Hvem er vi? -Part 1

141 6 0
                                    

Lidt om Vera og hendes familie:
Jeg hedder Vera og er lige blevet 17.
Jeg bor i Gentofte centrum, jeg har altid gået på Gentofte privat skole, men nu går jeg på øregård gymnasium, og skal efter sommeren starte i 3.g.
Jeg bor i et okay stort hus med min mor og min lillesøster Nanna på 14, hun er rigtig kreativ og elsker at male.
Jeg har også en storebror han hedder Valentin og er 23, han elsker at spiller fodbold med hans mærkeligt københavner venner, ikke fordi der er noget galt med københavner men lige hans venner er mega irriterende! Han bor ikke hjemme mere, han bor i hans egen lille lejlighed på Amager.
Min far døde da Nanna var 5 år, han havde haft kræft i nogle år før han døde.

Udseende:
Vera er 1.71 høj, hun var brunt bølget langt hår og hun har grønne øjne.
Hun går ikke mega meget op i hvordan hun ser ud i hverdagen, men hun gør dog stadig lidt ud af sig selv.
Nanna er 1.75 høj, lidt højere end hendes storesøster, hun har brunt krøllet halvlangt hår og brune øjne.
Valentin er 1.85 høj, han har kort brunt krøllet hår, han har grønne øjne og går meget op i hvordan han ser i ud, han er meget selvsikker!
Naja er 1.67 høj, hun har brunt halvlangt hår og hun har brune øjne
Sofie er 1.68 høj, hun har lyst langt glat hår og hun har blå øjne.

Det hele startede tilbage i sommeren 2017, jeg skulle holde stor 17 års. De fleste af mine ‑ venner inklusiv mig, havde lige fået sommerferie, efter sommerferien skulle de fleste af os starte i 3.g på Øregård gymnasium.
Det år skete der ting jeg overhoved ikke kunne forestille mig.

Noter:
Håber virkelig i har løst til at læse med, skriv gerne hvad i synes..✌🏻

Årene der gik - CityboisWhere stories live. Discover now