bölüm 29

1.2K 86 203
                                    

Bakugou'dan

"Hey, aptal ördek sen iyi misin ?"
Bunu mu demek istediniz?: bi sorun mu var sevgilim ?

Iç sesime göz devirdim ve kızıla döndüm.  Babası bizi marketin orda  bırakmıştı abur cubur alırız falan diye. Çünkü ei'nin ağaç evinde kalacaktık.  ben mükemmel  sağlığıma dikkat eden benliğimle daha sağlıklı şeyler almıştım. Süt burger çok sağlıklı.

"Kızıl sana diyorum. "
Gözünü daldığı yerden çekip bana baktı. Marketten çıkınca bu duruma gelmişti.. 
"Iyiyim, bir şeyim yok .."
Hahhah inandırıcılık %100 .
"Namık kemalin biŕ lafı vardır:
At yalanı... "
Kirishima bana baktı. Cidden bok gibiydi.  "Sıkiyim yanaklarını..

Bak boktan saçlı  ağızdaki baklayı çıkarmazsan burda sana kustururum."
Yüzünde küçük bir kıkırdama belirdi .
Kolumun altına aldım.
"Bak baştan anlaşalım.  Ben somurtgan olanım,sen neşeli olansın. Hayır yani ordan ordaya zıplayan tip ben olmayacağım söyleyeyim de."

Biraz olsun sikik gülümsemesi için bekliyordum. Ama halâ morali bozuktu.  Abisinin siktiri boktan tepkisi yüzünden olmalıydı. .

Ahşap eve çıkıp mindere  oturunca ben de yanına oturup bağdaş kurdum .

"Bak, abine annen varken ben öyle davranmamalıydım belki de am-"
"Katsuki sen bu hayatta başıma gelen en güzel şeysin.  Ve abime olan tavrın için üzülmüyorum.  Haklıydın. Belki ben de öyle yapardım ama sadece .."

Gözleri dolmuştu.  Ve kendini ağlamamak  zorluyordu . "O benim abimdi ve şimdi bana neler dedi. Ben abimi kaybettim." Ona sarıldım ve ağlamasına izin verdim. Sırtını sıvazlarken onu sakinleştirmeye çalıştım.  Ama sadece biraz içini dökmesi gerekiyordu. Bunu o gün  kirishima'nın göğsünde ağlarken anlamıştım.  Ben ilk defa birinin yanında utanmadan hıçkırarak ağlamıştım.  

"Ei, abin ani öğrendi ve ailen bunun uygun olmadığını da söyledi.  Alışacak ve gelip senden özür dileyecek tamam mı ? Abini kaybetmedin. O kadar kolay değil öyle birilerini silmek ."

"Kafasını olumlu anlamda salladı ve ellerini belime sardı. 
"Teşekkür ederim katsuki.
Hayatımda olduğun için. 
Elimi tuttuğun için .
Beni sevdiğin için. "

Kafasına vurdum.
"Hah! Sanki sen istiyorsun diye yapıyorum  aptal. Hayatında olmazsam, elini tutmazsam ...
Bir şeyler eksik kalır. Of siktir et duygusal konuşma yapamam.
Iyice sevgi pıtırcığı yaptın beni. "

Kahkaha attı ve burnunu çekti. 
"Sümüklü.  Iğrenç sümüklerini benden uzak tut. "

" sen kime sümüklü diyorsun be. Beğenmiyorsan git başkasını al kendine ." Kahkaha attım .
"Giderim doktorlara mühendislere bak ."
"Beni çıldırmak mı istiyorsun sen. Seni isteyen öyle biri YOK. ",
Güldüm ve dil çıkarttım  sonra şok olmuş gibi yaptim. 
"E ama bana var denddiğg"

Ben bu hafta normal geçti demiştim ama resmen Rakungöz ve canım (!) Sevgilim bana resmen bana sabah programları izlemişti . Hatta bi kaç bölüm sonra pikachu ve kulaklık bile gelmişti.  Kulak memeliyle kaçmak için  plan yaptığımızı  denki duyup kirishima'yı sarsarak söyleyince  kirishima öyle bir bakmıştı ki paşa paşa kalktığım yere geri oturmuştum.
Ve sürekli böyle replikleri baş başarken bile yapıyordu.

"Çantamda ne var biliyor musun?"
Ona baktım  ama hiç normal bir cevap verecek gibi durmuyordu sanki ...
"Dur söyleme  crimson riot figürü
Yok dur mantıklı ol ei ,
Çilekli sakız , yokksaa karamelli dondurma ? "
" aferin sana aptal çocuk  mantıklı ol diyip eriyebilecek bir şeyi yanımda getirdiğimi söylemen ... yasaklıyorum sana sabah programlarını "

Karamel Kokusu (KİRİBAKU) ~tamamlandı~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin