bölüm 8

1.7K 150 111
                                    


Filmi izliyordum. En sevdiğim filmdi ve en sevdiğim insanlarla izliyordum. Ciddi anlmda uzun zamandır bu kadar mutluydum .

....

Film bittiğinde  biz de kalktık ve ilerlemeye başladık bakugou filmin ilk ikisi de önceden bilgisayarda izlemiş  ve bu beni çok rahatlatmıştı. Çünkü  sırf benim için ilk ikisini bilmediği bir filmin 3. Sünü izlemesini istemiyordum.

Heyecanlı bir şekilde  onunla film hakkında konuşmaya başlamıştım.  Susamıyordum. Huyum böyle ne yapsaydım ?  Hep beraber cidden eğleniyorduk . Mina bi anda durdu "tamam hadi burda hamburger yemek yerine bi çılgınlık  yapalım veee -"

denki bi anda "dışarda  hamburger yiyeeeliğmmmm!" Diye bağırınca kyoka avcunu  alnına bastırdı. Nerden geldim burdaya bakışları atınca denki kahlaha atıp "yani şaka tabi mina sen devam et "
mina onu önemsemeden  "bir sürü sey alıp piknik yapalım nasıl fikirrr?" aslında bence çok iyi fikirdi çünkü nasıl olsa kahvaltı bile yapmamıstık. " mükemmel fikir kraliçemiz biz Bakugou'yla içecekleri alalım siz de yiyecek falan alın !"

Bakugou'ya baktım usulca ona sormamıştım ama kabul etmeliydi. Ona yavru kedi bakışlarımı atınca  o da "Tch. Her neyse ." Dedi yumruğu havaya kaldırdım . Bu kadar. mina bize sinsi bakışlarını atıp yarım ağız gülerken  hanta kolunu mina'nın omzuna attı "eyvallah kiri çok iyi planlama ikinize görev verip 'siz de öyle yemek falan alın' . 10 numara görev dağılımı "

  bakugou hanta'ya döndü ve "kendi boktan  görev dağılımını  yapmak için  de mi boktan saclıya  ihtiyacın var ?" Onun elini tutup sıktım. Biraz sakin olmalıydı . "Siz de mina'yla sandwich tarzı şeyler alın denki ve kyoka da abur cubur alır ?"

Tek yapmak istediğim ortamı yumuştmaktı. Hanta  bakugou'ya bozulmuştu. Ama klasik bakugou işte. Kyoka "süper hadi gidelim denki " denki resmen sekerek gitmeye devam edince kyoka gülümsedi. Galiba bunlar flört olmuştu.  Ee şarkı hakkında konusurkne  kyoka'yla  biraz daha yakın olmuştu. Mina'ya baktım . Bakugou başka taraflara bakıyordu bi an önce gitmek istediğınden emindim.

"Hadi sevgilim gidelim ve onlara bi ziyafet çektirelim.  " hantayı alıp götürdü.  Bakugou'yla baş başa kalmıştık.  Elini tekrar tuttum . Tatlı çıkartmaya çalıştığım sesimle "Hadi gidelim Katsuki "   "Tch."
Ilerlemeye başladık  gerilmişti.  Ve bir şeyler yapmak istiyordum . Içecek reyonuna en son giden midoriya'dan sonraki kahraman olsun !" Dite bağırıp  koşmaya başladım.  Bakugou " NE ! aynı anda başlamadık . Hey boktan saçlı  neyse avans vermesem zaten geçemezsin beni " o da şimdi  gülümsüyor  ve koşuyordu.  Daha da hızlandım ve içecek reyonunu aramaua başladım .

Sonunda geldiğimde  kimse yoktu. Bu iş bu kadar kazanmıştım.  Nefes nefeseydim soluklanmak için  buzluğa yaşlandığımda bakugou diğer reyonun yanından elindeki yeni kolayla cıktı . Kutuyu elinde sallayarak " ben kazandım ." Dedi
"haksizlik sen daha filmden önce  gelmistin. Ben aradım sen zaten biliyordun hedefinin nerde olduğunu."

"Ben hep böyleydim  sen ararken beni ben çoktan  sana geliyordum. " yaaaaa "demek öyle . O yuzden mi ilk ben öptüm seni ?" Ona meydan okuyormuş gibi bakıyordum.  Tek kasımı  kaldırmışken .  Kaşımı yerine iterek güldü.  Bi kolunu buzluğa dayadı
"çıkma teklifini kim etti?"
"Kim sevgilim dedi de bu teklifin yapılmadığı hatırladı?"
"Kim..? Ya bunu mu tartışacağız  şu  an sus da  öpüşelim " kıkırdadım o kadar tatlıydı ki şu an . Katsuki çok aşık olunasıydı. Görmek isteyene tabi .. ve ben hayatımın geri kalan tüm şansını şu an buna harcamış olduğumu düşünsem de hiç pişman değildim.

Beni öpmeye başladığında  kollarımı ensesine ve saçlarına geçirmiştim.
Ama tabi bu anı biri bozmasa olmaz . Lan biz niye ağız tadıyla  öpüşemiyoruz . Off Bakugou homurdanarak benden ayrıldı ve telefonunu açtı. 
"Kimsin?" "Gayet kibarım rakun göz sen niye beni arıyorsun ?  "    ...  "sinemadan çıktık belki ondan sessizdedir olamaz mı ?"  Mina nın benden bahsettiğini anladığımda ondan 2 cevapsız arama görmüştüm.  Ve evet sinemadan çıkınca telefonumu sesliye almayı heyecandan unutmuştum. 

