bölüm 17

1.1K 103 197
                                    

Bakugou'dan

Kirishima'nın sikik telefonuyla uyandim. Fısıldadığını falan mı sanıyordu bu salak . Çünkü fısıltısı (!) Normal sesinden bile fazlaydı şu an aşırı heyrcanlıydı.

"Bu aşırı iyi haber tekrar bulunacağımız için çok heyecanlanlıyım. "
Biraz karşı tarafı dinledi. Ellerini ağzına kapatıp gülüyordu. Uyumadığımı söyleyecekken
"Ben de seni çok özledim. Dur tamam bekle odadan çıkmam lazım bu saatte herkes uyanık değil. "

Bu kimdi lan ? Kimi özlüyor lan bu ?
Annesi falan mıydı ? Sakin ol bakugou hemen patlama Bakugou . Kaşlarım çatılmıştı. Ulan bu ne boktan bi güne başlangıç . Ei biriyle flört gibi kahkahalar atarak konusuyor. Bizimkiler de olmadığı belliydi . Halâ bana dönmemişti. Yataktaki oturur pozisyonundan kalktı . Ona arkam dönük yatıyordum. Yorganı düzeltip dışarı çıktı.

Hayır gelip de niye sevgilim uyuyor dememişti. O odadan çıktı ben de sinirle yataktan çıktım. Kiri'nin banyosuna gittim ve saçımı düzelttim . Ve yüzümü yıkadım.
Kendi odama gittim ve dişlerimi fırçaladım. Bok gibiydim şu an .

Ortak salona indiğimde denki kalkıp yanıma geldi. "günaydın kacchan"
Ona öldürücü bakışlarımı attım. Kiri hâlâ telefonla konuşuyordu .
"Kapa çeneni aptal." O gülerken mina oturduğu yerden hızla kalktı. Beni kolumdan tuttu . Hızla beni odadan çıkardı.

Aslında bugün de okul olmalıydı. Ama öğretmenler iki gündür vilanlarla uğraşıyordu. Malum yerlerini bulmuşlardı. Ve sürekli işleri vardı ya da hastanedeydiler. Bize de yurtta kalmamız söylenmişti.

"Bakugou biliyorsun siz benim en özel ship'imsiniz . O yüzden seni durumdan haberdar etmem lazım. Kötü şeyler olacak ." Ona tek kaşımı kaldırdım. "Yeni uyandım Rakungöz sadede gel. " bana göz devirdi.

Ya biz UA ya gelmeden kiri'yle aynı okuldaydım biliyorsun. O zamanlar o başka arkadaşlarıyla takılıyordu. Çok yakın değildik ama bi sorun var .

"Neymiş neymiş ne bok olmuş olabilir ya ."

"Tomo ... o şey ortaokulda kiri'yle baya yakındı. Ve şey "
Yutkundu "anlarsın ya kiri biraz saftır ve anlamaz farketmez ama tomo ona biraz aşıktı. " "ve şimdi onların okulu ve bizim okul bi eğitim kampına gidiyoruz. Ve sabahtan beri tomo'yla konuşup duruyor" . Siktir . Hassiktir ya . Of bir de bu mu çıkmıştı şimdi başıma. Ama biz zaten birlikteyiz.. Yani bi zahmet artık uzak dururdu.

"Bana ne bundan Rakungöz kıskanmam falan mı gerek ?"
"Sadece bana yardıma geldiğinde niye söylemedin deme diye söylüyorum. Neyse sorun etmemen güzel gdiyorum ben . Bay canım ."

Ben de onun arkasından mutfak kısmına gittim . "Boktan saçlı? "
"Günaydin Katsuki . Ben de kahvaltı hazırlıyordum. Uyuyorsun diye utandırmadım. " gülümsedim. Yine salatalıkların yarısı çöpteydi. Ama tost yapıyordu. Hem de 2 tane tabaktayken 4 tanesi de tost makinesindeydi . "Kulaklık burda değil niye 6?" Heyecanla bana döndü.

"Bugün çok çok erkeksi bir arkadaşım da buraya geliyor. Yani aslında onlar direkt kamp yerine geleceklerdi ama ben kahvaltıya buraya gelebileceğini soyledim. Hazır iida yokken "
. Ulan bana daha kahvaltı hazırlamamıştı. Ama bozuntuya vermedim .

"Herneyse " salatalıklardan bir tane aldım ve ağzıma atıp içeri yürüdüm. O sırada kapı çaldı. Görelim bakalım tomo ne boksa .
Kapıyı açtım ."selam " güleç biri gibiydi. Kirishima gibi onun yüzüne kapatmak istediğim kapıyı daha sıkı tuttum.

"Tomo sen misin?" Gülümsedi. "Evet benim sen de bakugo olmalısın spor festivalinden ?" Baş salladım. Içeri geçtim. O da şaşırdı ama yine de içeri girdi. Kirishima mutfaktan çıktı ve gözleri parladı. Lan bu ne mutluluk gören de 1. Kahraman oldu sanır.

Karamel Kokusu (KİRİBAKU) ~tamamlandı~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin