Min 17 års - Part 2

87 4 2
                                    

17. juli 2017:
"Moooor" råbte jeg håbløst "hvad så?" Svarede hun og kom ind på mit værelse, jeg var i den største tøjkrise! "Hvad skal jeg nu tage på! Min kjole er jo vold grim!"
Jeg havde været ude med min bedste veninde Naja for at finde en kjole til min fest, men det er 3 måneder siden, men jeg ændret mig lidt siden, så den sidder mega dårligt og er faktisk også ret grim.
"Hvad med den lange guld glimmer kjole?" Min mor har bare ingen smag altså! "Nej mor det er min nytårskjole, altså!" Hun gik bare ud med et håbløst blik.
Jeg besluttede mig for at tage ned i byen, jeg havde alligevel 5 timer inden mine venner ville komme.
Jeg kom hurtigt op på min cykel og kom afsted, der var kun 10 minutter der ned.
"Omg! Ingen kjole passer mig jeg ligner en skumfidus" klagede jeg stille.
Jeg var på vej ind i 7. butik! Jeg skulle til at gå ind da en meget høj dreng kom væltende ind i mig "Avv!" Lød det stille fra mig "Ej det må du virkelig undskylde jeg.." han stoppede med at snakke, han kiggede dybt i mine øjne "er du ny her i byen?" Kom det pludselig fra ham "Nej, jeg har faktisk boet her i 4 år" han kiggede virkelig underligt på mig, som om jeg var en handicappet ged! "Når men hvad hedder du så?" Kom det akavet fra mig "Når ja undskyld, jeg hedder Thor, Thor Farlov" sagde han stolt "Jamen hej Thor, jeg hedder Vera".
Han blev helt stille og kiggede lidt underligt på mig igen, jeg valgte at gå ind i butikken, da jeg kom derind hang den flotteste kjole! (Ses oppe☝🏻) Den var gul, stram og lårkort, jeg tog den i min størrelse og gik ind for at prøve den, den sad perfekt jeg blev inderligt glad!
Jeg gik op for at betalte og derefter cyklede jeg hjem.

1,5 time inden festen:
Jeg havde virkelig travlt, kjole købet tog længere tid end jeg troede, min mor og søster skulle til sådan noget spa ophold i Sverige i weekenden så de var kørt, det gad jeg fandme ikke med til!
Jeg ringede til Naja og spurgte om hun ville kommer over, for at hjælpe mig, det ville hun selvfølgelig gerne, hun var en rigtig stor hjælp.
Da vi havde gjort alt klar og pyntede op, manglede vi bare velkomstdrinksne men dem ville vi ikke lave endnu, men der var stadig ca 1 time til at gæsterne kom så vi havde tid til ikke at lave en skid.
Vi sad og så Netflix, jeg kiggede op på uret og så der kun var få minutter til gæsterne kom, jeg slukkede Netflix så Naja og jeg kunne lave velkomstdrinks, vi havde selvfølge gjort klar til det, vi skulle vare blande det sammen.
Det ringede pludselig på døren, jeg gik ud for at åbne døren og så 5 af mine virkelig gode venner, jeg bød dem velkommen og gav dem en velkomstdrink.
Min telefon ringede pludseligt, det var min ven Jose, vi var ikke så tætte, hun var faktisk pænt irriterende "Hej Jose" sagde jeg stille "Hej Vera, ville det være okay hvis jeg tog min kæreste med, undskyld den sene udmelding btw" hun lød gladere end normalt "jo selvfølgelig".
Efter et par minutter var de fleste kommet, det ringede på døren igen jeg gik ud for at åbne døren, det var Jose og hendes kæreste "Hej Jose!" Sagde jeg glad "heej, Vera Thor, Thor Vera" vent Thor? Altså Thor fra tidligere? "Hej Thor" sagde jeg med et smil på læben og gav ham et kram, wow han duftede godt!

Noter:
Så kom vi rigtigt igang, håber i kan lide den end til videre, jeg har massere af kapitler klar!
Skriv gerne hvad i synes om den!🤩

Årene der gik - CityboisWhere stories live. Discover now