Şu an bi duygulandım ulan okunma 1k olmuş sizi yerim cidden teşekkür ederim 💜
Kiri
Yüzüme inen tokatla neye uğradığımı şaşırdım. "ulan o kadar geldin benimle cilveleştin sana güvendim ve sen şimdi o kadar zaman sonra yine benim çalıştığım yere güle eğlene giriyorsun. Ben de seni iyi bir şey sandım." Yüzüme tükürürcesine konuşurken onu omuzlarından sakinleşmesi ve uzaklaşması için tuttu. Katsuki ellerimi kendine çekti. Ve kızdan ayırdı.
" o vir vilandı. Kirishima'nın kılığına girmişti. "
"HAH! DAHA IYI BI YALAN BULAMADINIZ MI CİDDEN?"Katsuki sinirlenmeye başlamıştı.
"Bak kızım sana sikik durumu açıklamaya meraklı değilim ama beni kıskandırmak için yaptıkları siktiri boktan bir oyun sadece""Se-sen mi yani siz şeysiniz."
"Evet sevgiliyiz. "
"Ibnesiniz! Iy iğrenç ikiniz de erkeksiniz ve öpüşüyorsunuzdur falan ıy gerçekten ıgrenc."Katsukinin ellerindn küçük patlamalar çıkarken. Özgünlüğümü kullanıp onun elini okşadım.
"Utanmıyor musunuz bari insan içinde yapmayın ya . "Kız canavar görmüş gibi geri çekilirken katsuki sinirle kıza yürüdü.
"Seni sen sikim ilgilendirdi beyin seviyeni yerin dibinden al tekrar konuşalım. "
"Iy uzak dur benden ."
Sabır dilendim ve katsukiyi elinden çekiştirdim. "Iyy çok çirkininiz. Ibneye bak !"
Katsuki hızla bunu söyleyen adama baktı. "Bakıyorum şu an ."Adamın üzerine atlarken onu belinden tuttum. "Bırak kiri ."
"Katsuki tamam dur."
"Kirishima bırak dedim. Böyle siklerin ağzını kapatacaksın"
Onu belinden tutup uzaklaştırmaya çabaladım. "Katsuki ,sevgilim nolur gidelim. " tuttuğum belini yavaşça okşarken o da sakinledi."Içine ediyorlar güzel bi gün geçiriyorduk amı-" elimle ağzını kapattım. "Bırak kendi geri kafalılıklarında boğulsunlar. Lütfen hadi eve gidelim.
Başını sağladığında gülümsedim. Yürümeye devam ederken ona çilekli sakız verdim. Iki tane ağzına attı. Hırsını sakızdan alırken eve kadar yürüdük.
"Katsukiyyy"
Yuna yine beni görmeyip merdivenlere çıkınca gülümsedim.
Çok tatlı gözüküyorlardı.
Beraber pasta yapmak için tutturan yunayla pasta yapmaya başladık. Zaten evde hazır pasta keki genel olarak bulunurdu. Biz de biraz bir şeyler almıştık. Beraber pasta yaptık .
Tamma katsuki yaptı biz de yanında durup getir götür yaptık.
üzerine katsuki ♡eijiro♡ yuna
Yazdık. Çok tatlıydı. Her bakımdan.Saat 10 buçuğa kadar bir sürü oyun oynadık. Katsuki aldığımız airforce ları da çıkarınca yunadeliye dönmüştü. Biz ayakkabılarımızı boyarken o da kendi ayakkabına bir şeyler çiziyordu.
Katsuki arkadasına ret riot yazmıştı. Yan Kısmına karamelli bir dondurma çizdi. gülümsedim. Resmen çift ayakkabısı giyecektik.
Ben de kendiminkine blasty ve küçük pembe bir sakız kutusu çizdim. Yuna'nın çıkartmalarından çalıp bir çilek yapıştırdım. Yuna sadece kalpler ya da yıldızlar çizmeye çalışıyordu. Onun ayakkabısının arkasına da süslü bir yazıyla Yuna yazdık.
En son yuna beni katsukinin omzuna çıkmış kovalıyordu. Bir kere koşarken son basamağı farketmeden düşmem hariç gayet eğlenceli bir gün olmuştu. yuna 10 olmadan yatmazdı ama yattı mı ölü gibi sabaha kadar uyurdu. Bugün fazla bile ayakta kalmıştı. Onu alt kattaki odasına yatırdık ve mutfağı toplamak için oraya geçtik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karamel Kokusu (KİRİBAKU) ~tamamlandı~
FanfictionKaramel gibi kokuyorsun ve ben karamele bayılırım.. Katsuki ağlamak erkeksidir. Duyguların olduğunu göstermek ayıp değil. Duyguların dışarı yansıtmak da ... ağlayabilirsin. Sadece ben varım. Kimse yok tamam mı ?," Ve kendini bıraktı. Hıçkırmaya başl...