Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και έβγαλα τις πυτζάμες μου. Έπλυνα το πρόσωπο μου και έβαλα μια φόρμα και ένα μαυρο φούτερ nike.
"Κατέβα επιτέλους Yuri. Έχω φτιάξει τον χυμό σου" φωνάζει ο πατέρας μου και εγώ ξεφυσαω όμως δεν του απαντάω.
Βάζω γρήγορα κάλτσες και φοράω τα airforce.
Κατεβαίνω τις σκάλες και σκοντάφτω σε μια μεγάλη μαύρη βαλιτσα, η οποία γράφει το όνομα της αδελφής μου, Min Jee"Yah Min Jee μάζεψε την ηλιθια βαλίτσα σου!" Φωνάζω αόριστα ελπίζοντας να με ακούσει.
Μπαίνω στην κουζίνα και πίνω γρήγορα το χυμό μου.Οι χριστουγεννιάτικες διακοπές τελείωσαν δυστυχώς και σήμερα φεύγουμε για Seoul. Κάθε καλοκαίρι και Χριστούγεννα ερχόμαστε Busan για να περάσουμε τις διακοπές με τους παππούδες μας. Αχ θα μου λείπουν πάλι. Μακάρι να έμεναν Seoul ώστε να μπορώ να τους βλέπω κάθε μέρα.
Βάζω το ποτήρι στον νεροχύτη και το πλένω καλά πριν το βάλω στο ντουλάπι."Σε κάνα δεκάλεπτο φεύγουμε. Είσαι ετοιμη;" Αναφωνεί η μητέρα μου μπαίνοντας μέσα στην κουζίνα.
Γνεφω και σηκώνομαι από την καρέκλα ώστε να πάω πάνω να φέρω την δικιά μου βαλίτσα.Μόλις το κάνω την αφήνω δίπλα στην εξώπορτα ώστε να την πάει ο μπαμπάς μου στο αμάξι.
Η αδελφή μου κάθεται στον καναπέ ακούγοντας τα νέα για το αγαπημένο της συγκρότημα με ένα τεράστιο χαμόγελο. Επίτηδες πηγαίνω μπροστά στην τηλεόραση και καλά ότι ψάχνω κάτι ενώ παράλληλα κρυφογελαω."Κάνε στην άκρη κοπέλα μου!" Φωνάζει κρατώντας το τηλεκοντρόλ.
"Φεύγουμε σε δέκα λεπτά. Δεν νομίζεις ότι πρέπει να ετοιμαστείς;" λέω ειρωνικά ενώ συνεχίζω και κάθομαι. Εκείνη με σπρώχνει ελαφρά και επιτέλους βλέπει την τηλεόραση.
"Είμαι έτοιμη απλά ασε με να δω αυτο" λέει προσηλωμένη και εγω κοιτάζω την οθόνη με σηκωμένο φρύδι.
"We just want to make our fans happy with our music" ακούγεται από την τηλεόραση.
"A είναι απλά φανταστικός. Βασικα ολοι ειναι τοσο φανταστικοί!" Λεει ενθουσιασμένοι.
"Καλά ηρέμησε λίγο. Απλά κάνουν μουσική τα παιδιά. Τι το τόσο φανταστικό έχουν;" λέω ειρωνικά ψάχνω το κινητό μου για τυχόν μηνύματα.
"Εμ οι BTS είναι φανταστικοί και δεν ακούω κουβέντα. Άμα τους ήξερες όπως τους ξερω εγώ δεν θα το έλεγες αυτό!" Λέει ενοχλημένα.
"Κούκλα μου δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά δεν τους ξέρεις" λέω ήρεμα και ψιλογελαω.
YOU ARE READING
𝚂𝚝𝚊𝚛𝚜𝚝𝚛𝚞𝚌𝚔
FanfictionΗ Yuri είναι απλά ένα 18χρονο κορίτσι που περιμένει να τελειώσει το σχολείο. Θέλει απλά να περάσει στην σχολή που επιθυμει και να γίνει ανεξάρτητη. Δεν είχε ποτέ της αγόρι διότι απλά δεν ήθελε και όχι επειδή δεν της έτυχε. Τι θα γίνει όμως όταν η αδ...