Beraber yara bandı bulmaya çalışıyorduk. Ama yani festivalde de yoktu açıkcası. En sonunda pes ettim . Ve "bakugou cidden yani yarabandindan vaz mı geçsek kimse satmıyor yani festivalde neden olsun ki zaten demek istediğim dondu-"
"Buldum bile mızmızlanmayı kes"
Offf momo ve kyoka nın yanına gidip bir şeyler söyledi ve momodan yara bandı alıp geldi. Bu kız bazen çok işe yarıyordu. Cidden .Bakugou yanıma geldi ve "kolunu uzat hadi " utanmıştım yani bana direkt de verebilirdi ama kendisi takıyordu büyüsüne kapılmamak elde değil iste dayanamayıp saçlarından derin bkr nefes çektim. Bu kokuyu saklamak istiyordum . Hep bende kalsın kimse de duymasın işte. Bakugou yara bandını takıp kafasını kaldırdı. Bu çocuk bugün neden bu kadar yakın yani ben de daha başında uzakligimizdan şikayet ediyordum ama cidden fazla yakın .
Gerçekten bayılmamak ya da kucağına atlamamak için kendimi çok zor tutuyordum. teşekkür ederim o kadar uğraştın.." ama daha fazla konuşamazdım. Deli gibi dudaklarına bakmaya başlamıştım ve gittikçe kötüleşiyordu. bi an önce kesmem gerekiyordu.
Hafif bir yalan öksürük yapıp " Şey artık dondurma falan yemek istiyorsan hâlâ yiy-"
"Evet harika tabi ki istiyorum dondurma yiyelim . " tamam elim ayağım heyecandan titrerken normal olamamak gayet normaldi tamam mı?
Bakugou anlık gülümsedi kafasını yana çeviriyordu saklamak için ama görmüştüm işte. Ben de tüm dişlerimle gülümsedim ve onu YINE dondurma standına çekiştirdim. Bu sefer farketmiştim. Bileğini tuttuğumu ama bir şey dememişti. Sanırım o farketmemişti . Ya da farketmemiş gibi yapmıştı...
KALBİM ...Karamelli dondurma almıştım o da vanilya ve çilekli almıştı. Karameli onu tanıdığımdan beri bayılıyordum . Ama hep başkalarının yediği farklı yiyeceği canım çekiyordu. Dondurmalarımızı yiyerek yürürken "hadi sen benimkinin tadına bak ben de seninkinin " dedim .
Bi anda durdu ve " n-nee" dedi.
Offf kesin iğrenmişti ya . "Ya sen de karamelli nin tadına bakarsın işte bak bu taraftan yalamadım " diyip gösterdiğimde yüzü kızarmıştı. Ve " madem cilekli ya da vanilyalı istiylrdun niye gidip karamelli aliyorsun aptal?""Ya sen yiyince canım çekti . Istemiyorsan vermek zorunda degilsin " ofladı ama dondurmasını bana uzattı. Gülümsedim. Ve ikisinden de biraz aldım. "Seninki de güzelmiş ama karamelli daha guzel bence " dedim nesin ne kirishima ya gurme falan mı ? Ben de ona benimkini uzattım.
Tamam bakugou nun birinin dondurmasindan yediğini görmek biraz tuhaf karşılaşabilirdi ama bana ne .Bakugou tam yerken gülümsedim ve burnuna bastırdım. Burnu ve dudaklarının çevresi karamel olurken kahkaha atmaya başladım. simdi öldün kirishima ! Diyip ellerinden patlamalar cikartmaya başladı.
Haklıyı bu sefer beni öldürecekti ama yakalarsa.. kahkaha atarak ve özür dileyerek koşmaya başladım. Ve bu cidden zordu . Bakugou da sinir krizi geçiriyor gibiydi. Festival alanından çıktım ve koşmaya devam ettim . Artık o da "kaçmasanaaa " diye bağırırken gülmeye başlamıştı.
Çok yaklaşmıştı bi anda arkamı döndüm ama o da tam patlama yaparak üstüme atlıyordu o sırada ve ikimiz de yere düştük. Halimiz o kadar komikti ki kahkahalarımı durduramıyordum ve onjn yüzünde hala dondurma vardı. Ikimiz de nefes nefeseydik . Ve yine çok yakındık. Ve o üstümde kahkaha atıyordu
"Gerizekalı ya ben de sana güveniyorum " diip gülmeye devam etti. Gülmem bittiğinde biraz onu izledim. Hala kıkırdıyordu.
" çok güzel gülüyorsun " çok keşke şu anın fotoğrafını çekebilseydim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karamel Kokusu (KİRİBAKU) ~tamamlandı~
FanfictionKaramel gibi kokuyorsun ve ben karamele bayılırım.. Katsuki ağlamak erkeksidir. Duyguların olduğunu göstermek ayıp değil. Duyguların dışarı yansıtmak da ... ağlayabilirsin. Sadece ben varım. Kimse yok tamam mı ?," Ve kendini bıraktı. Hıçkırmaya başl...