"Beni kandırdın!" Tam kandırmak değildi yani evet biraz kötüydü ama .. gözleri dolmaya başlarken başka hicbir sey demeden odadan çıktı.
Gözleri .... dolmaya mı başlarken.. siktir ben ne yapmıştım.
HASSIKTIR
Off iyi bok yedin bakugou bi kere de hırsına yenik düşme tamam mı?
Hızla arkasından ben de çıktım. Kendisini odasına attığında kapıyı kilitlemeden içeri girdim.
"Katsuki dışarı çık tamam mı ? Kalbini kırmak istemiyorum. "
Göz yaşları akıyordu. Sanki hepsi yüzüme çarpıyordu. Hic kimsenin sevgisizliği ilgisizliği bu kadar canımı acıtmamıştı. Sikik deku'nun brni geçmesi bile...Ama şu an çok kötüydü.
"Kirishima .."
"Bakugou bir şey söyleme tamam mı lütfen nolur git."
"Ben oyunu.." yüzünü silip hırsla ve hayal kırıklığıyla yüzüme baktı.
"Sorun oyunu kazanman falan değil . SORUN SENIN BIZIM AŞKIMIZI KENDI HIRSLARINA KURBAN ETMEN.
SORUN ÇOK KOLAY BIR ŞEKİLDE BENI BÖYLE KÜÇÜK BIR ŞEY IÇIN SIKIK BIR OYUN IÇIN BENI KANDIRMAN BEN ...Ben gerçekten sadece o an öpmek istedin sandım . Ama arkamdan neler düşünmüşsün. Yani gerçekten sırf kazanma hırsın yüzünden .." artık hıçkırırken konuşamıyordu.
"Bak ben ne düşünüyordum bilmiyo-"
" biraz düşünmeye başlasan iyi edersin o zaman Bakugou . Şu an konusmak istemiyorum daha fazla iyi geceler. " odadan çıkmam için kapıyı açınca yutkundum. "Iyi geceler .. sevgilim"
Odama girdiğimde kapıyı kapattım ama daha fazla gücüm yoktu . Yatağıma yürüyecek kadar bile yoktu. Kapıya yaslandım . Aptal katsuki.
Gerizekalısın katsuki. Bi boku da mahfetme katsuki . Kafamı çöktüğüm yerde geriye doğru vurmaya devam ettim . Salaksın sen . Değer miydi lan ? Bu kadar aglamasına değer miydi ? Boktan bir oyun için ? Sikik hırsların için ... offff.....
Yaklaşık 3 saat falan geçmişti sanırım ne kadar geçmişti bilmiyordum ama böyle uyuyamıyordum .
Kirishima'nın odasının yanına tekrar geldim . Kapının önünde oturması tek istediğim şeydi şu an. Odanın içini dinledim. Kapıyı tıklamaya bile cesaret bulamıyordum. Elimi kapıya yasladım . "Ei?"
"Eijirou lütfen konuşalım.
Yalvarırım . " içerden hışırtılar duyulmaya başladım. Kapının diğer tarafında olduğunu düşünüyordum.
Ama kapı kolu inmiyordu."Tamam konuşmak istemiyorsun. O zaman dinle tamam mı ?
Lütfen bizi... "boğazım düğümleniyordu. "Bizi böyle bırakma . Sadece dinle olur mu ? "Karşı taraftan burun çekme sesi gelince orada olduğunu anladım. Gülümsedim. "Tamam o zaman oturalım." Kapısının önünde sırtımı kapıya dayadım. Ayaklarımı kedime çektim. Tek istediğim şu an herhangi birinin beni böyle görmemesiydi .
"Bak kokusunu sevdiğim ben ..
Ben hiç aşık olmadım tamam mı? Yani kimse de bana aşık olmadı. Ben biraz annem gibiyim inatçıyım bir şeyi isteince çok isityorum. Ve bu bazen sorunlar getiriyor.Ve bazen gözüm dönüyor ve düşünemiyorum. Ben çok yanlış yaptım kabul. Belki aynısını sen bana yapsan .." kahlaha attım "kafanı patlatırdım belki ama kirishima sen konuşmayalım dedin, git dedin. Ben .. keşke kafamı patlatsaydın yemin ederim canım çok acıyor. Senle olduktan sonra ,senle olmayınca sen ağlayınca ben sik gibi ortada kaldım .
Kirishima ben bilmiyorum nasıl davranacağımı ama öğrenirim. Senin için öğrenirim. Sikik hırsım için bir daha asla asla seni ve sevgimizi kullanmayacağım yemin ederim ama konuş benimle . " göz yaşlarımı silip konuşmak için bi süre nefesimi düzenledim . "Bana bağır, kavga et, bana vur istersen ama nolur benden gitme " şimdi istemiyorsan kapıyı açma biliyorum aptalım ve sinirlisin ama bir şey söyle . Uyuyabilmem için bir şey söyle. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karamel Kokusu (KİRİBAKU) ~tamamlandı~
FanfictionKaramel gibi kokuyorsun ve ben karamele bayılırım.. Katsuki ağlamak erkeksidir. Duyguların olduğunu göstermek ayıp değil. Duyguların dışarı yansıtmak da ... ağlayabilirsin. Sadece ben varım. Kimse yok tamam mı ?," Ve kendini bıraktı. Hıçkırmaya başl...