Klokken var du blevet 3:25.
"Hey Vera! Kom lige her" sagde Lauge på en seriøs møde "Hva så La.." jeg nåede ikke at sige mere før hans læber var på mine.. Jeg prøvede virkelig at skubbe ham væk men han skubbede mig helt ind til sig.
"Hvad fuck har du gang i Vera, det var f*cking det!" Hørte jeg Thor råbte, jeg slap endelig fri "det..det var ik mig!" Svaret jeg med tåre i øjnene.
Jeg nåede lige at se Thor løb ud af døren før Sofie kom hen til mig "hvad sker der?" Jeg svaret ikke jeg krammede hende bare, lagde mit hoved helt ind til hende og græd, bare græd!
"Jeg har lige ødelagt ALT!" Sagde jeg frustreret efter lidt tid "Neej musse, det må ikke sige! Hvad skete der?" "Det..det var Lauge! Han kyssede mig! Thor så det!" Sagde jeg og snøftede lidt.
"Kom, skal vi ikke lige finde Thor?" "Jo.." kom det lidt halv forvirret fra mig.
Vi var stadig fulde men de fleste af os havde ikke drukket de sidste par timer.
Vi gik ud af døren og ned af vejen, da vi havde gået i et stykke tid fandt vi han endelig, han sad på en bænk som var nede ved Gentofte sø "Skal jeg ikke lige snakke med ham først?" Spurgte Sofie og smilte lidt "Jo.. det er nok bedst".
Thor havde ikke set os endnu, jeg blev bare stående der hvor jeg stod.Thors synsvinkel
Jeg kan ikke fatte det der lige skete! Jeg er så sur og ked af det på samme tid! Hun kyssede en af mine bedste fkn venner! Hvad fanden!
Jeg begravede mit ansigt i mine hænder og gav tårnede frit løb
"Hey Thor" hørte jeg en stemme bag fra, det var Sofie
Jeg svarede ikke jeg kiggede bare op på hende, hun kunne nok godt se jeg havde grædt "Aww Thor, hvad sker der?" Kom det fra Sofie "Hun kyssede min bedste ven!" Sagde jeg og begravede mit ansigt i hendes skulder.Normal synsvinkel
Jeg kunne se hvor meget Thor havde grædt helt herover fra, det gav et niv i brystet, jeg hader at se ham sådan!
Jeg gik stille det hen til dem "Hey, Thor kan vi lige snakke" sagde jeg med tåre i øjnene "vi har ikke en skid at snakke om Vera, gå din fkn vej!" Halv råbte Thor, han lød virkelig vred! Sådan havde jeg altså ikke set eller hørt ham før.
Sofie rejste sig og gik lidt væk, hun kunne nok godt mærke at det kom til at tage lidt tid.
"Thor! Du må virkelig und.." jeg nåede ikke at sige mere før Thor afbrød mig "Sagde jeg ikke skrid!!" Sagde han med en hårdere stemme, jeg blev lidt skræmt "men Thor det var ik mig! jeg sværger Thor!" Sagde jeg med tårerne løbende ned af mine kinder.
"Seriøst Vera! Ikke nok med du lige har stået og rå snavede min bedste ven! Så gir du ham skylden!" Svaret Thor meget surt nu
"Thor seriøst, hvad fuck er det du ikke forstår! Det var ham, ikke mig!" Råbte jeg, derefter valgte jeg bare at gå.
Jeg nåede ikke at gå særlig langt før han kom løbende efter mig, jeg vendte mig om og blev mødt af knytnæve lige på næsen og bum alt blev mørkt.Sofies synsvinkel
Jeg hørte de skændes ret meget, jeg gjorde ikke noget ved det, det måtte de selv klare.
Men efter lidt tid blev der meget stille og et højt klask kom, jeg vendte mig hurtigt om og så Vera ligge på jorden med blod i hele ansigtet, jeg kiggede op på Thor som så meget forskrækket ud, han kiggede på sin hånd og blod kom til syne!
Jeg løb over til Vera "HVAD F*CK HAR DU GJORT THOR!?" Råbte jeg men han svarede ikke, jeg skyndte mig at tage min telefon op og ringe 112.
Jeg kunne se ud af øjenkrogen at Thor var gået.
Anthon kom løbende ud til os han havde vidst set det hele, han var helt grædefærdig "VERA!" råbte han og tog fat rundt om hendes nakke for at tage hendes hoved lidt op.
Hun reagerede slet ikke på noget.
Der var gået lidt tid, og ambulancen var endelig kommet, Vera var vågnet sådan lidt men men var ikke helt mentalt til stede men jeg tog med i ambulancen.
YOU ARE READING
Årene der gik - Citybois
FanfictionJeg undskylder på forhånd med alt det grammatiske og realisme, jeg er 18🙏🏻😩 men 14 da jeg skrev den😋 denne "bog" er ikke for sarte sjælde!✨ Håber i tager godt imod den!🥰✌🏻 Uddrag fra bogen: 17. juli 2017: "Moooor" råbte jeg håbløst "hvad så?"...