"Jeg skal finde roen igen" - Part 14

49 3 0
                                    

Vi var på vej ned til det lokale pizzaria, solen var ved at gå ned, så himlen var virkelig smuk.
Vi havde hentet pizzaerne og var på vej hjem "Vera?" kom det usikkert fra Thor "jaer?" svarede jeg lidt usikkert tilbage "hvad er vi? jeg mener, jeg kan stadig virkelig godt lide dig" sagde Thor og lavede sad face "vi er gode venner Thor, jeg synes da også stadig at du er super sød, men jeg skal vi finde roen og mig selv igen, inden vi bliver en ting igen" sagde jeg og krammede ham, han svarede ikke, han nikkede forståeligt og smilede.

Vi kom hjem igen og satte pizzaerne på bordet "kan du tage 2 tallerkener frem?" spurgte jeg sødt om "jojo" sagde han lidt nedtrykt, jeg gik hen til ham så vi stod meget ca 10-20 cm fra hinanden "hva så?" spurgte jeg, da jeg tydeligt kunne høre at der var noget galt "hvad mener du" svarede han "du virker bare så nedtrykt?" svarede jeg og satte mig op på køkkenbordet, jeg tog i Thors bluse og hev ham hen til mig, så han nu stod mellem mine ben, han kiggede ned på mig, han var jo virkelig høj "jeg.. jeg synes bare at jeg er en kæmpe nar!" sagde han og kiggede ned på hans fødder "jeg... jeg slog dig.." sagde han lavt, man kunne høre på hans stemme at græd lidt "aww Thor, stop dig selv, jeg er kommet over det, det var en misforståelse jo" sagde jeg og løftede hans hage op, hans øjne var røde "aww kom her Thor" sagde jeg og trak ham ind i et langt dejligt kram "du er så dejlig" kom det lidt efter fra Thor "i know" svarede jeg og grinte lidt, jeg hoppede ned fra køkkenbordet og vi satte os derefter over til spisebordet og begyndte at spise.

"hey ville du med til fest på mandag, vi skal jo først i skole på torsdag såå" kom det stille fra Thor efter vi havde spist "ja da, min mor er alligevel ikke hjemme" sagde jeg, jeg havde det ikke specielt godt med at gøre noget jeg faktisk ikke må, men hun kan jo ikke styre mit liv.
Men han vidste nok godt det der med voldtægtsmanden.
"okay, du sover bare hos mig, så kommer jeg og henter dig klokken 20" sagde han, med et lumsk smil, vi kiggede hinanden i øjnene "skal du ikke spørge dine forældre om det er okay?" Sagde han med et lille grin "hmm.. min far er stadig død.." sagde jeg og kiggede ned på min hænder "når ja, shit" sagde han lavt, men stadig så jeg kunne høre det "det må du virkelig und-" "hey, det er okay Thor" sagde jeg og smilede til ham.

Dagene gik langsomt, stå op, morgenmad, sove, aftensmad og i seng igen, det var min rutine lørdag og søndag, aldrig har weekenden været mere kedelig.
Men endelig var det mandag, jeg skulle til fest hos Thor .
Jeg pakkede færdigt og gik nedenunder, der gik ikke lang tid før det bankede på døren, jeg skyndte mig hen for at åbne døren "heeey Vera!" sagde Thor højt "heej!" sagde jeg lavt og grinte lidt
"Skal vi?" sagde han grinende og rakte hans hånd ud.

Note: Jeg undskylder lige hvis der er stavefejl i, jeg retter ikke alt igennem ✌🏻

Årene der gik - CityboisWhere stories live. Discover now