?- kérdezte Laci a műsorvezető. A szívem a torkomban dobogott. Még mindig féltem a párbajtól.
-Mérlegeltük a csapattal a helyzetet. Így 3 nap elteltével nem igazán tudtuk,hogy ki lenne a legjobb, ha maradna. A számokra hivatkoztunk. Úgy gondoltuk a csapattal,hogy Fatimának kell ma párbajoznia.- darálta le a monológját Zozó. Nagy kő esett le a szívemről,hogy nem nekem kell mennem.
- - -
-Fatima exatlonjának vége.- ordította el magát Laci. Éreztem, ahogy egy könnycsepp hagyja el az arcom. Határozott mozdulattal felpattantam és odasiettem Fatimához. Szorosan magamhoz öleltem. Hallható volt mindkettőnk szipogása. Megjelent mellettünk Brigi és Szandi is, így már négyen ölelkezve álltunk a pályán. A fiúk messziről figyeltek minket, hiszen tudták ez a mi időnk.
-Fel a fejjel csajok! Megnyeritek és utánna otthon találkozunk.- suttogta a sírástól elcsukló hangon Fatima. Szipogva bólintottunk.
- - -
-Majd átdobom instán azt a képet.- suttogta Zozónak és átölelte. Utánna még mondott neki valamit. A srác aprót bólintott és utoljára átkarolta. Fatima mellém lépett és szorosan átölelt.
-Vigyázz magadra és okosan vele.- biccentett Zozó felé. Értetlenül pillantottam rá. Legyintett és már a következő embertől búcsúzott el. Mindenkinek mondott egy-egy kedves szót, majd integetve indult el a kis busz felé.
- - -
A buszon szótlanul ücsörögtem. A leghátsó négyesbe foglaltam helyet. Zozó még a második nap vágódott be mellém és azóta is kitartóan foglal helyett minden nap mellettem. Bátorítóan átölelt. A pólóját telesírtam, amit valószínűleg nem bánt.
-Sajnálom Gabi.- pillantott rám szomorúan. Válasz helyett újra megöleltem.
- - -
-Annyira sajnálom,hogy Fatima kiesett. Nagyon fog hiányozni.- szólalt meg elsőnek Szilveszter. A szokásos helyünkön, a bungaló közepén ültünk.
-De fel a fejjel jövő héten egy újabb hét van!- bíztatott minket Misi.
Amint leállt a kamera felálltam és a zuhanyzó felé vettem az irányt. A hideg víz nem esett valami jól az esti órákban. Egy fehér pulcsit és egy hosszú fekete gatyát kaptam magamra. Így botorkáltam vissza a házikóba.A verandán Zozó ücsörgött.
-Fürdeni mész?- kérdeztem Zozótól.
-Most Dávid jön.- vonta meg a vállát.- Igazából rád vártam.- emelte rám a tekintetét.
-Most már itt vagyok.- foglaltam helyet mellette.
-Ugye nem haragszol?- nézett rám boci szemekkel.
-Bárki is ment volna haza ugyan úgy rosszul érintett volna.- feleltem rá se nézve.
-Értem. Sajnálom.
-Ne sajnáld! A játék megy tovább.- vontam meg a vállam. Felálltam és befelé indultam.
-Gabi.- szólt utánam.
-Igen?
-Ha valakire szükséged van tudd én itt vagyok.- mosolygott rám kedvesen. Visszaléptem hozzá és szorosan magamhoz öleltem.
//////////////////////////////////////////
Wooow. 3 gazó ölelés 1 rész alatt. Hihetetlenxdd
Hamarosan hozom a folytatást!Love,
Miranda
YOU ARE READING
hallod a tengert?
FanfictionBEFEJEZETT! [exatlonx gazo ship fanfiction] Ott álltunk a végén. Kéz a kézben. Vártam,hogy vége legyen ennek a 4 hónapos őrületnek. Az arcodat figyeltem, amin az izgalomnak már nem látszott nyoma. Dühös se voltál. Csak egy keserű mosolyjal ajándékoz...