Bakugou'dan
Çok güzel bir kokuyla uyanmıştım.
Dünü hatırlayınca yüzümde bir sırıtış oluştu. Dün sadece Eijirou'yu düşünmüştüm. Ne deku'yu yenmem gerektiğini ne de en iyi olmam gerektiğini sadece ..
Sadece onu düşündüm ışte herneyse
Yaaaaa çen büyüdün de kiri'yi düşünüp düşünüp aptal gibi gülümsüyorsun . Oyş aferin böyleadam ol. Hayatta 1. Kahraman olmak dışında şeyler de olduğunu anladığın ii oldu .
Ulan bu hikayede niye sadece benim sinir bozucu bi' içsesim var ya . Kafamı yukarı kaldırdım. Böyle de fena çocuk değildi hee . Kolumu yavaşça kaldırdım ve gözünün üstündeki yara izine dokundum.
Yavaşça gözlerini araladı. Gözünün üstündeki elimi tuttu. Avuç içini öptü. Kalp atışlarım hızlanmıştı. Uykulu sesiyle "günaydın sevgilim."Ona hayran hayran bakmayı bi an önce kesmem lazımdı.
Aptal çocuk günaydın dedi cevap ver mal mal bakma
"Günaydın boktan saçlı. " kafamı seslice öptü ve "hadi kalkalım kahvaltı hazırla bana ."
Sonra Bokogoo çok kobo yo
"Yo. Niye ben hazırlayayım siktir git kendi kahvaltını kendin hazırla aptal. " "kim senin istediğin o şortu aldı ?" "Kim tişörtünü sana giydirdi?"
"Kim bütün gün dalga konusu oldu ve mina da tehtit için hazırda bekleyen fotoğr-" ağzını elimle kapattım . Yeni uyandın yiğidim. Bu enerji nerden geliyor be. "tamam . Ben hazırlarım sus artık. " zafer gülümsemesiyle bakınca yüzünü elimle ittirdim ve yataktan kalktım ."Ne istiyorsun ?" Saçlarımı kaşıyarak ona döndüm ve cevabını bekledim .
Tek kaşım hava da ona bakarken
"Seni ?"
"Ha?" Utanmıştı ve başını önüne eğdi. "Farketmez diyorum sen istersen onu yap ." Gülümsedim. Gayet net duymuştum ne istediğini . Tuvalete gittim ve dislerimi fırçalayıp tipimi falan düzelttim. Mutfağa gitmeye başlarken o da paytak adımlarla odasından eesneyerek çıktı. Onu tutup alnını öptüm. Kafasını omzuma koydu. Hala uyumak istiyordu. Kıkırdadım. Ve onu tuvalete iteleyip mutfağa vardı-.Dur ne?
"kulaklık?" Beni görünce şaşırmıştı bunu beklemiyordu. Masanın önüne geçti ve zorla bi gülümseme yaptı. Denki kapıdan girerken "Sevgilimmm çilekleri aldım. Valla sabah sabah bunu yaptığıma inanamıyo-. Ba -bakugou ehheeh şey naber ?" Kyoka kırmızıdan mora dönerken ikisini işleyip sırıtmaya başladım. Normal bir insan olsa burdan gider ve onları yanlız falan bırakır ama bana ne onlar bizi yanlız bıraksın. Boktan kahvaltılarını zaten bitirmişlerdi. Çilelerini de gitsinler baska yerde yesinler."Sevgilin mutfaktan çıkarsa kahvaltı yapacağım. Ikinizi de patlatmamı istemiyorsanız şu an gidersiniz . "
Valla kiriye ilk kez kahvaltı yapacağım ve bunu görmelerine izin veremem . Denki kyoka'nın arasına geçip omuzlarından ilerleterek mutfaktan çıkardı. "Size - yani sana kahvaltıda iyi eğlenceler o zaman gittik biz. Kyoka bana sinirli bakışlar atarken brni sinir etmek için bir şeyler söyleyeceği belliydi. Ben de ona kötü bakışlar attım."Selam söyle bizden kiri'ye "
"Ne alaka ?"
"Üstündeki tişört kirishimaylaydım diye bağırıyor ama sen bilirsin. "
Üstüme baktım. Siktir ben bunu çıkarmamıştım. Kyoka zafer gülümsemesiyle denki'nin elinden bi çilek aldı ve diğer eliyle de denkinin elini tuttu ve yukarı çıkmaya başladılar.Her ne boksa işte kahvaltı için krep yapmaya başladım. Arkamdan belime dolanan kollarla gülümsedim . Ondan başka kimse böyle yaklaşamazdı. Yüzümü boynuma gömdü. Derin nefesleri arasında "hâlâ uykum varrr"
Mızmızdı. Ve aptal. Ve zor uyanıyordu. Ve çok tatlıydı. Ve güzel kokuyordu. Ve .. dur ya yanlışlıkla övmeye başlamıştım. "Mızmızlanma ve git salatalık doğra ." "Ama hani bana kahvaltıy-" elimdeki çiğ krebi gösterdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karamel Kokusu (KİRİBAKU) ~tamamlandı~
FanfictionKaramel gibi kokuyorsun ve ben karamele bayılırım.. Katsuki ağlamak erkeksidir. Duyguların olduğunu göstermek ayıp değil. Duyguların dışarı yansıtmak da ... ağlayabilirsin. Sadece ben varım. Kimse yok tamam mı ?," Ve kendini bıraktı. Hıçkırmaya başl...