3 uger efter - Part 5

67 3 0
                                    

3 uger efter
*Der er sket så meget de her uger! Mig, Anthon og hans kæreste Sofie er blevet virkelig gode venner selvom Anthon og jeg faktisk har gået på gym sammen de sidste 2 år, har vi bare aldrig snakket sammen, det er det samme med Sofie, hun går bare i Thors klasse.
Thor og jeg er blevet kærester, jeg elsker virkelig den dreng!
Der er kun 2 uger tilbage af sommerferien nu*

~SMS samtale~
- Vera
* Thor

* Hey musse, Anthon holder fest i aften! Er du på?🎊

- Ja! Jeg glæder mig allerede!💓

* Godt musse, henter dig klokken 20! Vi ses❤️

- Okai, vi ses jarlov❤️

Okay fedt, fest hos Anthon! Jeg glæder mig så super meget.
Jeg kiggede på klokken og så den allerede var 18:38 "shit jeg har travlt" sagde jeg stille til mig selv.
Jeg gik op på mit værelse, satte musik på og tog mit glattejern frem.
Efter jeg fik glattet mit hår færdig lagde jeg lidt makeup og tog min sorte, lår korte stramme kjole på.
Klokken var blevet 19:55, jeg skyndte mig ud i køkkenet og tog et æble, da jeg havde spist det færdig ringede det på døren, jeg skyndte mig ud og åbnede døren
"Hej musse, du ser skøn ud!" Sagde Thor og gav mig elevatorblikket "Hej Jarlov! Du ser da heller ikke helt skidt ud" sagde jeg med et lidt flirtende blik.
"Skal vi?" Sagde Thor og tog sin hånd ud, som tegn til at jeg skulle komme ud.
Vi gik da der kun var ca. 20-25 minutters gå gang derhen, vi snakkede om alt mellem himmel og jord!
"Jeg elsker dig virkelig!" Kom det pludselig fra mig "Aww musse, jeg elsker dig mere" sagde Thor og gav mig et lille kys på kinden..
Da vi kom derhen åbnede Thor døren, lugten af alkohol og røg kom hurtigt frem "hold da op" kom det fra mig mens jeg kneb mine øjne sammen, vi gik en af døren og mødte en lidt halvfuld Anthon "ååårh, heey vennerne" "Hey Anth" sagde vi.
Efter vi havde hilst på de andre Bois gik vi ind og satte os i sofaen, Thor gik op og hentede 2 mokai, en til ham og mig.

Et par promiller senere🥴
"Shiiiit" kom det fra Thor som var ved at falde over et bord "forhelved, du er jo pisse fuld ahaha" kom det fra mig som også var blevet godt fuld nu.
"Je..jeg går lige på toilettet" sagde jeg lidt forvirret, da jeg kom ud igen kunne jeg ikke finde Thor, jeg gik lidt rundt for at lede efter ham, jeg havde ledt hele huset igennem så jeg valgte at gå udenfor, for at lede det og ganske rigtigt der stod han op af hegnet, jeg valgte at gå hen til ham.
"Hva så jarlov?" Spurgte jeg og krammede ham "ik så meget, jeg havde bare lige brug for lidt luft" sagde han og kyssede mig i håret.
Vi valgte lidt efter at gå indenfor, vi gik hen til Anthon og de andre Bois og snakkede med dem, de var skide fulde så det var pisse sjovt at snakke med dem!

Årene der gik - CityboisWhere stories live. Discover now