bölüm 4

2K 183 303
                                    

Sadece boynuna sarılmak....
Beni bırakma demek istiyordum. Galiba galiba ona aşık oldum..

"Boktan saçlı... "
"Efendim?"
"Saçların daha da boktanlaşmadan önce yurda gitmeliyiz. "
"Hım hım " böyle diyorduk ama ikimiz de gitmiyorduk hiçbir yere hiçbir şekilde biz sarılmayı bırakamıyorduk.

Burnumu tam biynuna görmüştüm. Ve derin bir nefes aldım. Belki yaptığım yanlıştı . Belki beni sevmiyordu. Yani aşık değildi. O sadece en yakın arkadaşını özlemişti sadece . Ama umrumda değildi. Onun bile ne düşündüğü önemli değildi.
"Kirishima artık gitmeliyiz. Sonra üstüme kalacaksın hadi. "
"Ta-tamam"
Yavaşça kollarımı ondan çektim. Ve önüme döndüm. Kiri'den aldığım hırkayı kendi üstüme geçirdim. Ve bu cepsiz hırkaya lanet ettim. Hırka demek cep demekti ama bunun cebi yoktu. Ne boktan bi hırkaydı be bu .

Kirishima bi anda elimi aldı , tuttu ve benim montumun cebine koydu ellerinizi . Ona baktım.
"Şe-şey yani bilirsin hırkamın cebi yok ve senin elin de üşümesin diye yaptım "

Hele hele patlama özgürlüğüyle kendini gayet ısıtabileceğını az önce gostermedin mi? Ne şekil şukul yapıyor bu be ... elini tutmak istemediyse de ben de iç ses değilim.
Iç sesimi tekrar susturdum. Ve ben de onun elini tuttum . "Artık üşümüyor...
Ama sen bu gidişle hasta olacaksın aptal. " yol boyunca ona daha fazla bakmadım .

Ve yurda döndük. Ama yol boyunca hapşırdı ve burnunu çekti. Yurda girmeden önce iste tekrar titremeye başladı. bütün bu yola küfürler saydırarak yurda döndüm.
Odalarımızın olduğu kata gelince ona baktım. Bana yaslanıyordu ve tutmasam düşecekti.
" bakugou çok soğuk " Artık soğuk değildi. Ama o hırkayı tutarak bunları söylerken titriyordu. Alnına dokunduğumda ateşi çıktığını gördüm.

Al işte . Biliydim bele olacağını.
Onu önce odama görürdüm ve montumu çıkarttım ondan.

"Bakugoouuu üşüyorum.. cıkartma lütfen " çok tatlıydı çok masumdu... ama özür dilerim çıkartmak zorundayım

"Şşşşşşş tamam geçecek kiri sadece ateşin var. Tamam mı şimdi çıkartmam lazım bana güveniyor musun ? Geçecek birazdan tamam mı?"
"Tamam ben sana güveniyorum."
Gülümsedim. Bugün ne de çok gülümsüyordum. Güldüren o olunca gülmeyen de ne biliyim . Offf ne diyorum ben ya . Neyse montu çıkarttım ve onu banyoya görürdüm.

Suyu ayarladım ve su akmaya başlarken onun yanına gittim .
"Tamam bak boktan saçlı banyo yapman lazim tamam mi ?"
"Bakugou istemiyorum. Uyumak isitkyorum yorganımı istiyorum. Iyi geceler ." Banyodan kaçmaya çalışınca onu kolundan tuttum ve kendime çektimm. "Bana bak ölmek istemiyorsan soyunup şu küvete geçersin." Korkmuştu. E napiyim agucuk gugucuk diye de gelip onu ikna etmek karakterime tersti.

Önümde tişörtünü çıkartınca neye uğradığımı şaşırdım. Ona durmasını söylemem lazımdı. Ama hassiktir ya vücudu çok ..
Bakma
Bakma
Bakmaa
Off şu an önümde yarı çıplak ve kasları hayır ! Köprücük kemikleri yooo ! Kafamı iki yana salladim. Bir şey yok. Bi anda eli pantolonunun düğmesine gidince onu durdurdum . "Tamam ben gidip sana kiyafet ve havlu getireceğim boktan saçlı sakın bayılma. " offf yanıyordum. Isteksizce kafa salladı. Ve eli pantalonuna gitti. Düşünme...

Odasının kapısı kitli mi bilmiyordum ama kendi odama gittim ve ordan havlu , eşofman ve tişört çıkarttım. Biraz oyalandım bilerek ve Tekrar banyoya gittim. Kapıyı tıklattım.

"Boktan saçlı?"ses gelmemisti .
Bayıldı. Kesin bayıldı orda bak boğulacak lan .
Anında kapıyı açtım ve içeri daldım .
Tamam simdi şöyle bayılmamış ama hala titriyordu. Niye böyle oldu aq .
"Kirishima iyi misin ? Niye cevap vermyorsun?"

" Bakugou hâlâ Cok soğuk ve ve sen gittin . Donucam. " off salak ya donucam diyor . Neyse artık çıkmalıydı.
"Tamam . Geldim kıyafet getirdim sadece. Hadi giyin gel . "

"Çıkamıyorum " bi çıkarıcam şimdi görüceksin ama hee of ilk başta adam gibi sikik tişörtünü geri vermem lazımdı. Ama o zaman da konuşamazdık. Ve sarılamazdık .
Bunları düşünmenin sirasi değildi.
Bakmamaya calışarak tıpayı açtım. Ve suyun azalmasına izin verdim.
Havluyu aramıza tuttum .
"Kalk hadi koca bebek "

Kalktı ve once sanırım boxerını giydi ve titreyerek havluya geri geri yaklaşti. Onu sıkıca sardım.
Bu sayede sarılıyorsun . Hadi yine iyisin haa . Iç sesime kes sesini dedikten sonra havluyu iyice ona bastırdım. "Hadi odama yürü orda gerisini giyinirsin. Koca aptal. "
Başını sallayarak ilerledi. Arkasından giysilerin hepsisi topladım ve ilerledim .

Kapıyı açıp odaya girdi arkamı dönüp giyinmesini bekledim. Yatağa çıkıp oturdum. Biraz sonra arkamda bi hareketlenme hissetttim. Arkamı dönecekken bi anda önüme gelip kucağıma çıkıp göğsüme kafasını koyup sarılmaya başladı. Kalbim deli gibi atıyordu. Ne yapacağımı bilemiyordum. "Çok sıcaksın ." Deyip daha fazla sokuldu. "Hala soğuk burda kalabilir miyim?" Normalde böyle şeyler demezdi. Ama şu an hastaydı ve şu an hasta olması aşırı hızlanan kalbimi alakadar etmiyordu.
Hayır diyecektim. Sonuçta sevgili falan değildik. ve sabah belki başka bir tepki verecekti. Evet izin vermemeliydim.

"Kalabilirsin. "

Ne dedim lan ben off gözlerini kapatmıştı ve öyle duruyordu. Onu yataga yatırdım. Ve ben de şortumu ve tişörtümü giyip yanına gittim. Arkamı ona dönmek daha iyi bi fikirdi. Tam dönecekken yine bana sokuldu ve kafasını boynuma gömdü.

"Karamel gibi kokuyorsun ve ben karamele bayılırım.. "

.

.

.

BÖLÜM SONU GELDİĞ
Yorum yaparsanız hoş olur ehe

Karamel Kokusu (KİRİBAKU) ~tamamlandı~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin