Mivel a múlt hetet megnyertük, ezért nem kellett párbajoznunk. A medálok terén nem voltunk már annyira szerencsések. Mindkettőt a kihívók zsebelték be.
A hetet egy vereséggel kezdtük. Ismét a táborba kényszerültünk.
A jutalomjátékot viszont megnyertük, ami azt jelenthette, hogy kimozdulhattunk a bungalóból. Zsolti húzta be a tizedik pontot, ezért ő választhatott nyereményt. A gokartot választotta. Ennek annyira nem örültem, mivel nem szeretek autót vezetni, egy régi rossz emlék miatt. De a többiek viszonylag jól érezték magukat. Éppen egy padon ültem, amikor valaki hirtelen le pattant mellém.
-Gabiiii.- ölelte át a vállam Zozó. Lesöpörtem a kezét és mosolyogva néztem rá.
-Felpörögtél kismajom?- kérdeztem nevetve.
-Nem vagyok kismajom.- biggyesztette le a száját ,,sértődötten''.
-De az vagy.- nevettem el magam.
-Jöttök kajálni?- sétált oda hozzánk Zsolti. Zozó felpattant és elviharzott. Én ráérősen indultam Zsolti után.
- - -
-Mivel Timi múlt heti távozása után a kihívók 6 főre csökkentek, ezért ma feltöltés lesz. Fogadjátok szeretettel az új csapattársaitokat.- mutatott a kis hajó irányába, ahol megjelent a mi csapatunk új játékosa, majd utánna kihívóké.
Enikő, az új lány nagyon szimpatikus. A kihívók lány játékosa már nem annyira. A fiú, akit ők kaptak túlságosan is sokat beszél, ami eléggé idegesítette a kék csapatot. De így is sikerült megnyerniük az előnyt.
- - -
-Mesélsz valamit magadról Enikő?- érdeklődött kedvesen Szilas.
-Persze. Mit szeretnétek tudni?- mosolygott körbe.
-Fitness világbajnok vagyok. Azért jelentkeztem az exatlonba, hogy kiszakadjak a megszokott mindennapokból.
-Rokonlelkek vagyunk.- szólalt meg a mellettem ülő Szandi.
-Remélem be tudok, majd illeszkedni.- állt fel, majd a táskájához lépett és el kezdett kipakolni.
- - -
A végjátékot sikerült elveszítenünk. Fiú párbaj volt soron. Szilveszter volt a biztos párbajozó. Zsoltinak kellett párbaj ellenfelet jelölnie. Ez egy kis megnyugvást adott, de még ott volt Zozó, aki veszélyben van.
-Gabi! Tudsz segíteni?- lépett be a szobámba Zsolti.
-Persze.- tettem le a kezembe fogott pólót, majd leültem vele szemben az ágyra.
-Te mit látnál reálisnak? Kit küldjünk?
-Szerintem mentálisan Dávid az erősebb. Viszont Zozó rettentően gyors, amit előnyére is tud fordítani. A statisztikája is lényegesebben jobb, mint a másik két fiúnak.
-Értem. Köszönöm.- pillantott rám hálásan.
-A véleményem nem függ össze a személyes dolgokkal.- utalgattam a Zozóval kialakított barátságomra.
-Tudom.- mosolygott rám kedvesen, majd kifelé indult.
-Zsolti.- kiáltottam utánna.-Többiek mit mondtak?
-Dávidot mondták.
- - -
-Van egy perced?- nyitott be félénken Zozó.
-Rád mindig.- kacsintottam.
-Félek a párbajtól. Így, hogy nem nekem a legjobb a statisztikám, esélyes vagyok arra, hogy párbajozni fogok.- mondta ki őszintén Zozó, hogy mit gondol.
-Túl görcsösen állsz a futamokhoz. Javítani akarsz a statisztikádon, mert maradni akarsz.- vontam meg a vállam.
-Igazad van.
-Amúgy meg ne félj! Még egy darabig bent maradsz a játékban.-említettem meg ezt az apró dolgot mellékesen.
-Miért nem ezzel kezdted?- fújta ki a levegőt Zozó.
- - -
A mai nap medáljáték is párbaj. Nem igazán gondoltam a párbajra, hiszen én biztosan nem veszek részt benne. Talán egy kicsit a vége felé izgultam, hogy ki tér vissza. Ezt a gondolatot, viszont ki tudtam zárni a fejemből.
Dorci ellen futottam a döntőt. 1-1 volt az állás. Egy pontra voltam attól, hogy megnyerjem az első medálom.
A pályán fej-fej mellett haladtunk, így biztos voltam benne, hogy az ügyességi dönt. Totemeket kellett lehajigálni egy oszlopról, úgy, hogy ne essenek le a felépített kockák. Egy totemet sikeresen ledobtam, ám Dorcinak sikerült leborítania, így ő mehetett pakolni. Mindent kizárva a totemre figyeltem. Kifújtam a levegőt és eldobtam a homokszákot. Az említett eszköz eltalálta a totemet, majd ledőlt. A kockák még rezegtek, de már nem borultak le. A sokktól lefagyva álltam és bámultam az ügyességit. A csapattársaim odarohantak, majd megöleltek egyesével.
A fiúknál nem volt szerencsénk, mivel Zalán vitte el a medált. A kihívóknál tapintható volt a feszültség, a csapat és Dave között. Szerencsétlen fiúnak egyedül Alexa gratulált, a nyert futama után.
- - -
-Zsolti! Hogy döntöttél?- kérdezte Laci Zsoltitól.
-Mindenkitől megkérdeztem, hogy mi lenne a helyes döntés. Voltak akik statisztika alapján mondtak egy nevet, de voltak akik a jövőbe néztek. Nekem pedig fogalmam sem volt, hogy melyik kezembe harapjak, hiszen megkedveltem mind a három fiút, az elmúlt hetek alapján. A döntésem pedig...
////////////////////////////////////////////
Hali! Remélem tetszett a mai rész! Tudom tegnap elmaradt. Nagyon szerettem volna valamit írni, de Oli kiesése megviselt.btw #teamGazo vagy #teamDorvid?
Love,
Miranda
YOU ARE READING
hallod a tengert?
FanfictionBEFEJEZETT! [exatlonx gazo ship fanfiction] Ott álltunk a végén. Kéz a kézben. Vártam,hogy vége legyen ennek a 4 hónapos őrületnek. Az arcodat figyeltem, amin az izgalomnak már nem látszott nyoma. Dühös se voltál. Csak egy keserű mosolyjal ajándékoz...