huszonegy

882 68 21
                                    

Az új időszámítás új játékosokat jelentett. Mi nagyon boldogok voltunk, hogy kaptunk erősítést, azonban a kihívók már nem annyira. Hozzájuk három új játékos érkezett, amit nem kezeltek olyan jól. Tizen voltak. A pódiumra is nehezen fértek fel. Hozzánk csak ketten jöttek, de nagyon szimpatikusak voltak. Nóra egy szerény, szép és ügyes lány. Oli már kevésbé szerény, de ő is ügyes és jól néz ki. Két futam között nem csak én vettem észre.

-Most meghülyültem vagy a Dorci lány tényleg villantott nekem?- mutatott a kék kispad felé, ahol Dorcinak a nadrágja a kelleténél egy kicsit fentebb volt tűrve.

-Üdv a klubban!- pacsizott le vele Zozó.

-Nekem még sajnos nem.- biggyesztette le a száját ,,szomorúan'' Dávid. Dorka szúrós szemmel nézett rá.- Úgy értettem szerencsére nem.- javította ki magát.

-Kár! Pedig eléggé nagy.- horkantott fel Zozó. Reflexből megcsaptam a karját. Fájdalmasan pillantott rám.

-Láttam már jobbat.- vonta meg a vállát Oli, majd elindult szurkolni Nórának.

Én is követtem a példáját. A nap további részében fél szemmel mindig Zozót figyeltem, aki látszólag nagy ívben elkerülte Dorcit.

- - -

Jó volt a villába visszatérni. Az út alatt sikerült jobban megismernem Olit és Nórát. Mindketten nagyon aranyosak. Zozó csillogó szemmel hallgatta, ahogy a nála fiatalabb srác beszél a sportjáról.

-Egyszer remélem együtt is tudunk wakeboardozni.- mosolygott rá Zozó.

-Persze tesó!- bólogatott Oli. Ahogy elnéztem őket biztosan szoros barátság fog kialakulni köztük.

- - -

A joker játékot is behúztuk. Ez is az új időszámítással jött. Annyi a lényege, hogy aki behúzza az adot napot, az a későbbiekben visszajátszhat egy női -és férfi futamot.
Sikeresen megnyertük. Már csak az előnyt kell bezsebelnünk és hatalmas lökettel indulunk neki a végjátéknak.

Sikerült az előnyt is elhoznunk,amit csillagokból választhattunk. Dorka húzta be az utolsó pontot, ezért ő választott. -1 akadályt rejtett a csillag.

A végjátékot is sikerült nyernünk, ezért nem tőlünk kellett párbajoznia valakinek. Zozóval a kapcsolatunk még mindig csodálatos volt. Végre boldognak éreztem magam. Láttam rajta, hogy ő is az. Mindkettőnk teljesítménye szárnyalt. Talán ez a boldogságunknak is köszönhető.

-Már csak a medálok választanak el minket az all in hadművelet sikeres zárásához.- csapta össze a kezét Zozó. Nem volt rá még példa, hogy megvalósítsuk, de most nagyon közel jártunk hozzá. A többiek biztos büszkék lennének ránk.

-Szuperek vagyunk.- mosolygott magabiztosan Dorka.

-Jó lenne megkóstolni már Dave bizonyos medállevesét.- ábrándozott Dávid. Az új játékosok értetlenül néztek, ezért őket is beavattuk a részletekbe.

- - -

A medálokat nem mi nyertük. Sajnos még várnunk kell Dave medállevesére. A délután további részét Zozóval töltöttem a medencénél.

-Annyira jó érzés úgy itt lenni, hogy nem kell semmi miatt aggódni.- simította hátra a vizes haját.

-Igen. Végre medencézhetünk gondtalanul.- mondtam, majd hátradőltem a napozóágyammal.

-Miről beszélgettek?- lépett ki az ajtón Dávid és Dorka. Mindketten fürdőruhát viseltek.

-Arról, hogy olyan jó nem csinálni semmit.- nevettem el magam.

-Csatlakoznék én is.- húzott mellém egy napozóágyat a szőke hajú lány.

-Hívjuk a többieket is!- indult befelé Dávid, de Zozó megakadályozta.

-Majd én.- tette rá a kezét a vállára.- Oli gyere chillezni!- ordította el magát.

-Mi van?- hajolt ki az erkélyen az említett srác. Haja kócos volt, ezért arra mertem következtetni, hogy az álmából riasztotta fel Zozó.

-Gyere chillezni.- artikulált Zozó. Mellettem rázkódó vállal Dorka figyelte az eseményeket.

-Megyek már.- indult lefelé hozzánk.

Zozó Nórát is hívta. Ő is csatlakozott hozzánk. Már csak Olira vártunk, aki nem akart megérkezni.

-Na itt vagyok.-rohant felénk Olivér, de megcsúszott, ezért dobott egy hasast a kövön. Mindenki kinevette.

-Jól vagy?- segítette fel Nóra nevetve.

-Még élek.- tartotta fel bíztatóan a hüvelykujját Oli.
/////////////////////////////////////////
Sziasztok! Mit szólnátok, hogy ha fél nyolckor tennék ki részeket? Úgy gondolom a piramis helyett szívesebben olvasnátok a könyvem.

Amúgy ti mit fogtok nézni, hogy már nincs exatlon? Én még nem tudom.😅

Love,
Miranda

hallod a tengert?Where stories live. Discover now