Civciv'den
Kiri ve denki'nin ezberlemiş olarak dönmeleri bizi biraz şaşırtmıştı. Cidden onu öpmek istiyordum. O kadar salak ama aynı zamanda tatlıydı ki -tabi bunu yüzüne söylemem - kulaklıkla onları tebrik ettik. Kiri hızla yanıma geldi. "Bari öp sadece tebrik için yani."
Başımı olumsuz anlamda salladım.
"Biliyorsun daha büyük şeyler için senin atağını bekliyorum. "
Göz kırpıp onu belinden kendime çektiğimde kalp atışlarının hızlandığını hissediyordum.
Cidden bu çocuk beni öldürecek...Hayır yani öpsek de olur aslında. Ama dayan katsuki yenilemezsin. Birinci kahraman buna mı dayanamayacak .
Iç sesime şaşkınlıkla baktım. Way amk doğru bir şey dedin nasıl oldu bu ?"Eee şey o zaman gidiyim ben tensutensu'yla hocaya bizi eş yapsın diye biraz ısrar edeceğiz. Heheh"
Kollarım arasından hızla çıktı ve koşarak B sınıfına gitti. Aptal ördek."Bakugou ,selam bayadır görüşmüyoruz balım."
Bu kızın ses tellerini çıkarıp boynuna bağlayıp boğmayacağım. Hayır yapmayacağım. Çok sakinim çok saki..."Siktir git cırtlak sesli ."
Bana göz kırpıp öpücük atınca ellerimde küçük patlamalar oluşturdum . Siktigimin takıntılısı.."Hey bakugou iyi misin ?"
Kulak memeliye döndüm. Bok gibiyim amk bu kız zaten beni of sikicem hee halâ ne istiyor?"Tch yok bir şey"
Sinirle yerime oturdum. Ve ayağımla ritim tuttum. 1. Ders matematikti.
Kirishima son anda içeri dalıp yerine oturmuştu. Ve ders boyu dersi dinledim. Çünkü ne kadar sinirli olsam da bu dersi öğrenmem gerekiyordu.....
"Evet bu ders B sınıfıyla ikili gruplar olacaksınız. Ve takım arkadaşınızla parkuru aşmaya çalışacaksınız. Iki kişi de geçmek zorunda. Hiç tanımadığınız biriyle karşılaşıp bir vilan karşısında beraber savaşmanız için bu ders önemli. Her neyse Aizawa sensei grupları açıklayacak... "
B sınıfı hocasının konuşmayı bitirmesiyle Aizawa grupları açıklıyordu.....
Kirishima - tensutensu
Kaminari - Shiozaki
Midoriya - Monoma
Bakugou - Kodai (bu amila soyadı)
Uraraka - kendo
.
.
.Siktir. Bu nasıl olmuştu. Ne yani bu bir tesadüf mü cidden mi ? Kirishima'ya baktım. Kaşları hafif çatılıydı. Sanırım o bu kızın o kız olduğunu bilmiyordu. O tensutensu mu ne boksa onun yanına gidiyordu.
Cırtlak sesli yanıma geldiğinde güldü. "Hah hay Allah tesadüf senle ben çıktık yakışıklı. "
" bak aptal sana sevgilim var dedim. Sikik iddan da çoktan bitti. Geri dur ."Gülümsedi. Sahte gülümsemesi cidden iğrençti. Ona iğrenerek baktığımda önüne döndü.
"Belki de bana eğlence çıkar. Hem sevgilini öğrendim. Tensutensuyla konuşurlarken duydum. Baya seviyor galiba ." Sinirle susmasını bekliyordum.....
Bir kaç seviyeyi çoktan aşmıştık. Son kısımı da aşınca sadece sadece bu gerizekalıyla yüksek bir yere çıkmamız gerekiyordu. Boynuma tutunmaya çalışınca onu ittim.
"Böyle yaparsan bize yetişecekler ve 1. Olamayacaksın. "
"Sırtıma tutun aptal. "
Koala gibi yapışınca bu olayın hemen bitmesi için patlamalarımla yüksek yere kadar uçurdum.Sırtımdan inmesini beklerken yanağıma yaklaştı. "Bu iş bu kadar kazandık "
"İn sırtımdan ."
