huszonkettő

981 59 18
                                    

A villát ismét megnyertük. A joker játékot elveszítettük. Az előnyt hirtelenhalálba megnyertük, ezért Dorka választhatott csillagot. A hátrányt választottuk. Ez azt jelentett,hogy 3 mp hátrányból indul az ellenfél. A végjátékot sikerült megnyernünk, ami azt jelentette, hogy ismét egész délután pihenhettünk.

-  -  -

A villa kényelmét ezen a héten is mi élveztük. Medencés partit tartottunk. Kihelyeztünk napágyakat a medence körül. Csináltunk palacsintát. Inkább Dorka csinált, mivel én pakoltam, a fiúk pedig lusták voltak segíteni.

-Ezt nevezem.- nézett körbe büszkén Zozó.

-Ezt megcsináltuk.- tartotta pacsira a kezét Dávid.

-Inkább mi csináltuk meg.- lombozta le Dávidot Dorka.

-Akkor ti.- vonta meg a vállat az imént említett srác, majd a medencébe vetette magát. Felrugaszkodott és a haját hátrasimította. Dorka tátott szájjal nézte a jelenetet.

-Nem jöttök be?- érdeklődött Dávid. A fiúk egyből bevetették magukat. Mi lányok kintről figyeltük az eseményeket.

- - -

A joker játék zajlott. 6-4 volt az állás és az én futamom következett. Mellettem Viki állt, aki eltökélten indult neki a futamnak. A konténeres pályán folyt a verseny. Nem igazán kedveltem ezt a pályát, hiszen a magasság se a kedvencem. Laci elrajtoltatott minket. A pálya első része simán ment, ám elérkezett a medencés rész. Olyan nagy lendülettel ugrottam a vízbe, hogy a kötél leszakadt. Előszőr nem vettem észre, ezért tovább haladtam. Az átugrásnál rátekeredett a kék hengerre. Az lerántott a víz aljára. Annyira rövid volt már a kötél, hogy az nem engedett feljönni. Levegőért kapkodtam. Hirtelen elsötétült minden.

Egy autóban ébredtem, ahol egy orvos állt mellettem. Éppen Lacival beszélgetett.

-Gabi! Végre magadhoz tértél!- jött oda hozzám. Kedvesen a kezemért nyúlt és megszorította azt.

-Mennyi idő telt el?

-2 óra.- számolta ki gyorsan fejben.

-Nyertünk?- mosolyogtam erőtlenül.

-Le kellett állítanunk a forgatás. De most ne ezzel foglalkozz!- szólt rám idegesen. Az orvoshoz lépett, majd halkan kérdezett valamit. A férfi csak bólintott.- Szeretnéd látni a többieket?

-Persze!- csillant fel egyből a szemem. Laci kilépett az autó hátuljából és visszaindult a forgatás helyszínére. Mikor újból a látóhatárba került pirost viselő emberkék voltak a nyomában.

-Sziasztok.- köszöntem nekik vidáman. Dorka a nyakamba ugrott és nem akart elengedni.

-Annyira aggódtunk érted. Főleg Zozó.- mutatott Dávid a fiúra, aki karba tett kézzel állt és semmit se szólt.

-Szerintem hagyjuk őket magukra. Ahogy látom van mit megbeszélni.- rángatta el onnan a két srácot és Nórát.

-Baj van?- néztem Zozóra. Ő úgy tett, mint ha nem is hallott volna. Az orvosi dolgokat kezdte el fogdosni.- Mondj már valamit!- szóltam neki a kelleténél egy kicsit hangosabban.

-Nem ordíts!- szólt rám azonnal.

-Oké.- fontam keresztbe a kezem. Hosszasan bámultam. Látszólag megunta a beszélgetést, ezért elment.

A mai játékon nem vehettem részt. Ettől függetlenül a többiek megnyerték a jokert. A villába visszatérve tapintható volt a feszültség Zozó és közöttem. Azonnal felvonultam a szobámba. Bebújtam az ágyamba és gondolkodtam, amíg valaki meg nem zavart.

-Jöhetek?- hallottam a hangját. Nem válaszoltam. Pár másodpercig még várt, aztán benyitott.

/////////////////////////////////////////
Szokásosan helcso! Két fontos dolgot is elszeretnék mondani. Helyezkedj kényelembe, mert ez nem lesz rövid.

Első: Fogalmam sincs meddig fog még tartani a történet. Már a fejemben lejátszódott a vége, de az még kétséges, hogy hány részben lesz ez leírva. Valószínűleg gyorsulnak az események, mert az egyéni játékra szeretnék nagy hangsúlyt fektetni. Remélem ez így megfelel nektek.

Második: Létrehoztam egy instát. @esofelho1__wp néven. Ha szeretnél elsőnek értesülni az új könyvekről/ változásokról, akkor mindenképpen kövess! A rész végére még leírom nagy betűkkel, hogy kiszúrja az emberek szemét (haha)

Btw szerettem volna, ha valami történik Gabival. Valami váratlan. Hosszabb ideig tartó sérülést nem szerettem volna neki írni, így született meg ez. Kérlek ne kössetek belém! Ezt tartottam a legreálisabb ,,balesetnek'' ezen pályán.

INSTA: @esofelho1__wp

Love,
Miranda

hallod a tengert?Where stories live. Discover now