9🖤

70 6 0
                                    

Skończyło się tak, że tańczyłam z Jeonem do 1 w nocy, bo wtedy duża część osób szła już do domów i chcieli się pożegnać z Jeonggukiem, więc co chwilę ktoś nam przewywał. W związku z tym mój taneczny partner postanowił, że będę razem z nim żegnać jego gości. Zauważyłam, że po spotkaniu z chłopakiem nasze relacje się zmieniły. Zaczęłam go traktować jak dobrego kolegę, a nie jak chamskiego, wywyższającego się śmiecia. Może Jimin czasami ma jednak dobre pomysły.

Przed 2 nie było już prawie nikogo oprócz kilku osób, które pomagały sprzątać.

Jk: Chansoo!
Ch: Co?!
Jk: Pomóż mi zabrać szklanki!

Podeszłam do chłopaka i wzięłam część szklanek, kierując się z Jeonem do domu. Zaniosłam wszystko do kuchni i poszłam do salonu gdzie na żegnającego się z ostatnią grupą osób Jeongguka czekali Jimin, Jin, Seyeon i Hoseok. Podeszłam do Seyeon, która zdecydowanie wypiła dzisiaj trochę za dużo, zresztą tak samo jak wszyscy z nas.
Jeon wreszcie skończył się żegnać i do nas podszedł.

Jk: Chodźmy! Jestem ciekawy czy Minah i Yoongi jeszcze śpią.
Jh: Jestem pewny na 100%, że Yoongi śpi.

Zaczęliśmy się śmiać i ruszyliśmy na piętro za Jeonggukiem. Jin zapukał do pokoju, w którym ich zostawiliśmy, ale nikt nie odpowiadał, więc postanowiliśmy wejść.
Po otwarciu zobaczyliśmy naszych przyjaciół, którzy (co za zdziwienie) spali w dziwnej pozycji. Yoongi leżał na brzuchu w poprzek łóżka, a Minah trzymała nogi na jego plecach.

Jh: Co oni odwalili?
Jk: Nie wiem, ale wydaje mi się, że trzeba ich obudzić, a przynajmniej Yoongiego.
Jh: MIN YOONGI! POBUDKA!

Usłyszeliśmy jak Yoongi coś jęczy, więc Hoseok postanowił na niego wskoczyć, wcześniej zabierając nogi dziewczyny z pleców Yoona.

Y: Co wy robicie?
Jh: Budzimy cię.
Y: Po co?
Jh: No jak to po co? Zaraz gramy w butelkę.
Y: Nie znudziło się wam to jeszcze?
Jh: Dzisiaj to nie to samo, bo jest z nami Chansoo, Seyeon i Minah.
Y: No dobra, wstanę, tylko zejdź ze mnie idioto.

Hoseok zeskoczył z Yoongiego, a po chwili Min też już był na podłodze. Po chwili drzwi do pokoju się otworzyły i weszła jakaś starsza kobieta z kawami.

Jk: Zostaw je na biurku.

Kobieta zrobiła to, co powiedział Jeon, po czym pożegnała się i wyszła.

S: Kto to był?
Jk: Pokojówka. Przychodzi wtedy, jak robię imprezy i sprząta. Ale to nie ważne. Bierzcie kawę i siadajcie w kółku. Musimy zrobić tak, żeby dziewczyny nie siedziały obok siebie.

Wzięliśmy kawy i usiedliśmy w kółku. Już mieliśmy zaczynać, kiedy nagle Hoseok krzyknął i wszystkich wystraszył.

Y: Co się drzesz?
Jh: Minah mnie wystraszyła.
Ch: Minah?

Odwróciłam się i zobaczyłam przyjaciółkę siedzącą na łóżku, patrzącą się na nas nieprzytomnym wzrokiem.

M: Co robicie?
J: Gramy w butelkę. Grasz z nami?
Y: Daj jej odpocząć.
M: Zaczęliście już? Bo jeśli nie to chętnie zagram.
Jk: Weź sobie kawę i siadaj, tylko musisz być pomiędzy dwoma chłopakami.
M: Ok.

Oczywiście wszyscy musieli się przesiadać po milion razy bo ciągle komuś coś nie pasowało.
Ostatecznie po mojej prawej siedział Hoseok, obok niego Seyeon, dalej Yoongi i Jeongguk, który był naprzeciwko mnie, obok Jeona siedział Jin, obok niego Minah, a po mojej lewej Jimin.

Ostatecznie po mojej prawej siedział Hoseok, obok niego Seyeon, dalej Yoongi i Jeongguk, który był naprzeciwko mnie, obok Jeona siedział Jin, obok niego Minah, a po mojej lewej Jimin

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
I want it right now || BTS Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz