En kedelig dag.. - Part 8

51 2 0
                                    

4 timer senere
Vi havde bare ligget i min seng og set film hele dagen og snakket om jeg skulle skrive til Thor eller om jeg skulle lade ham være, pludselig fik jeg en besked, det var Sofie

~SMS samtale~
-Vera
^Sofie

^ Hej Vera, håber du er okay efter hvad der skete i går.

-Heej Sofie, jeg er stadig lidt rystet men altså, det var jo min egen skyld..."

^ Nej Vera, det var ikke din skyld! det var hans, jeg skal mødes med ham i dag til kaffe på OC, vil du med?

- Nej, det er fint, jeg er lige sammen med en veninde.. men hyg dig.

^ Okay.. vi ses <3

-Jep vi ses.

"Hvem skriver" spurgte Naja nysgerrigt, "når øhm, det var bare Sofie, hun ville spørge om jeg ville med på OC med hende, men Thor kommer også, så jeg sagde nej.." sagde jeg lidt trist
"når okay, men jeg synes altså du skal tage med" sagde hun med et smil, jeg svarede hende ikke, jeg smilte bare tilbage og rystede lidt på hoved, uden det gjorde alt for ondt.

Klokken var blevet 22:40 og Naja var taget hjem for for 1 time siden, min mor og søster var også kommet hjem, jeg kedet mig bare så jeg valgt at skrive til Anhton.

SMS samtale

-Vera
< Anthon

-Hey Anth, jeg keder mig! kan jeg komme over?

< Hej Vera, øhm ja da, men klokken er jo mange ahah.

-Jeg sover der bare, hvis jeg må..

< Self må du det, du kommer bare

-Oki tak, kommer om en halv time! <3 vi ses

< Yep see u. <3

Jeg pakkede lige hurtigt nogle ting og gik ned til min mor "hey mor, jeg tager hen til en ven og sover" sagde jeg og gik ud og tog sko op "okay, vi ses i morgen så" svarede hun og smilte til mig, jeg svarede ikke jeg smilte tilbage, svang en jakke over skulderen, tog min taske og gik ud af døren, Anthon og jeg boede ikke særlig langt væk fra hinanden, så jeg gik bare de det 20-25 minutter det tog.

Årene der gik - CityboisWhere stories live. Discover now