Helt væk - Part 3

79 3 0
                                    

Senere på natten 02:30:
Thor og jeg havde ikke talt, vi smilede bare når vi fik øjenkontakt, hvilket ikke skete tit.
Vi var alle virkelig fulde undtagen Jose, og nogle andre, pludselig midt i *jeg har aldrig* tog Jose Thor i hånden og gik op på mit værelse, jeg tænkte ikke rigtig over det, jeg var jo skide fuld.
De kom op og skændes over et eller andet, jeg fandt aldrig helt ud af hvad der skete, men Jose kom grædende ud, jeg så hende løbe ud af døren, jeg kiggede hen på Thor og gav ham dræberblikket og løb derefter efter Jose, hun var allerede nået rigtig langt, jeg kunne ikke rigtig løbe fordi jeg var så fuld, jeg husker kun at alt pludselig blev sort.
Jeg vågnede i en seng jeg ikke havde set før, et værelse jeg ikke havde været i!
En høj halv langhåret fyr kom over til mig, vent det er Thor? "Godmorgen Vera, hvordan har det" spurgte han glad, det eneste jeg kunne sige var "ikke særlig godt".
Efter lidt tid tog jeg mod til mig og spurgte ham "Thor? Hvad skete der i går? Og hvorfor er jeg her?" Thor kiggede seriøst på mig, som om han havde lavet noget meget dumt!
"I går" sukkede han "Jose og jeg kom op og skændes over noget ligegyldigt lort men hun løb ud af døren, du løb efter hende men du havde det tydeligt vist ikke godt så du faldt med hoved ned i en kæmpe sten, derefter kom der en ambulance" han smilede lidt "wow" var alt jeg kunne få ud "men du bliver nødt til at slappe af, det sagde lægen" jeg kiggede forvirret på ham "men hvorfor er jeg her?" Thor kom hen til mig og sat sig "Lægen sagde det nok var bedst hvis der var en der holdte øje med dig, han sagde at hvis du brækker dig eller bare får det værre skal vi ringe igen" jeg kiggede hen på ham og gav ham et smil, han var faktisk utrolig køn og meget sød.

Noter:
Håber virkelig at i ville følge med, de første kapitler er lidt kedelige, men der skal nok komme drama osv.🛵✌🏻

Årene der gik - CityboisWhere stories live. Discover now