Kirishima bi anda hızla bize geliyordu . Cırtlak sesli inip yanımda durunca ben de kirishima'ya gülümsedim. Ama cırtlak sesliyi sikicek gibi geliyordu.Napacağını beklerken ona bakarken beni kendine çekti "selam sevgilim"
Aslında ben de selam verebilirdim. Ama dudakları ağzımdayken konuşmak biraz zordu...Beni öperken duraklarım yukarı kıvrıldı .
BİNGO
Hiçbir şey yapmama gerek kalmamıştı. Cırtlak sesliyi kıskanması yetmişti. Aslında o aptalın yüzünün aldığı şekli merak ediyordum ama şu an gözlerimi kapatmak çok daha cazip gelmişti. Ellerimi Eijiro'nun beline koyup onu kendime bastırdım.
Ağzıma inlediğinde gözlerim kocaman açıldı. HASSIKTIR .Cırtlak sesli sinirle uzaklaştığını gördüğümde ona orta parmak çektim.
Huyum kurusun. Eijiro nefes nefese benden ayrıldığında gülümsedim.
Utançla başını omzuma koyup yüzünü gizledi. Dudaklarımı ısırdım.
Heyecandan kalbim maraton koşmuş gibi atarken saçlarına bir öpücük kondurdum. Ve kulağına fısıldadım .
"Ben kazandım. " kirishima olduğu yerde olumlu mırıltılar çıkarırken halâ nefesini düzenliyordu.
Yemin ederim şimdi yiycem.Deku'nun aptal çığlığıyla ve yere inip "ahh ayağım burktum galiba "
Diye söylendiğinde uraraka yanına koştu. Gülümsedim. Kendo onu yukarı fırlatmıştı Hahahaah olum keşke o anı tam görseydim. Aptal ......
Ders sonunda denki ve kyoka'dan trip yiyordu. "ya sevgilim kızla ben mi olmak istedim? "
" ya denki beni delirtme kız saçlarıyla belini sardı bir de başardık sonunda bilmem ne falan diye gelip sana sarılıyor. Hayır yani hiç mi bir oyunu bitirmedin ne bu şekil şukul ya ""Ya kyokaşkım ben napıyım. Gel sizi tanıştırayım. Sevgilim falan diyim "
Kyoka hızla döndü. "Of tamam çok ısrar ettin. Tanışayım bari."
Denki derin bir nefes aldı.
"Tamam gel ."Mina ve Sero yanımıza geldiğinde onlar da kavga ediyorlardı. Cidden mi?
"Ben olsam beni kurtarmazsın geldin ayağı burkulmuşmuş başka yalan mı bulamadın ya ben sana yemekler yapayım ama sen .. sen git elalemin kızını kucağına al. Ayıp ya. Sevgili de olsaydın. Artık o yemek yapsın sana . "
"Ya sevgilim niye böyle yapıyorsun ya kız çok kötü düştü. Napsaydım öyle bıraksa mıydım? Hayır sana yetişmeye çalışmasam orda parkurun ortasında kalırdım ama gözümün önünde ol diye. " mina sonunda ikna olduğunda bizim yanımıza gelebildiler.
"Of şimdi gidip ingilizce'ye gireceğiz valla hiç giresim yok ."
"Mic'in sesi şimdiden kulaklarımda çınlıyor. " kirishima onlara inanamayan gözlerle baktı.
Yani ingilizce'yi sevmeyen de ne biliyim di mi sevgilim "Zaten her derste iyiydim ama ingilizcede o adamın aşırı enerjisi ve bağrışları beni delirtiyordu.
Yine de "hımmm " dedim .Tabi şimdi canın sevgilin ne derse o di mi beyci seni.
Beyci ne aq. sadece maksat biraz mutlu olsun .,kirishima onlara beni gösterirken "yani bazılarımız hangi dersi seveceğini biliyor."
.
.
.
.
.
.BÖLÜM SONU
Ehem biraz smut bir bölüm gelebilir o yüzden okumak istemeyenler için başlangıç ve bitişinde uyarı yaparım diğer bölümde valla siz dediniz katsuki kazansın nndnsks
Neyse yorum yapmayı unutmayın .
Görüşürüz 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karamel Kokusu (KİRİBAKU) ~tamamlandı~
FanfictionKaramel gibi kokuyorsun ve ben karamele bayılırım.. Katsuki ağlamak erkeksidir. Duyguların olduğunu göstermek ayıp değil. Duyguların dışarı yansıtmak da ... ağlayabilirsin. Sadece ben varım. Kimse yok tamam mı ?," Ve kendini bıraktı. Hıçkırmaya başl...