Ağzımı' ne diyor ' diye oynattığımda
Gözleri bi süre dudaklarımda kaldı.  Gülüp  yüzünü elimle geri ittim.  "Ha? Tamam alacağım tamam kes artık " telefonunu kapatıp cebine attı. Kollarını yine iki yanıma attı. Bu sefer ben onu ittirdim. "Marketteyiz katsuki !"

"Az önce aklın neredeydi?"
"Havada. Seninleyken kalbimin sesi aklımı duymamı engelleyecek kadar artıyor.  Elini alıp kalbimin üstüne koydum. "Duyuyor musun?" Alnını alnıma bastırdı "cok guzel atıyor "  ben de elimi onunkine koydum.  Onunki sanki brnim kalbimle yarışıyor gibi daha hızlıydı. 

"Seni çok seviyorum" ona baktım "Ei , mina 6lı cikolatalı süt almamı istedi." Ona aşkla  bakarken bi anda bunu duymayı beklemiyordum .  Kahkaha attım . Onu hafif ittim ve cikolatalı süt aldım.  Başka içecekler de alınca ödemeye gittik .  Kasiyer  kız bi anda

"aaaaa sen ret riot değil misin ? Baya O . Ayyy o uyusturucu alan bıçaklı adamla dövüşün harikaydı.  Çok güçlüsün gerçekten şey bi fotoğraf cekilebilir miyiz ?"  Neye uğradığımı şaşırmıştım.  Kızarmıştım. Daha önce  kimse benimle fotoğraf çekmek istememişti. "Tabi teşekkür ederim. Güçlenmeli sağlayanlar sağolsun. "
Kızla fotoğrafı cektikten sonra alımlarımızı ödedik.

Ben poşetleri alırken  o da fişi alıyordu.  Marketten çıktım ve bakugou'yu bekledim
Bakugou mırıldanıp duruyordu. "Noldu ?"  ". Bi fotoğrafınızı da ben çekeyim mi diye düşünüyordum. "
"Ha?" "Güzel de kızdı."
"Biraz abartmadın mı ? Kötü bir şey yapmadı ki ." Bakugou elime fişi  sıkıştırdı.  "Aynen sikik  numarasını da ürünlerde indirim  olur da haberin olsun diye yazmıştır . " sinirle ellerini ceplerine soktu ve yürümeye  başladı  .  Oha nasıl  da kıskanmıştı  .  Lan harbiden gidiyordu . Offf cok erkeksi. Düştüm.

"Katsuki  dur dur dur tamam dur" poşetleri yere bıraktım önünde durdum  fişi  yırtıp  çöpe attım . "Tamam sorun yok di mi ? Sadece kaba olmak istemedim. O kadar . " sinirli ifadesiyle diger tarafa döndü.  "Off salak kız her gördüğü yakışıklı  ve haberlere çıkan  kisiye telefon numarasını  veriyordur bu. Mal mal işler."

Poşetlerden birini aldı ve  içinden  sakız çıkartıp çiğnemeye  başladı. Gülümsedim. Çok güzel kıskanıyordu.  Diğer poşeti  aldım.  Ve yanina geçtim.   Sakız kutusunu bana uzattı. Içinden  iki tane aldım ve ağzıma  attım.  "Sen de çok yakışıklısın ." Yavaşca omuz atarak  söylediğime  yarım ağız gülümserken mina ve diğerlerinin yanına gelmiştik.  
Mina"ay sonunda gelebildiniz bee valla hayır yani içecek almak bu kadar zor olmamalı ne diye bizi beklet-" bakugou ona sakız kutusunu uzatınca "neyse ki çilekli sakız zayıf noktam"

hanta "senin zayıf noktan olmayan bi abur cubur bulamadım şu ana kadar ne alsam ker şeye  zayıf noktam diyip duruyorsun.  " mina üç tane sakızı aynı anda ağzına atarken "bu seni hoç olokodor etmez yanlız. Beni seven böyle sevsin . Di mi bakugou?"
Bakugou "yaaa çok  haklısın rakun göz  " diyip ilerlemeye başlayınca  yanına yaklaştım.

Denki " heeyy çilekli sakız benim de zayıf noktam?" Kyoka "e yuh denki beraber yeriz diye aldığımız  cikolatalardan 3 tanesini yolda yedin hala sakız diyorsun . Seni alan yandı. "
Mina " kendin hakkında kötü yorum yapman beni üzüyor  kyoka bebeğim " derken hanta da sinsice gülünce  . Bakugou geri dönmeden sakız kutusunu denki'ye attı. 

Denki tuttu ve   "beni alırsan şarjın hiç bitmez nasıl ama bence baya iş görüyorum ? Kyoka biraz kızarmıştı  " yaaaaa ne demezsin yürü hadi"
Denki "ister misin sakız "
Kyoka kafa sallayınca ben de gülümsedim.  "Katsuki çok tatlılar di mi ?"  Ona döndüğümde beni izliyordu.  "Evet çok tatlısın ."

Yanaklarım kızarırken  omzuna hafif bi yumruk attım " ya utandırmasana,  onu mu dedik be . "  sakızını balon yapıp  ilerlemeye devam ettti.  Sesizce "benim zayıf noktam da sensin"
dedi.   Başla  tarafa  bakıyordu.  Ama duymuştum.  Arkada herjes harıl harıl bir şeyler tartışınca  ben de onun boynuna bi öpücük  kondurdum.  Bazen aşırı romantik olabiliyordu.

Hep beraber piknik alanına varana kadar konuştuk  hatta arada  Bakugou da bazen laf sokmak için de olsa katılıyordu.  Sanırım alışıyordu....

.
.
.
.
.

BÖLÜM SONNNUUU.... 
Yorum da şaapabilirsiniz
Hadi ben kaçtım  Diger bölümde görüşürüz  💜

Karamel Kokusu (KİRİBAKU) ~tamamlandı~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin